Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Reducció de Jornada fa 15 anys 4 mesos #39608

Suposo que vaig aconseguir vendre'm bé, perquè la vaig passar. Ara, que vaig sortir d'allí amb una sensació horrible de que m'havien desvirgat el cul a nivell psicològic... i més quan a la majoria de companys els havia anat de meravella l'entrevista. No se sap mai en aquestes opos tan bojes!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Reducció de Jornada fa 15 anys 4 mesos #39611

• xavio
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 29
  • Gràcies rebudes: 0

Joice va escriure: Suposo que vaig aconseguir vendre'm bé, perquè la vaig passar. Ara, que vaig sortir d'allí amb una sensació horrible de que m'havien desvirgat el cul a nivell psicològic... i més quan a la majoria de companys els havia anat de meravella l'entrevista. No se sap mai en aquestes opos tan bojes!

suposo que també depén molt de la persona en concret que et faci la entrevista i els prejudicis que pugui tenir (o no) de la gent que treballem en una oficina, "ben sentadets tot el dia i amb aire acondicionat....". Suposo que sent la mateixa persona unany et poden donar com a apte i un altre enviar-te cap a casa :oops:

Reducció de Jornada fa 15 anys 4 mesos #39634

XaviO va escriure:

Joice va escriure: Vaja quina alegria! i jo que vaig anar a l'entrevista de Gene cagat perquè pensava que debia ser l'únic picatecles que volia canviar la comoditat de la cadira per la mànega i el LUCAS... :wink:

jajajaja doncs ja veus que no!!! per cert, et van posar algún problema per aquest canvi?? vull dir si els hi va extranyar molt.....

ei gent, jo també sóc informàtic i no vaig tenir cap problema en l'entrevista de gene d'aquest estiu passat. De fet, aquest any ha entrat gent que tenía les més variades professions...
es a dir, no vol dir res la feina que tinguis, doncs arribant a l'entrevista ja has demostrat sobradament que estás super motivat per ser bomber...

salut i sort companys, ja queda menys per el día 18

Reducció de Jornada fa 15 anys 4 mesos #39636

• xavio
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 29
  • Gràcies rebudes: 0
buff!!!!! això s'està fent més llarg!!!! i això que estic convençut que no he passat el tall del psico!!!
en fi, l'esperança és l'últim que es perd :)

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.180 segons
Gràcies a Fòrum Kunena