Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Novatillu fa 15 anys 9 mesos #35339

• niculau
  • Avatar de niculau Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
Eii hol soc nou peraki! fa dies q m miro mol la wep i sobretot el foro , es mol interesant ja qe jo tmb vui se bombe de la gene. Stic casi casi ja apunt de apuntarme alguna academia ja q e fet alguns estudis per si la cosa n va força b (esperem q si xd).
Tinc 18 anys am la possesio del carnet B tinc entes q cuan acabes la E.S.O. surts am el nivell B d catala,

Els meus dubtes son algunes academies:

- Man parlat mol b de la Xenium,i me estat inforant sobre la de Llorenç q sembla mes b per prepararte fisicament i la de Festefort.
quina em recomnarieu? saveu alguna on fagin 50-50 (teoric/practic)?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Novatillu fa 15 anys 9 mesos #35342

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Jo et recomanaria Feste-fort, tot i que encara ets molt jove per apuntarte a una academia crec jo. Pots comprar el temari de CCOO ( www.temaribombers.com ) que per començar està molt bé i més endavant si veus que t'agrada el que has d'estudiar i vols anar fort pos a l'academia.
Però cadascú sap com li va millor preparar-se.
Salut

Novatillu fa 15 anys 9 mesos #35348

• niculau
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
jeje si totom em diu q soc mol jove i qe la gen estudia i fin els 20 21 anys solen presentarsi a les opos, tmbtensrao en lo q prime miri aviam q hia i si magrada asaco, elsllibres cruzigrames q lis dic jo (llibres per n mirant) poden comprarse en cualsevol llibreria?

un altre cosa -el nom q portes al foro: Vaig nar al parc de bombersde cldes per veure cm naven am lo de ser bomber voluntari (e vist q es por se bomber juvenil o argu aixi es lo mateix?) i diuen q el tema esta mol parat pero q em pases i deixes el meu curriculum... per palau esta la cosa = ?

Gracies per contesta!!
un 10 per la wep prime coment q fico i en 5 minuts contestacio ! xapo !! xd

Novatillu fa 15 anys 9 mesos #35387

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
La cosa de voluntaris esta parat a tot catalunya....fins a principis de l'any que ve suposu que res de res.....El temari elñ pots comprar a la pàgina web que te donat o a la llibreria de la Generalitat, que pots buscar on et queda més aprop googlejant.

Novatillu fa 15 anys 9 mesos #35388

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Nicolau tiu, la ortografía, que aquí es gratuït escriure, ningú et cobrarà. No esgriguis com si enviessis un sms a través del mòbil que fot mal a la vista.

:wink:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Novatillu fa 15 anys 9 mesos #35392

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
rampa, esgriguis ve d'esgrima?quina és la definicó exacta??jejejeje

Novatillu fa 15 anys 9 mesos #35394

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59

voluntàri-Palau va escriure: rampa, esgriguis ve d'esgrima?quina és la definicó exacta??jejejeje

Seras puto !!! :twisted: :lol: sabia que saltaria algú.

Et cunvertire en xuculata i et cruspiré Palau !!!!!

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Novatillu fa 15 anys 9 mesos #35396

• niculau
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
jeje vale vale moltes gracies! ja goglejare xd ,
i wn sento pero esque estic mol acostumat a escriure aixi pero cuan em toqui escriure
o comenta algo ja escriure "seria-ment"
moltisimes gracies!

Novatillu fa 15 anys 9 mesos #35402

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Ostres rampa quin gran monstre BU!!!
Si pot ser que sigui en xocolata blanca millor.........jaja

Novatillu fa 15 anys 8 mesos #35411

Niculau va escriure: jeje vale vale moltes gracies! ja goglejare xd ,
i wn sento pero esque estic mol acostumat a escriure aixi pero cuan em toqui escriure
o comenta algo ja escriure "seria-ment"
moltisimes gracies!

Tranqui home, el rampa és un talibà ortogràfic. Tu escriu així, com al feisbuc i al xat, especialment quan hagis d'explicar a les proves el motiu pel qual vols ser bomber. Ja veuràs com els encanta als del tribunal. :lol:

(Ho sé, sóc un borde, és que no he fet migdiada avui)

Novatillu fa 15 anys 8 mesos #35598

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5

Niculau va escriure: Eii hol soc nou peraki! fa dies q m miro mol la wep i sobretot el foro , es mol interesant ja qe jo tmb vui se bombe de la gene. Stic casi casi ja apunt de apuntarme alguna academia ja q e fet alguns estudis per si la cosa n va força b (esperem q si xd).
Tinc 18 anys am la possesio del carnet B tinc entes q cuan acabes la E.S.O. surts am el nivell B d catala,

Els meus dubtes son algunes academies:

- Man parlat mol b de la Xenium,i me estat inforant sobre la de Llorenç q sembla mes b per prepararte fisicament i la de Festefort.
quina em recomnarieu? saveu alguna on fagin 50-50 (teoric/practic)?

Te seré sincero, con 18 años yo de ti no me complicaria la vida con academies. La mayoria aparte de muy caras no te dan el nivel necesario para sacar un buen temario, además piensa que hasta dentro de 3 años no podras opositar y todo el dinero que habras tirado.. sumara mucho.
No se... como tu quieras pero yo de ti iria intentando acer campañas forestales y disfrutando un poco de todo y si puedes estudiar algo de mientras azlo para no perder el rollo de estudio, pero especifico de bombero no te lo recomiendo hasta que estes en edad de opositar, almenos en serio, si puedes ir leyendote algun temario está bien, pero academia me parece aora mismo para tu caso, caro e innecesario.

Supongo que no es la respuesta que quieres oir, pero es lo que realmente creo. Suerte =mente pa cuando tengas la edad. .espero que muchos de nosotros pa ese entonces ya no tengamos que competir contigo

Novatillu fa 15 anys 8 mesos #35599

• elvorticista
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 24
+1

Novatillu fa 15 anys 8 mesos #35605

Jo sense que t'hagi de condicionar, vaig fer dos cursos de www.temaribombers.com i la veritat és que em va anar molt i molt bé. Per mi són genials. El que passa és que li treu suc d'aquests cursos el que si posa al 100%. Hi ha gent que es confón i s'imagina que està al cole i que el profe s'ha de preocupar per ell. Aquí hi ha molt o casi tot d'esforç personal. La opo la suaràs tu i ningú més que tu. (Encara que la pateix la novia, la familia, els amics...)

Parlo per la meva experiència. Ara estic col·laborant amb ells, per tant no vull insistir, ja que semblaria que te'ls vull vendre, però per tenir una bona base, jo crec que són ideals. Ara bé, com molt bé diu el Rampanat, amb una bona base no n'hi ha prou, s'ha d'aprofundir i investigar pel teu compte, ampliar, ampliar i ampliar. I això no t'ho donarà un curs, és feina teva.

Perquè et facis una idea, jo vaig ampliar al meu estil. A mi m'agrada veure documentals. Em vaig baixar d'internet documentals sobre el calor, el foc, extinció d'incendis, els vents, fenòmens meteorològics, ..., un curs de mecànica sencer de Xile, erase una vez el cuerpo humano, alguns de erase una vez los inventores (Pascal, Faraday, etc) ..., mil coses més. Es tracta de fer-ho divertit. Enlloc de veure una peli, em mirava un documental. També vaig tornar a agafar els meus apunts i exercicis de 2nd de BUP, molts records i em feia gracia tornar-me a equivocar als mateixos problemes de feia 10 anys. S'ha de ser original!!

Navegar sense criteri per internet està bé, però és perillós, és molt fàcil perdre el temps. A mi m'anava bé buscar un tema i centrar-m'hi. Si em posa a voltar sense cap objectiu em trobava que estava estudiant els taquions o enades aixi, que segur que no entraven.

A mi em va anar prou bé el teòric, un 8,2. Crec que els meus consells et poden ser útils si els adaptes al teu estil.

Ànim i no defalleixis. Qui insisteix entra! Jo per lligar faig servir una tàctica que és extrapolable a les opos: si no és per guapo que sigui per pesat!!!

Novatillu fa 15 anys 8 mesos #35606

Assis... no oblidis el:

"Caure està permés, aixecar-se és obligatori"

;)

Salut!!

Novatillu fa 15 anys 8 mesos #35607

Permès!! sorryy!! :P

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.187 segons
Gràcies a Fòrum Kunena