Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

TSJC avala límite edad ser bombero en Barcelona pese ley cat fa 15 anys 6 mesos #37182

• boco
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 8
  • Gràcies rebudes: 0

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

TSJC avala límite edad ser bombero en Barcelona pese ley cat fa 15 anys 6 mesos #37185

Em sembla que això no acabarà així...

Aquesta sentència encara es pot recòrrer al Tribunal Suprem, i en cas negatiu es pot presentar un recurs d'empara davant el Tribunal Constitucional per vulnerar els drets constitucionals.

Per guanyar un cas, no n'hi ha prou amb tenir la raó, cal tenir energia per lluitar fins al final i un bon advocat que tingui experiència en casos similars...

Salut!

TSJC avala límite edad ser bombero en Barcelona pese ley cat fa 15 anys 6 mesos #37188

Bon dia a tothom!!

No entenc aquest tema de l'edat d'un opositor per Barcelona, quan a les bases indica clarament que el limit d'edat es la mateixa que per a la jubilació. ¿Algú m'ho pot explicar? Gràcies

I en el cas que sigui que a Barcelona no deixen amb mes de 35 anys...¿podrien fer-ho tambe per la Gene?

Agrairé moltissim la informació que hem doneu sobre aqueste questions.

Gràcies

TSJC avala límite edad ser bombero en Barcelona pese ley cat fa 15 anys 6 mesos #37205

a veure company,

aquest article fa referència a un recurs d'una convocatòria anterior.
Està clar que si en aquestes bases no han posat límit d'edat, doncs no n'hi ha.
Però el fet que el tribunal superior de justicia hagai fallat a favor de l'ajuntament en aquest cas, podria ser que malgrat la nova llei, la propera convocatòria tornin a posar límits....

però això, amb el maravellós ajuntament de BCN mai se sap. Jo si hagués d'apostar...apostaria que la propera hi ha límit.

una gran..ppppppppada

TSJC avala límite edad ser bombero en Barcelona pese ley cat fa 15 anys 6 mesos #37207

Moltes gràcies per la teva resposta.

Como et veig molt possat en el tema, si hem puguesis dir, segons la teva experiéncia, la possibilitat que n'hi ha que la Gene possi també el limit de 35 anys? (desde que van dir que treurien el limit estic entrenant i estudiant gairebé 45 hores setmanals, llavors estic una mica nerviós amb aquesta sentencia, ja que tenia clar q no tindria problemas mai mes per l'edat)

SalU2 i gràcies

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.119 segons
Gràcies a Fòrum Kunena