algu sap més o menys les dates en que s'han d'aprovar? normalment no arribaben a febrer sense aprovar-los.. aquest any en principi esperem que aixi sigui .... algu sap alguna cosa?
buff... si k sallarga akest any.. al final se'ls hi ajuntaran els pressuposots de 2011 amb els de 2012.. jejeje.. merci espero que sigui abans però... jeje
A mi he msona que es el Març quan presentaran presupostos... Aixi ho esepero.
Pero ademes les noves places no tindrien que afectar en molt, ja que com a minim haurien de treure places per ocupar tota la gent que es jubila aquest any.... que a la zona de tarragona la mitja d´edat es bastant alta...
Però el gobern va dir que no treuria plaça de funcionari per cobrir ni baixes ni juvilacions, menys a la sanitat i l'educació si malament no recordu.
A Girona la mitja de gent que es juvila aquest pròxims 3 anys és alta, i si mires els parcs que ja estan amb minims o sotaminims.............però el govern va dir el que va dir.
La veritat és que no vull desanimar a ningú i el que diré no deixa de ser un rumor, però l´he sentit d´un professor de ISPC que dins l´escola també estan una mica neguitosos de com han tallat aquesta convocatòria de sots-inspectors i que per escala bàsica la de 220 que si estava prevista se l´han ventilat d´un plumasso i han de tornar a negociar amb el sindicat i fer numeros de places futures, que es veu que el tito Mas no està per òsties, i la veritat, no m´extranya, que prou em fot que no treguin places com que de pitjors en sentirem aquest 2011.
A més, de tots els candidats per agafar Interior, ens ha tocat el pitjor, el Sr. Puig, només mirant-li la cara i havent-lo sentit parlar no em vull imaginar quina en deu estar pensant, vaja, això últim de comentaris amb alguns bombers.
Bé, espero equivocar-me, però fa temps que em sembla que tots ens afeitem i tenim clar que venen mals temps.