Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Pressupostos gene 2011 fa 15 anys 6 mesos #37075

• roks_21
  • Avatar de roks_21 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
algu sap més o menys les dates en que s'han d'aprovar? normalment no arribaben a febrer sense aprovar-los.. aquest any en principi esperem que aixi sigui .... algu sap alguna cosa?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Pressupostos gene 2011 fa 15 anys 6 mesos #37076

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
segons tinc entés l'auditoria que s'ha encarregat durarà entre un i dos mesos........

Pressupostos gene 2011 fa 15 anys 6 mesos #37077

• roks_21
  • Avatar de roks_21 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
buff... si k sallarga akest any.. al final se'ls hi ajuntaran els pressuposots de 2011 amb els de 2012.. jejeje.. merci espero que sigui abans però... jeje

Pressupostos gene 2011 fa 15 anys 6 mesos #37082

Vai sentir que de cara al Maig presentarien els pressupostos, però ara tinc el dubte si al Març o al Maig... :lol: :mrgreen:

Pressupostos gene 2011 fa 15 anys 6 mesos #37085

A mi he msona que es el Març quan presentaran presupostos... Aixi ho esepero.
Pero ademes les noves places no tindrien que afectar en molt, ja que com a minim haurien de treure places per ocupar tota la gent que es jubila aquest any.... que a la zona de tarragona la mitja d´edat es bastant alta...

Pressupostos gene 2011 fa 15 anys 6 mesos #37086

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Però el gobern va dir que no treuria plaça de funcionari per cobrir ni baixes ni juvilacions, menys a la sanitat i l'educació si malament no recordu.

A Girona la mitja de gent que es juvila aquest pròxims 3 anys és alta, i si mires els parcs que ja estan amb minims o sotaminims.............però el govern va dir el que va dir.

Pressupostos gene 2011 fa 15 anys 6 mesos #37170

• ratafia 40o
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 208
  • Gràcies rebudes: 0
Bones a tothom!

La veritat és que no vull desanimar a ningú i el que diré no deixa de ser un rumor, però l´he sentit d´un professor de ISPC que dins l´escola també estan una mica neguitosos de com han tallat aquesta convocatòria de sots-inspectors i que per escala bàsica la de 220 que si estava prevista se l´han ventilat d´un plumasso i han de tornar a negociar amb el sindicat i fer numeros de places futures, que es veu que el tito Mas no està per òsties, i la veritat, no m´extranya, que prou em fot que no treguin places com que de pitjors en sentirem aquest 2011.

A més, de tots els candidats per agafar Interior, ens ha tocat el pitjor, el Sr. Puig, només mirant-li la cara i havent-lo sentit parlar no em vull imaginar quina en deu estar pensant, vaja, això últim de comentaris amb alguns bombers.

Bé, espero equivocar-me, però fa temps que em sembla que tots ens afeitem i tenim clar que venen mals temps.

Apali, Salut!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.169 segons
Gràcies a Fòrum Kunena