Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 5 mesos #38639

• bomberjuvenilcaldes
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 106
  • Gràcies rebudes: 0
TENS TOTA LA RAÓ, PENSO EL MATEIX, SI ENCARA FALTA BASTANT PER L'ESTIU I JA ESTEM AIXÍ.......

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 5 mesos #39270

• albertrjulia
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
Creieu que he de renunciar al PRODI? (l'ajuda de 400 euros). Segons les bases de l'any passat no fa falta perquè diu explícitament que està exclòs... però com dieu que cada any canvien...

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 5 mesos #39298

Algú sap la nota més baixa de tarragona de l'any passat..'?? I la de girona??
A terres de l'ebre va ser molt baixa... 7,5

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 5 mesos #39310

Lando va escriure: Algú sap la nota més baixa de tarragona de l'any passat..'?? I la de girona??
A terres de l'ebre va ser molt baixa... 7,5

A Tarragona : 8,66
Girona : 8,33

Salut!

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 4 mesos #40380

• bomberjuvenilcaldes
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Els Bombers de la Generalitat disposaran de 62 punts de guaita al llarg de la propera Campanya Forestal 2011

Els Bombers de la Generalitat disposaran en el transcurs de la propera Campanya contra Incendis de l’estiu d’un total de 62 punts de guaita repartits per tot el territori català. En total, 124 ofertes de treball de 3 mesos i mig de durada, que cobriran el període de màxim risc d’incendi forestal. Es tracta d’un apartat més del total de 1.037 ofertes públiques d’ocupació que el Govern té previst convocar properament per tal d’atendre totes les necessitats de la lluita contra el foc, i que implica el reforç global del Cos de Bombers de la Generalitat durant aquests mesos.

En concret, enguany hi haurà 60 punts que seran atesos amb vigilants forestals fent guàrdia física al punt de guaita a què se’ls ha adscrit, i 2 punts més ubicats al control de la Regió Metropolitana Nord, a Cerdanyola del Vallès, i al control de la Regió d’Emergències de Tarragona, a on es rebran les imatges de les càmeres que s’han instal·lat en 3 punts del territori (el Farell, la Baltassana i Miramar). Les imatges també es rebran a la Sala Central dels Bombers, a Cerdanyola del Vallès. En total, 4 guaites atenent les càmeres (dues en cada lloc). Respecte a la campanya anterior, enguany hi haurà dos punts de guaita menys; el de Puig Cadiretes, al municipi de Lloret de Mar i el de Pont de Suert.

D’aquesta manera, el departament d’Interior continua endavant amb el projecte de continuar implantant càmeres en aquells punts de guaita que, pel seu baix nivell d’operativitat i per raons de prevenció de riscos laborals, entre d’altres criteris segons el cas, sigui recomanable substituir la presència física del guaita per les noves tecnologies. Així, a poc a poc, el personal que deixarà de fer guàrdia al bosc s’anirà ubicant a les diferents sales de control de les Regions d’Emergències per vigilar els monitors. Serà aquí on gaudiran de totes les condicions de treball adients.

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 4 mesos #40381

• bomberjuvenilcaldes
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 4 mesos #40449

• Torrens
  • Visitant
  • Visitant
A veure si m'aclariu un dubte.

M'acceptaran l'instancia de conductor sense els documents acreditatius? ( DNIcompulsat, CatalàCompulsat)...

L'idea es prsentar-los mes tard del dia 1... del dia 4 en endavant...

que en penseu? Puc prensentar instancia... que em diguin (NO APTE) i despres porar-ho i que ho acceptin???

gràcies

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 4 mesos #40457

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
No entenc perquè hauries de fer tot això que dius però bueno. La resposta és clarament un No, no t'acceptaràn si no presentes els papers que et diuen, és evident no?
A més a les bases ho diu clarament, només cal llegir-les.

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 4 mesos #40459

• Torrens
  • Visitant
  • Visitant

voluntàri-Palau va escriure: No entenc perquè hauries de fer tot això que dius però bueno. La resposta és clarament un No, no t'acceptaràn si no presentes els papers que et diuen, és evident no?
A més a les bases ho diu clarament, només cal llegir-les.

No has d'entendre... (potser no ho he explicat prou be) has de saber si es pot o no, llegir-les,les he llegit.
Evident es la teva arrogancia en cada un dels teus mstgs!

De totes maneres, gràcies per la resposta.

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 4 mesos #40463

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Ho sento Torrens si té semblat arrogant però no ho pretenia (i molt menys crec que cada resposta meva sigui arrogant company........)
Simplamnet dic que queda clar a les bases que els papaers s'han de portar dins el termini de dies que et diuen.Si per la raó que sigui no pots portar els papers perquè ets fora, que algun amic teu els porti.

Però fora de plaç,( i més si són 4 dies) no t'agafaran els papers.
Només això

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 4 mesos #40503

• Torrens
  • Visitant
  • Visitant
De moment no som companys!
El tema es que els papers no els tinc aqui...
En quant a que ho porti un company,crec que s´ha de fer en persona...
De totes maneres gracies.
I sense fer mala sang,nomes he fet la meva apreciacio.

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 4 mesos #40505

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
No vals la pena NO company!

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 4 mesos #40577

Hola Torrens,

A mi un any, hem van excloure pel certificat de catala que si que havia entregat pero no els constava aixi, per lo que vaig sortir exclos a la llista provisional, i durant els deu dies d´al.legacions el vaig tornar a entregar i hem van acceptar... aixi qeu no crec que hi hagi problema, tu presenta el que tinguis i despres si surts inclos ho portes al periode d´al.legacions...I crec que no hi haura problema, pero bueno tal com estan les coses mai se sap...

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 4 mesos #40590

• Torrens
  • Visitant
  • Visitant

kosas va escriure: Hola Torrens,

A mi un any, hem van excloure pel certificat de catala que si que havia entregat pero no els constava aixi, per lo que vaig sortir exclos a la llista provisional, i durant els deu dies d´al.legacions el vaig tornar a entregar i hem van acceptar... aixi qeu no crec que hi hagi problema, tu presenta el que tinguis i despres si surts inclos ho portes al periode d´al.legacions...I crec que no hi haura problema, pero bueno tal com estan les coses mai se sap...

Gràcies!! Dubtava si m´ho podria manegar aixi... Jo ho provare.

Merci per compartir la teva experiencia, es exactament el que preguntava.

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 4 mesos #40646

kosas va escriure: Hola Torrens,

Ja veus, a mi suposo que també m'exclouran enguany, perquè enguany a les bases fiquen A2, i no és el mateix A que A2, el A2 es la nova titulació dels certificats d'idiomes, un certificat que ha d'estar segellat per la Generalitat de Catalunya, això em comenten els meus amics que em rodejen i si ho diuen serà per alguna cosa perquè estan involucrats als ajuntaments.

Jo demà presentaré el certificat de sempre, espero que sigui vàlid, el típic del segell del cole i firma del director.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.209 segons
Gràcies a Fòrum Kunena