Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

PAJARITU fa 15 anys 7 mesos #36540

• zumbasolo
  • Avatar de zumbasolo Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 30
  • Gràcies rebudes: 0
Com va companys¡¡...Necesito ayuda...esta tarde he probado el pajarito por primera vez y solo he hecho 25 segundos...si ya se que es de risa, y eso que hago bastantes dominadas...
En fin, he entrenado opos donde habia que subir la corda y bien , pero por lo que veo esta es una prueba bien distinta. Al acabar me duelen muchisimo los codos, eso si a los 5 minutos como nuevos, pero no tengo nada de resistencia, me noto flojo.
Alguien me podría decir como empezar a entrenar el pajarito, ya que voy perdido y no se por donde empezar, si seguir haciendo dominadas hasta que se vaya sabiendo algo de las próximas opos de la gene, si empezar a hacer ya pajaritos, en fin , me da miedo empezar ya a saco y joderme los codos...hay algun ejercicio especifico de prevención para no lesionarme??, cuanto tiempo tardaré mas o menos en hacer buena nota en el pajarito??...
En fin , todo lo relacionado con el pajarito de los ...... me interesa.
Si algo puedo hacer por vosotros aqui estoy compañeros de fatigas....adeu¡¡

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

PAJARITU fa 15 anys 7 mesos #36544

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Zumbasolo, haver si te puedo despejar el máximo de dudas, por partes...

- Dominadas son dominadas y pajaritos son pajaritos. Puedes hacer 30 dominadas y en el pajarito chim pum. Como no es lo mismo preparar un 3000 que un 1000. O un 1500 o un 400.
Asi que para controlar el tema te tocara podrirte a hacer pajaritos.

- ¿ Cuanto tiempo ?? Depende de tu genetica y constitución. Yo el 1er dia que me colgue hace 2 años hice 45 segundos, ahora rondo al 1´35 1'40" y avanzando a paso de hormiga.

- Sobre el entreno, lo mejor es que te pille un entrenador personal y en función tu genetica y avances te marque un programa semanal y mensual donde te tocara trabajar el antebrazo y sobretodo hacer pajaritos. 2 o 3 dias a la semana. Un dia haras piramidales, otro dia series con lastre, luego combinaciones jugando con los tiempos de descanso ...

Es muy dificil darte por aqui una tabla de entreno y acertar que sea buena para ti y mas si por el momento no pasas de 25 segundos.

Asi que como todo es empezar, como hemos echo todos, da el primer paso de enterarte donde hay un buen gym con un tio que entienda de llevar a opositores y que te haga tu primera rutina en el mundo de los maleits pajaritos que todos odiamos.

Salut !!!

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

PAJARITU fa 15 anys 7 mesos #36549

• victor
  • Visitant
  • Visitant
Ojo amb el pes en el pajarito, aquest ejercici es molt lesiu per els colzes, jo et recomane els piramidals van molt be, y la prova del pajarito al maxim, jo ho faig una vegada al mes.salut..... :wink:

PAJARITU fa 15 anys 7 mesos #36551

• zumbasolo
  • Avatar de zumbasolo Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 30
  • Gràcies rebudes: 0
merci majetes

PAJARITU fa 15 anys 7 mesos #36563

I algú sap com seguir practicant el pajaritu sense tindre una barra on penjar-se?

PAJARITU fa 15 anys 7 mesos #36565

menjant espinacs ,jejjejejej

fica una falca a la porta de casa per no castiga el "golfo" i fes anar la porta

OJO !!!! ENCONTE QUE DINGU TANCO LA PORTA !!!!

SER O MORI !!!!!!!

PAJARITU fa 15 anys 7 mesos #36570

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Pots agafar una barra de peses i ficarte-la a l'alçada on estaria la barra al fer el pajaritu. Millor si estas de genolls.

PAJARITU fa 15 anys 7 mesos #36571

per compra una barra de peses, et compres la barra de fer el pajarraco al decahalont que emb sembla que la roija surt per 25 € o 30 €. i la fiques la pasillo, cada vegada que passos 30'' de pajarraco

SER O MORI !!!!!!!

PAJARITU fa 15 anys 7 mesos #36573

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Pels parcs del tots els pobles i ciutats sempre hi ha algun arbre on té una rama idonea per practicar

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

PAJARITU fa 15 anys 7 mesos #36602

la taula aquesta que es fa servir per entrenar els que fem
escalada,aixo va bé? aquestes que es pengen dalt de la porta.

PAJARITU fa 15 anys 4 mesos #39454

que vol dir piramidals ,quin tipu de ejerçici es?

PAJARITU fa 15 anys 4 mesos #39456

primer fas 5segons pares 10s-dscns-15s-dsc-20 fins a 30 o 40 i tornes a vaixar
30-dcs-25-dcs-20 etc..

SER O MORI !!!!!!!

PAJARITU fa 15 anys 4 mesos #39457

zamo va escriure: que vol dir piramidals ,quin tipu de ejerçici es?

Piramidal, es a dir :

Series de per exemple.

primera serie aguantant 10 segons
segona serie aguantant 25 segons
tercera serie aguantant 30 segons
i última serie aguantant 40segons.

Jo acabo de vindre del gimnàs i quan he arribat al minut he baixat, no fos cas que hem lesioni de tendinitis que es molt freqüent en aquests exercicis.

PAJARITU fa 15 anys 4 mesos #39477

Em sobra barra vermella del Decarton nova a estrenar si a algú li interessa li venc a millor preu que el Decatlon, aixó si s'haura de venir a buscar. Visc a BCN C/Dat, 5 9é 9a

PAJARITU fa 15 anys 4 mesos #39492

Jo t'explicaré el que em va anar millor a mi... Aixo depen molt de cada persona!

Fa un parell d'anys, sense practicar GENS el pajarito com a tal vaig fer 1:30 la primera vegada que ho probava. Aixo si, em matava a fer peses al gimnas, biceps sobretot. Potser algu et diu que no va be fer biceps, pero jo et parlo de la meva experiència que no vol dir que als altres els hi vagi be.
Ara ja no foto tanta canya a les peses, tot i que encara faig algo, pero estic mes per anar a correr i nedar i em faig poc mes d'un minut.

Les meves sensacions son aquestes, potser també influexien molts mes factors, com pot ser el pes de la persona, per exemple.

Ultimament estic intentant fer allo que feia fa dos anys a veure si em funciona per la campanya forestal d'aquest any...

Espero que t'hagui servit d'algu xD
Salut!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.183 segons
Gràcies a Fòrum Kunena