Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Bones Noticies!!! fa 15 anys 5 mesos #39127

T'ESTIMOOOOOOOOOOO RICKYYYYYYYYYYYYY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GRÀCIES COMPANY !!!
VINGA NOIS QUE'NS ESPEREN !!!!!!!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Bones Noticies!!! fa 15 anys 5 mesos #39144

MOLT BONES NOTICIES!!! Merci per la noticia! A seguir apretant que no ha estat res!

Bones Noticies!!! fa 15 anys 5 mesos #39151

YUJUUUUUUUUUUUU !!!!!!!!!!!

Bones Noticies!!! fa 15 anys 5 mesos #39154

OLE, Aquesta si que es una bona noticia.
LA LLUITA CONTINUA ,ENDEVANT I AMB FORÇA !!!! :D :D

Bones Noticies!!! fa 15 anys 5 mesos #39233

• espinete
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 104
  • Gràcies rebudes: 7
segur??????

Bones Noticies!!! fa 15 anys 5 mesos #39288

Bon dia a tothom,

Es una molt bona noticia. L'ùnic que jo vaig fer una consulta sobre les paraules del Sr. Puig, en les que va dir que no hi haurian oposicions en el Cos de Bombers, i hem van contestar (he copiat el mail integre):

Data/Fecha/Date: 01/03/2011
Codi identificador/Código identificador/Identification Code: 2NPG8L2ND-1

Senyor Martínez,

En resposta al vostre correu sobre si per l'any 2011 hi ha prevista una convocatòria de procés selectiu per a l'accés a la categoria bomber/a del cos de bombers de la Generalitat, us informem que el 8 de febrer de 2011 es va aprovar un Acord de Govern de la Generalitat de Catalunya pel qual es va acordar la suspensió temporal, durant el període de pròrroga pressupostària, de la tramitació de noves ofertes d'ocupació pública. Per tant, fins l'aprovació del nou pressupost, no us podem facilitar més informació.

Us comuniquem que tota la informació relativa a les convocatòries del cos de bombers es pot trobar degudament actualitzada en la pàg. web del Dep. d'Interior: www20.gencat.cat/portal/site/interior/ , on trobareu informació genèrica i actualitzada sobre l'accés al cos de bombers de la Generalitat. No obstant l'anterior, cal que tingueu en compte, que els continguts d'aquesta pàgina són informatius i que la validesa oficial la té la publicació en el DOGC.

¿Algú sap quines serien les dates aproximades del nou pressupost?

SalU2!!!

Bones Noticies!!! fa 15 anys 5 mesos #39295

NO HO SÉ PERÒ TENINT EN COMPTE QUE ELS DE L'ANY 2010 FINALITZAVEN EL 30/09/2010 PER LA TRAMESA DE DOCUMENTACIÓ I LA RESOLUCIÓ DELS BOMBERS VA SORTIR 7 DÍES ABANS EL 23/09, SI MAL NO RECORDO, ALESHORES AQUEST ENLLAÇ DELS DE 2011 FINALITZEN EL MAIG !!!!
A VEURE QUE PASARÀ... A VEURE SI ABANS DE L'ESTIU JA LA TENIM AQUI!! ALMENYS L'ACORD, DESPRÉS FALTARÀ LA RESOLUCIÓ QUE POTSER ANIRÀ EN FUNCIÓ DE L'URGÈNCIA !! PERÒ BÉ SEGONS PUIG, HI HA URGÈNCIA...(ELS VOLEM TENIR PREPARATS PER LA CAMPANYA DEL 2012)
BÉ ,NO HO SÉ!!

www20.gencat.cat/docs/economia/D ... 0elaboraci ó%202011_tramesa%20fitxers2.pdf

Bones Noticies!!! fa 15 anys 4 mesos #39326

A veure que passa finalment. Potser tenen pensat fer-ho com aquest any però sense retrassar-se tant, acabar de l'institut per poder fer la campanya 2012.

Bones Noticies!!! fa 15 anys 4 mesos #39347

ei gent, "en vivo y en directo":
www.acn.cat/acn/600855/Societat/ ... CA92A3BB23

Bones Noticies!!! fa 15 anys 4 mesos #39370

Ens estan marejant.. :roll:

Salut!! i força estudi... i molt entreno!! B)

Bones Noticies!!! fa 15 anys 4 mesos #39377

Hola gent jo fa uns dies, des de gencat hi ha la possibiltat d'enviar consultes directes als consellers i vaig aprofitar per preguntar pel tema. Ho vaig fer pocs dies després que els mitjans difonguessin la reducció de 200 places en la oposició de mossos i que només s'obririen places per mestres durant 2011.

Vaig enviar un mail, (segons el web de gencat directe a Felip Puig i em van contestar a la mitja hora amb un mail d'aquells que al final posa enviat des del meu Ipad) els vaig fer una mica la rosca per veure si s'estovaben una mica i em donaven alguna resposta una mica més amplia.

En definitiva, jo els vaig enviar el mail següent:
Honorable Sr. Felip Puig

En primer lloc felicitar-lo a vosté i a la seva coal.lició per l'èxit en les darreres eleccions autonòmiques.També felicitar-lo per aquesta magnífica possibilitat que ens brinda de possar-nos en contacte a través de la web de la Generalitat.

D'altra banda m'adreço a vosté com a representant d'un grup de joves amb interés i il.lusió per aconseguir formar part del Cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya. El motiu principal d'aquesta sol.licitut d'informació neix davant les darreres informacions aparegudes en els mitjans de comunicació en les que s'ha parlat de la disminució de places ofertades pel Cos de Mossos d'Esquadra per la propera convocatòria, també s'ha dit que apart d'aquesta convocatòria només s'obrirà convocatòries de mestres. Tot això ens fa suposar que durant aquest 2011 no es convocaràn places de Bombers al Cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya.

Com pot compendre aquesta situació genera certa angoixa i intranquilitat entre aquells que tenim una motivació especial per ser Bombers del nostre país. Voldríem conèixer sí aquestes suposicions que fem a partir de la informació apareguda als mitjans de comunicació és certa, sí 2012 serà un millor any per poder convocar places de Bombers. Com segurament coneix la preparació de les oposicions per a Bomber exigeixen d'un gran treball i esforç diàri, i com tot treball exigeix d'una bona planificació per anar assolint objectius intermitjos i aconseguir arribar en les millors condicions el dia assenyalat. Agraïriem moltíssim una informació orientativa al respecte de cara poder realitzar una bona preparació.

Li agaraïm la atenció rebuda

I ell, segons posa el mail, m'ha respos des del seu IPad. Bé que em diu aixó, suposo que no ell directament, sino via ajudant del ajudant del que li fa les fotocòpies al que ajuda al assesor ajudant de l'assessor primer del Conseller, vaya l'úlim Mono de la Gene, diu:

Hola, Jaume (Collons el tipu!!! jo el tracto de Honorable com marquen els canons de protocol i el tio no em diu ni Sr.)

No descarto que, un cop conegut el pressupost amb que comptarà la Generalitat de Catalunya i, concretament, el departament d'Interior, puguem efectuar una convocatòria de places per al Cos de Bombers. En qualsevol cas, segur que el 2012 hi haurà convocatòria i oferta publica de places de bombers.
Espero tenir novetats a partir del mes d'abril.
Gracies per la teva confiança.

Cordialment,

Felip Puig i Godes
Conseller

Enviat des del meu iPad

Aixó és tot el que puc aportar de llum a la opo de gene per aquest 2011. Així que endavant

Bones Noticies!!! fa 15 anys 4 mesos #39424

D'aquí dues-tres setmanes s'ha dit que surtirà el pressupost d'enguany.
Aviam...Aviam...Si tenim sorpreses o no.

Bones Noticies!!! fa 15 anys 4 mesos #39468

Qe vols dir CAPO, qe en dos o tres setmanes es sabrà alguna cosa?
que diran si hi hauran opos aquest any?
Bueno, esperem tenir bones notícies.

Bones Noticies!!! fa 15 anys 4 mesos #39469

Tonet va escriure: Qe vols dir CAPO, qe en dos o tres setmanes es sabrà alguna cosa?
que diran si hi hauran opos aquest any?
Bueno, esperem tenir bones notícies.

Només diran el presupost de la Generalitat, no diran res més, naltros mateixos podrem debatir si hi ha diners per fer una opo enguany o no...

Bones Noticies!!! fa 15 anys 4 mesos #39510

S´apropen les eleccions locals i tornen a començar a prometrer... Ojalà fos veritat, pero jo d´esta gent no em fio mai :evil:

Temps de càrrega de la pàgina: 0.195 segons
Gràcies a Fòrum Kunena