Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 6 mesos #37202

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Ven fet!
A Girona la nota de tall va ser un 8.2 si no vaig errat.

Això demostra que pots entrar sense mèrits.
A correr!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 6 mesos #37206

• bombermanabc
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 54
Ostia jo vaig escoltar ahir,que aquest any reduirian el personal de campanya forestal gairebè a la meitat,jo crec que serà un rumore,però esta dit.Jo crec que seria una bojeria,si es veritat esperem que tinguin la sort que no passi res greu sino,ja veurem el que passa? Tambè si es veritat,seria impossible entrar a forestal sense merits perquè pujaria la nota d´una manera bestial,pero bueno,aqui queda dit,esperem que sigui un rumore. :(

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 6 mesos #37209

bombermanABC va escriure: Ostia jo vaig escoltar ahir,que aquest any reduirian el personal de campanya forestal gairebè a la meitat,jo crec que serà un rumore,però esta dit.Jo crec que seria una bojeria,si es veritat esperem que tinguin la sort que no passi res greu sino,ja veurem el que passa? Tambè si es veritat,seria impossible entrar a forestal sense merits perquè pujaria la nota d´una manera bestial,pero bueno,aqui queda dit,esperem que sigui un rumore. :(

Per cullons tenen que retallar el personal forestal.

I enguany a molts ens tocarà patir per poder accedir a la campanya i els que tinguem la sort d'accedir, tindran el doble de feina. Ni EPAF ni històries.

(es només una opinió meva, pero la retallada es evident que n'hi haurà).

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 6 mesos #37283

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
si amb un 9 entres a qualsevol regió, sense mèrits estaras per les ultimes places pero bé el primer any és entrar. ara bé pel tiu que ha fet el post intenta no esta al paro quan comenci la campaña perque et faran renunciar a la resta de paro k tinguis i els diners k et kedin per cobrar els perdràs, t'ho dic per experiencia propera

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 6 mesos #37284

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
si jo he sentit que retallaran el numero d'incendis a la meitar tb

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 6 mesos #37305

noticies freques, aquest any només hi hauran forestals als parcs on no hi hagin bombers en pràctiques.

Hi hauran bombers en pràctiques als parcs més urbans, i als parcs on hi hagin forestals seran en numero menor que l´any passat.

Aquest any la plaça de forestal estarà bastant cara.

Salut i a entrenar!

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 6 mesos #37331

alf va escriure: noticies freques, aquest any només hi hauran forestals als parcs on no hi hagin bombers en pràctiques.

Hi hauran bombers en pràctiques als parcs més urbans, i als parcs on hi hagin forestals seran en numero menor que l´any passat.

Aquest any la plaça de forestal estarà bastant cara.

Salut i a entrenar!

Si senyor, noticies que jo també confirmo.

I les retallades ens deixarà a més d'un amb la boca oberta jojojojo

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 6 mesos #37406

jo també he escoltat ke hi haurà retallada de personal, i ke pot ser ke algun parc d´estiu no obrirà. Però també penseu ke hi ha hagut opo i molts dels ke feien de forestals i amb mérits, akest any no hi seran. anims a tots.
i això del paro...mhe presentat a 4 campanyes i cada una tenia les bases diferents.

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 6 mesos #37640

luisma va escriure: jo també he escoltat ke hi haurà retallada de personal, i ke pot ser ke alguns parcs d'estiu no obriran. Però també penseu ke hi ha hagut opo i molts dels ke feien de forestals i amb mérits, akest any no hi seran. anims a tots.
i això del paro...mhe presentat a 4 campanyes i cada una tenia les bases diferents.

Una altre informació totalment certa lo dels parcs.

Però això que dius de la opo, vols dir que d'aquí al Maig ja es sabrà les llistes de les 30 plaçes de bombers de Barcelona? Jo crec que no, es a dir, tots els aspirants a bomber de Barcelona que hi han actualment, es podran inscriure a la propera campanya forestal o pot ser m'equivoco?

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 6 mesos #37641

Algu em podria dir més o menys quan va caure el periode de inscripcio en les proves de campnya forestal l' any passat; per poderme fer una idea de mes o menys quan sortiran aquest.

Moltes gracies ;)

SALUT I PERSEVERÀNCIA

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 6 mesos #37647

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
David, no et pots fer mai idea d'un any per l'altre de les dates, fan el que volen, però sol ser per passat setmana santa.

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 6 mesos #37657

ok, merci ;)

SALUT I PERSEVERÀNCIA

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 5 mesos #37735

• misterseñor
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 58
  • Gràcies rebudes: 0

Dacondal va escriure: Algu em podria dir més o menys quan va caure el periode de inscripcio en les proves de campnya forestal l' any passat; per poderme fer una idea de mes o menys quan sortiran aquest.

Moltes gracies ;)

L'any passat no sé quan va ser setmana santa, però normalment surten (les inscripcions)
una mica abans. al 2010 el periode d'inscripció va ser del 31 de març al 9 d'abril.
si aquest any ho fan igual seria abans, ja que setmana santa cau a finals d'abril.
aqui surt més clar:

www20.gencat.cat/docs/interior/H ... calend.pdf

:D
però estic d'acord en que foten el que volen cada any...
apa, vagi bé!

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 5 mesos #38615

Retallaran plaçes però estan malament del cap.

Ara mateix, a Tarragona hi ha un incendi on estan treballant 13 dotacions terrestres i dos aeris, fa dos dies vam tindre dos incendis a Terres de l'Ebre.

I encara no hem arribat a l'estiu, enguany la cosa pinta molt negra en tema incendis, la pasada va estar molt calmada però enguany sembla que serà molt activa.

DE VERITAT VOLEN RETALLAR PERSONAL?

CAMPANYA FORESTAL 2011 fa 15 anys 5 mesos #38616

capo va escriure: Retallaran plaçes però estan malament del cap.

Ara mateix, a Tarragona hi ha un incendi on estan treballant 13 dotacions terrestres i dos aeris, fa dos dies vam tindre dos incendis a Terres de l'Ebre i de nou a Tarragona, aquest últim amb 22ha cremades a Ulldecona.

I encara no hem arribat a l'estiu, enguany la cosa pinta molt negra en tema incendis, la pasada va estar molt calmada però enguany sembla que serà molt activa.

Els piromans desperten.

DE VERITAT VOLEN RETALLAR PERSONAL?

Temps de càrrega de la pàgina: 0.221 segons
Gràcies a Fòrum Kunena