Sobre el temari, no hi ha res preparat per arribar i comprar, s'ho ha de preparar un mateix. Trobareu llegint detalladament que hi ha una part de temari general ( gap/357/2006) i una part especifica (resolucio int/2139/2016) publicades en diferents decrets.
Ara voldria fer una reflexió i saber que opina la comunitat. Semblen unes opos una mica fetes perque el que entri per torn lliure sigui molt dificil/ casi impossible passar la opo. Ho dic per la prova quarta... on s'avaluen competencies mitjançant exercicis en grup o individual. Sembla una oportunitat perque els que ja tinguin experiencia es diferencien de la resta que entra per torn lliure....
És una suposició, potser vaig errat.... que en penseu?
coneixeu d'algú que hagi passat la opos per torn lliure?
Referent al que dius Estany, jo crec que aquest any les 18 places que surten són en torn lliure i pel que he vist no hi han reservades per promoció interna. Potser estan pensades per aquelles persones que formen part del cos i que tenen carrera universitària. És evident que si estàs dintre del cos tens més facilitats.
D'altra banda a mi em van comentar que un metge va accedir com a sots... però d'això ja fa temps... així que no sé com va la cosa.