Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Bones Noticies!!! fa 15 anys 4 mesos #39563

GRACIES RICKY ETS EL P.. AMO

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Bones Noticies!!! fa 15 anys 4 mesos #39564

res nois, a prepararse per si de cas

Bones Noticies!!! fa 15 anys 4 mesos #39667

GENT !!! EL GOVERN S'HA COMPROMÈS A PRESENTAR ELS PRESSUPOSTOS ABANS DEL 31 D'ABRIL !!!
AL LOROOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!

Bones Noticies!!! fa 15 anys 4 mesos #39669

Noticies fresques :

- www.delcamp.cat/index.php?comman ... s_id=15290

Bones Noticies!!! fa 15 anys 4 mesos #39695

Bona dia a tothom!

Sóc en Joan i ja fa dies que em volta pel cap escriure al fòrum i, com vosaltres, tinc unes ganes de treure'm les opos de sobre!

Tant sols us volia dir que jo dilluns anire a apuntar-me a una acadèmia de Manresa (Tooklose) que divendres em van dir que el curs d'opos de bombers comencaria el 2 d'abril. Es veu que és un curs que fan psicotècnics, tot el temari i proves físiques.

Per altre banda m'agradaria saber si hi ha algun grup de per al bages que quedin per a preparar les proves i això...

Encantat i sort!

Joan

Bones Noticies!!! fa 15 anys 4 mesos #39740

Hola Joan, jo estic a l'espera de començar aquest curs a TOOKLOSE desde el desembre, pero hi habia poca gent i no es podia començar. Despres van dir al Gener, pero tampoc... A veure si ara que t'apuntes es decideixen d'una vegada a fer el curs!!
Si tot va bé, ens veiem allà.

Salutacions.

Bones Noticies!!! fa 15 anys 4 mesos #39938

Hola, bones !!
Joan, jo visc al costat de l'acadèmia aquesta, la veig desde la finestra de la meva habitació o sigui que ja us controlaré i a veure si puc pillar algun psico amb una càmera d'aquestes bones amb un zoom ben parit jeje es broma! Doncs ja passaré a informar-me a veure com volen planteixar el curs i qui dona el curs, perquè a vegades en segons quin lloc només et donen que testos i si tens algun dubte t'has d'espavilar... el que si que sé és un company meu que hi va anar i es va treure unes opos de docent i estava content. De bombers, no se com ho farien per això... Jo vaig anar a un curs de Safety i la veritat que allà si que tens unes classes que si tens dubtes te'ls solucionen ràpid.
Si vols entrenar jo vaig al Gimbe i allà hi ha barra d'equilibri i es monta el circuit molt bé, normalment hi vaig els diumenges al matí ( Si no he sortit la nit anterior :P ), si us animeu, ja sabeu ;)
Salut!!

Bones Noticies!!! fa 15 anys 4 mesos #40048

Voleu dir? Parlant amb gent del cos tothom dóna per fet que com a mínim aquest any no hi hauran opos... No és que vulgui desanimar eh? Però ja sabem que les paraules dels polítics són MOLT volàtils!

Salut!

Bones Noticies!!! fa 15 anys 4 mesos #40067

capo va escriure: Noticies fresques :

- www.delcamp.cat/index.php?comman ... s_id=15290

+ VOLUNTARIS my friend, + VOLUNTARIS.... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Bones Noticies!!! fa 15 anys 4 mesos #40075

Que t'ho fa suposar antoniuu?

Bones Noticies!!! fa 15 anys 4 mesos #40083

abans del 31 d'abril... abril te 30 dies...

Bones Noticies!!! fa 15 anys 4 mesos #40142

molt bé noi !!!! tens tota la raó.... doncs abans de final d'abril, t'agrada més?

Bones Noticies!!! fa 15 anys 4 mesos #40149

Perdó muxu,

Esperem que tinguis tota la rao del mon.

Bones Noticies!!! fa 15 anys 4 mesos #40376

no pasa res company!!
si home !! ho he escoltat als matins del món a RAC 1, abans de finals d'abril s'han compromès de presentar els presupostos...
o sigui que amb una mica de sort referent el que va dir el sr. Puig, doncs ho haurien de preveure....
ara, si ens enganyen, es una altra història...

Bones Noticies!!! fa 15 anys 4 mesos #40731

No és per desanimar però jo posaria la mà al foc de que no hauràn tret els pressupostos a la data acordada, passarà abril i encarà tocarà esperar. A més han retallat molts milions d'€ en sanitat i educació que té molta més repercussió en la imatge de CiU davant de la ciutadania que no pas els bombers que la gent no se n'entera.
tant de bó m'equivoqui!!!!!!

Temps de càrrega de la pàgina: 0.201 segons
Gràcies a Fòrum Kunena