Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Examen Sotsinspector fa 15 anys 8 mesos #35474

• kiwi
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tots,

Sóc nou per aquí, encara que ja fa un temps que entro regularment per llegir alguns dels temes que escriviu. El que no he trobat és informació sobre la convocatòria que ha sortit ara per a Sotsinspector interí. Vaja que sembla que no interessa gaire per aquí. De totes maneres, m'agradaria saber si algú em podria aclarir quin tipus d'examen teoric és. És tipus test com en el d'escala bàsica o és de desenvolupar? Ho dic perque no sé fins a quin punt he d'aprofundir en els 10 temes.

Moltes gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Examen Sotsinspector fa 15 anys 8 mesos #35477

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
M................
Benvingut, estas parlant de coses majors, a la pagina web de la gene a on surt lo de la convocatoria no i surt segons he estat mirant, tens raó, crec que hauria de sortir per algun lloc..... posa que la primera prova és escrita però no se si això dóna a entendre que no és a,b,c.........a les bases de "bombero raso" posa primera prova: i després diu que serà a escollir abc, aquí si et diu directament prova escrita no se si et faran escriure, no ho crec........
si no tu diu algú el més fàcil és trucar a convocatòries a bcn!
Sort!

Examen Sotsinspector fa 15 anys 8 mesos #35486

perdona pero a la pagina de la gene no he trovat per ningun lloc akesta convocatoria...on esta?

Examen Sotsinspector fa 15 anys 8 mesos #35487

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
www20.gencat.cat/portal/site/int ... mt=default

Aquí tens el link!!

Examen Sotsinspector fa 15 anys 8 mesos #35494

Hola a tots,

Jo també sóc nova per aquí i la veritat és que estic igual que en "kiwi". Si algún pogués donar alguna informació de quin tipus d'exàmen normalment possen ho agrairia. Realment s'ho esteu preparant molt a fons?? Vull dir amb total coneixement de la Normativa??

Moltes gràcies

Examen Sotsinspector fa 15 anys 8 mesos #35498

moltes gracies voluntari-palau...!!!

una cosa mes... no hi ha q pagar tases ni res... unicament enviar la sol.licitud...be l´acompanyarem amb el dni supose ...

les gracies per endavant...

Examen Sotsinspector fa 15 anys 8 mesos #35501

• ratafia 40o
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 208

kiwi va escriure:
Ho dic perque no sé fins a quin punt he d'aprofundir en els 10 temes.

Foc10 va escriure:
Realment s'ho esteu preparant molt a fons?? Vull dir amb total coneixement de la Normativa??

Moltes gràcies

Vaja, crec que és una feineta que de 3.000 leurus no baixa el sou, si es vol entrar i una mica per respecte al valor dels diners, intentaria saber-m´ho una mica a fons.
A part, si has de fer-li fer alguna cosa a un subordinat teu i resulta que ell se sap millor la Normativa que tu...a mi m´agafaria una mica la cagalera... :roll: i si resulta que els estàs enviant a apagar un foc, i els teus subordinats són conscients de que no vas aprofundir gaire en els temes la cosa ja és per cagar-s´hi i fort... feu-me el favor de no pensar només en el sobre de final de mes i una mica més en la responsabilitat que s´adquireix.
Per aquí n´hi ha algún que és arquitecte però casi segur, que molta floritura però després ja hi ha els aparelladors o qui sigui per saber-se les normatives "més a fons" o directament "treure les castanyes del foc (i intentar no cremar-se en l´intent)".

Apali!! que avui l´he tingut grossa a l´obra i no endevinareu pas amb qui!!

Examen Sotsinspector fa 15 anys 8 mesos #35502

Ratafia 40º,

Està clar que la normativa s'ha de conèixer, així com tenir les coses molt clares i ser una persona responsable només per pensar de presentar-te a una feina de bomber. Sóc nova en tot aixó i és la primera vegada que em presento a una convocatòria d'aquest tipus, és només per això que preguntava si algú podia informar-me de com anava una mica el tema; si realment cap saber-se tota la informació o, com moltes taules i classificacions, si saps buscar la informació no caldria apendre-s'ho de memòria.

Ja m'ho penso que no es regala res a ningú i que no és algo en el que pugui sonar la flauta...

Examen Sotsinspector fa 15 anys 8 mesos #35518

• kiwi
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2

RATAFIA 40º va escriure: Vaja, crec que és una feineta que de 3.000 leurus no baixa el sou, si es vol entrar i una mica per respecte al valor dels diners, intentaria saber-m´ho una mica a fons.
A part, si has de fer-li fer alguna cosa a un subordinat teu i resulta que ell se sap millor la Normativa que tu...a mi m´agafaria una mica la cagalera... :roll: i si resulta que els estàs enviant a apagar un foc, i els teus subordinats són conscients de que no vas aprofundir gaire en els temes la cosa ja és per cagar-s´hi i fort... feu-me el favor de no pensar només en el sobre de final de mes i una mica més en la responsabilitat que s´adquireix.
Per aquí n´hi ha algún que és arquitecte però casi segur, que molta floritura però després ja hi ha els aparelladors o qui sigui per saber-se les normatives "més a fons" o directament "treure les castanyes del foc (i intentar no cremar-se en l´intent)".

Perdona Rafita, però aquí no hi ha ningú que hagi parlat de falta de resposabilitat. Simplement hem preguntat per un exàmen. Que et sàpigues la normativa millor que l'arquitecte amb el que treballes no vol dir que tots els arquitectes siguin així. Pensa que no hi ha temari publicat com en el cas de bomber de l'escala bàsica. És per això que hem preguntat. No perquè estiguem pensant en el sou. Qui ha parlat de sou ets tu.
De totes maneres, gràcies per totes les respostes. Molt amables! I sort a tots!

Examen Sotsinspector fa 15 anys 8 mesos #35534

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Ratafia 40º em sembla company que aquesta vegada has pijat una mica fora de test tot i que he entés al que et referies, i és que fent examens i tinguent el gru de sotsinspector, no tens perquè sapiguer més que un tiu que és bomber ras i porta 10 en l'ofici o 3 és igual. Majoritariament el coneixament s'aprés amb l'experiència.
De totes maneres la gent que aprovi l'examen no es posarà a dirigir a tort i a dret en el primer dia creume, se d'un cas que el noi porta 1 any i mig anant acompanyat d'un inspector i ell va aprenent.
Tot al seu temps.

Examen Sotsinspector fa 15 anys 8 mesos #35535

Bones a tots!!!

fa temps que vaig llegint per aquest forum, i és el primer cop que veig una convocatoria així. Normalment les de sots-inspector no solen ser per ser interins no?, o potser vaig equivocat, és que he vist el temari i és més reduït que d'altres anys!!!

Ei, torno a repetir que potser m'estic equivocant!!!!

Salut!!

Examen Sotsinspector fa 15 anys 8 mesos #35539

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
quim85 si vas a les bases de la convocatòria, posa clarament que és oberta, sempre i cuan es compleixin els requisits que es demanen.I posa que és per a placés d'interí.El temari no varia gaire de les altres convocatòries crec.
Salut

Examen Sotsinspector fa 15 anys 8 mesos #35559

• ratafia 40o
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 208
Certament haig de demanar mil disculpes als companys ja que no he explicat el que volia fer entendre de la manera més correcta. Espero, de totes maneres que no us desanimeu quan veieu la feinada que us ve al damunt, us en sortiu i que entrin els millors.
Dir-li al voluntaripalau, que quan torni a "pijar" fora de test, m´ho recordi només quan l´esquitxi a ell personalment, gràcies a déu de "batallitas", coneguts i coneguts de coneguts no m´en falten.

Apali, constància i pabrots!

Examen Sotsinspector fa 15 anys 8 mesos #35563

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Jo dic el que penso m'afecti a mi o no, simplament donc la meva opinió, no t'ofenguis..........

Examen Sotsinspector fa 9 anys 6 mesos #57952

Hola a tots! jo també sóc nova. Pel que se es veu que el temari l'has de fer tu mateix, no hi ha un llibre. En principi són casos que has de desenvolupar. Es una oposició en torn lliure, tinc entes que no fa falta que siguis bomber, només necessites tenir un graduat universitari. A més, ara per ara hi ha només els temes publicats però falten les fisiques que les publiquin.
Això és el que conec... si algu sap alguna cosa més o m ha de corretgir en el que he dit, agraïrua en que ens ho digues.
Salutacions! :)

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.206 segons
Gràcies a Fòrum Kunena