Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Pregunta de mecanica fa 15 anys 3 mesos #40996

• jaime81
  • Avatar de jaime81 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 5
  • Gràcies rebudes: 0
Haciendo un test no me cuadra la pregunta con la respuesta, a ver si me podeis hechar un cable

Que tipus de motor té menor potencia a igual cilindrada?
a. motor d´explosió
b.motor diesel
c.tenen la mateixa en tots els cassos
d. depenen del numero de colindres, mes nombre de cilindres afavoreix al motor d´explosió

el corrector me da correca la respuesta B , pero yo diria que es la A.Ya q tengo entendido q los motores diesel tienen mas potencia a igual cilindrada

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Pregunta de mecanica fa 15 anys 3 mesos #41003

no se si sera de molta ajuda, pero porto dos anys fent un cicle superior d'automocio, i jo diria que el corrector esta be! un motor gasolina diria k te més potencia k un de diesel, si els dos tenen, per exemple, 2.000cc
pero la veritat es k es molt dubtosa i ambigüa akesta pregunta :S
no em facis molt de cas jajaj

Pregunta de mecanica fa 15 anys 3 mesos #41010

A veure...a mi si em fan aquesta pregunta em pillen en calces. Però faria ús de la llògica que de tants apurillos m'ha tret a les proves.

Jo per exemple penso en el meu cotxe.....un 2.500cc amb 115 cavalls..... un diesel de 2500 és un cotxet normalet. Si tu et mires un cotxe de benzina( explosió) amb un 2500cc tens un pepino.
O si no...un altre exemple....ves-te a mirar un ibizilla....en tens d'explosió de 1.100 que van de maravella.....en canvi quin és el més baix de gasoil?? jo no ho sé, però no em sona cap de menys de 1800....

jo en aquest cas, no dubtaria molt de dir que el gasoil dóna menys potència a mateixa cilindrada.

Pregunta de mecanica fa 15 anys 3 mesos #41011

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Pues yo me quedaba con el diesel.... Si no voy equivocado, tiene muchisima mas salida un diesel que un gasolina a igual cavallos.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Pregunta de mecanica fa 15 anys 3 mesos #41017

• jonnycalamidad
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 17
  • Gràcies rebudes: 1
en un motor con la misma cilindrada un motor de gasolina tendrà mas potencia que uno de gasoil por varios motivos, el principal es porque la gasolina desprende mayor energia en su explosión, pudiendo revolucionar mucho mas que un motor diesel. el motor diesel, al no ser tan explosivo tiene mayor durabilidad y rentabilidad que uno de gasolina, aunque ahora con la subida va a ser que lo mejor es una bicicleta JAJAJAJAJAJA
entre gasolinas, una del 98 aun proporciona mayor calor de explosión que una del 95, a mayor octanaje mayor calor de explosión, aunque vuelvo a decir que depende de mas factores
espero haber resuelto alguna duda de una manera facil que es mejor como se entiende no?? o por lo menos esto tengo entendido
un saludo

Pregunta de mecanica fa 15 anys 3 mesos #41019

És la B

SALUT I PERSEVERÀNCIA

Pregunta de mecanica fa 15 anys 3 mesos #41030

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Jony, mi hermano tiene un audi de 150cv diesel Tx4, y yo un audi 150cv gasolina. En salida, ni lo veo. No entiendo esto de que el motor de gasolina tenga mas potencia a igual cavallos. Tb tengo q decir que su coche es mucho mas pesado al ser traccion total. Siempre he comprado los gasolina con los diesel a igual cavallos, y he comprovado como tiene mucha mas salida el diesel que el gasolina.
Tal como lo explicas tienes toda la razon de ser asi, pero en la practica yo discrepo mucho.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Pregunta de mecanica fa 15 anys 3 mesos #41033

no ho ser, peró el diesel menja menos per corre =
el de gasolina menja mes per corre 0 =

SER O MORI !!!!!!!

Pregunta de mecanica fa 15 anys 3 mesos #41042

Això té a veure amb la compressió del motor.

Un motor de gasolina té molta més compressió, per lo que dona molta més potència a igual cilindrada (així com el doble aproximadament)

Espero que ho entenguis, sinó treure els apunts del calaix i intentaré explicar-ho una miqueta millor

Pregunta de mecanica fa 15 anys 3 mesos #41044

• flashover1
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 24
  • Gràcies rebudes: 6
Per la compressió del motor no és, perquè el motor de gasolina té una compressió 10:1 aproximadament, mentre que la del motor dièsel por arribar a ser de fins a 25:1. El motor de gasolina té més potència perquè la gasolina té un poder calorífic major que el gas-oil, i per tant allibera més quantitat de calor en fer la combustió, per la mateixa quantitat de combustible.

Pregunta de mecanica fa 15 anys 3 mesos #41061

• jonnycalamidad
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 17
  • Gràcies rebudes: 1
he encontrado esta respuesta razonable:
El diesel por teoria, tiende a arder, no a explotar. La explosion en un motor diesel se debe a la alta presion que se genera en la camara de combustion. Esta presion alta, te da un mayor par torsional (torque lb/ft) lo cual mueve con mayor fuerza inicial el cigueñal y por eso se dice que tiene mas potencia, pero de arranque, ya que aunque este a bajas revoluciones, su curva de par es desde el inicio muy alta. En los motores de gasolina, lo que importa mas que nada aparte del par son las revouciones (RPM) que pueda alcanzar, y eso determinara su Caballaje (HP). Si te fijas en un camion diesel, su motor no sube de 2500 RPM, en cambio un motor, por ejemplo de un Honda S2000 te puede alcanzar las 8000 RPM's. Y si te fijas, aunque tiene bajo par torsional, su fuerza se compensa con las RPM's que alcanza. por lo tanto, un motor diesel te da par torsional (dada por el cigueñal) y un motor de gasolina te da mayor caballaje, determinado por sus altas RPM's.
también depende mucho de los accesorios del diesel (el turbo puede hacer ganar hasta 15-20 caballos que no se contabililizan teoricamente, etc)
pero que lo que yo se es de estudiar, en verdad no me gustan los coches (HAY QUE VER) jajajajajajajaj

Pregunta de mecanica fa 15 anys 3 mesos #41078

tienes razon jonny, el diesel lo que tiene es PAR i el gasolina POTENCIA
un ejemplo, ia k a mi me enkantan los koxes :lol: :

BMW 330 DIESEL 6 en línia: 3.000 cc --> 170 - 200 cv
RENAULT CLIO SPORT v6 GASOLINA: 3.000cc --> 235-255 cv

un ejemplo claro de k a = cilindrada, mas potencia para el gasolina, aunke puede variar segun marca/modelo...

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.179 segons
Gràcies a Fòrum Kunena