Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

EXAMENS SOTINSPECTORS fa 15 anys 4 mesos #39579

• chinwa
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 23
  • Gràcies rebudes: 0
Bon dia i bona hora!!

Estic interessat en anar preparant-me la opo x sotinspector, i he mirat a la llibreria de la rambla de catalunya a veure si trobava el temari que et demanen però nanai....i no sé on es pot comprar, i quin em recomaneu.
Pel que veig el tema de sotinspector està tot com més restringit en el sentit de informació pq no es trova tanta, no sé si es que això es més de promoció interna, la veritat es que no sé com va....

M''agradaria veure la opinió de la gent en front si és millor accedir des de l'escala bàsica i poc a poc avançar fins aquesta escala, o provar d'accedir directament a sotinspector ( cosa que veig molt xunga), sabeu si les físiques son igual de dures que les de l'escala bàsica o no?

També he vist que a la comunitat de bombis que hi han penjats alguns examens de l'escala bàsica, però dels sots encara no he vist cap, i la veritat es que tinc la intriga de veure com són aquests( ja que si els de la escala básica ja son fotuts .....m'agradaria veure les osties i putades que gasten aquests xDDD)

Merci!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

EXAMENS SOTINSPECTORS fa 15 anys 4 mesos #39587

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Bones company,
Ara mateix la opo de sotsinsector està aturada, i a la que es reactivi sento dir-te que ja no ti podras presentar, doncs el termini de presentar papers i tota la pesca ja es va tancar fa temps. Un cop feta aquesta tardaran lo seu a fer-ne més de opos de sotstsinspector així que no se la pressa que tens per ser-ho però tu mateix.

La dificultat per accedir-hi depén de la preparació de cadascú està clar.
El temari t'hauras d'espavilar a buscar-lo. Mira en posts més antics que es deia alguna cosa sobre el temari, hi havia uns dosiers o algo per l'estil.

Aquí tens el link amb les bases, lo altre que demanes està aquí.
Salut i sort

www20.gencat.cat/docs/interior/H ... t_2010.pdf

EXAMENS SOTINSPECTORS fa 15 anys 4 mesos #39598

• chinwa
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 23
  • Gràcies rebudes: 0
Moltes gràcies company,

Soc novatillo en el foro, així que agraeixo la teva resposta i li donaré una vista al foro avera si trobo info sobre els sots.

En principi voldria anar preparant-me amb temps per provar d'aquí a un parell d'anys, a vera també si surten més plaçes i es reactiva tot això, ja que ara ho tenim fotut...
El que passa que he parlat amb gent i amb bombers, i la gent el que m'ha aconsellat es accedir primerament a la escala bàsica i dsprés anar pujant mica en mica....també cal dir que amb això cadascú té la seva valoració, tot i que penso que seria millor començar d'abaix i anar-te'n formant poc a poc...

Salut!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.122 segons
Gràcies a Fòrum Kunena