Ei què tal!
Jo ho vaig demanar i ho he aconseguit a partir d'aquest gener.
A l'empresa estem en situació de possible ERE d'aquí poc, no hi ha pasta, i els hi interessava baixar costos. A part el meu jefe tenia els dies comptats (ara ja no hi és) i quan em vaig decidir a demanar-ho, ell estava de baixa.
Total que ho vaig demanar, i em van preguntar per què. Vaig dir que era per seguir estudiant, que no sabia molt bé què faria encara, però que volia estudiar. Em van dir que si fos alguna cosa relacionada amb el curro, que potser em podrien ajudar... vaig dir que no, que potser començaria una carrera, o el que fos, que no ho sabia.
Total, que per la via de RRHH ho van mirar i no hi va haver cap problema. S'havia de fer un canvi de contracte, i passava a treballar 6 hores enlloc de 8 diàries. Perdia els ticket restaurant del migdia, l'antigüetat me la mantenien, però si em volien fer fora, només m'havien d'indemnitzar per les 6 hores treballades, és a dir, que a efectes pràctics, seria com si sempre hagués treballat 6 hores. Bé, de moment encara aguanto a l'empresa.
Per la part del meu cap, va tornar de la baixa al cap de 2 setmanes, i em va demanar explicacions. Li vaig explicar que amb el panorama que hi havia, volia fer alguna altra cosa que no pas estancar-me, i ho va entendre. És (era) molt bon jefe. Va dir al seu superior que millor que jo fes 6 hores que no pas que fotés el camp.
Total, que m'ho van acceptar.
Estic cobrant menys, he d'apretar el cinturó, però he pogut acabar de preparar Barna molt més tranqui. Aquesta és la 3a opo, la última de Gene vaig preparar-la molt i em vaig desquiciar, tant que el dia del camió vaig fotre un pet i allà em vaig quedar jeje.
La veritat és que tampoc és que hagi estudiat molt més per Barna, tot i que sí que he anat més descansat. No ha calgut anar a dormir a les tantes cada dia, ja que podia estudiar de 17 a 21 o alguna cosa així, menys els dies que tocava entrenar.
De moment m'està anant bé, porto les físiques prou bé, i he aprovat l'examen teòric amb bona nota, a esperes del psico, que em va anar bé com a tothom... a veure si el passo, però sóc conscient de que puc haver suspès. A més, ara els dies que fa bon temps, com que ja no he d'estudiar, puc anar a nedar i a pendre el sol a una piscina descoberta a les 14.30 i em sento el més afortunat del món! Això sí, el tema econòmic es nota. La veritat és que ara em vénen 2 assegurances de 2 vehicles i tela...
En resum, una opció molt recomanable, per l'extra de tranquilitat a l'afrontar una oposició dura com aquesta, tant a nivell físic com psicològic!!