-Implantessin una formació reglada per a bombers juvenils, és a dir, que a tots els parcs es fessin les mateixes coses tant pràctiques com teòriques.
-Que el tema juvenil sigui més serio, "tipus mini-militars" (no se com dir-ho), amb lo de Fiiirmes xd o coses d'akestes que a França i Portugal ho fan.
-També que ens donguessin com a mínim un casc lleuger (el petit) per la nostre protecció en pràctiques i demés.
-Que dintre dels juvenils hi hagues com diferents graus: per exemple: caporal, sargent i capità.. es pujaria de rang fent algun examen practic i/o teoric pero el/s mateix/os a tots els parcs. Això es fa a altres paisos com França p.exemple.
-I finalment, a partir de tot això i de sobre tot la frmació reglada, que els juvenils tinguessin una entrada directa* als bombers VOLUNTARIS.
*fent el curs bàsic igualment!
Gràcies per les vostres opinions
Atentament, un juvenils adscrit al parc Bombers Voluntaris de Caldes de Montbui.
matorral va escriure: Jo personalment crec que és suficient com està ara. Com que no es pot fer un sistema de selecció per entrar a B.voluntari juvenil, estem com sempre...
aixo tambe estaria dins del "nou reglament" xd, m'ho prenc com una proposta!
Bones comany, com bé has dit a França i Portugalr ja ho tenen reglat.......si es que ens passen la ma per la cara en tots aquests temes.........
Jo trovaria bé fer uns estandars d'ensenyament, però tingues en compte que fer les mateixes pràctiques a cada parc és una mica difil i tampoc no ho veig necessari. Al igual que als parcs de funcionaris, cada parc fa les practiques que vol.
Tu parles com a home de vocació, i per això vols més serietat i "posar-te en plan militar" però pensa que per tu ara això és una forma dinamica d'aprendre passanto bé, no pots anar a maxacar amb "protocols" i òsties a nanus de 16 anys.....amb que hi hagi respecte crec que n'hi ha prou.(Això inclou resposta a lo dels diferents graus), com a molt i podria haver ajudant de voluntari o cap de secció juvenil, res més.
Doncs això és tot, i si no contesta gaire gent no tu prenguis malament però com s'ha discutit vegades per posts de per aquí, no tothom està d'acord en que hi hagin bombers voluntaris...............
Salut vailet!
voluntàri-Palau va escriure: Bones comany, com bé has dit a França i Portugalr ja ho tenen reglat.......si es que ens passen la ma per la cara en tots aquests temes.........
Jo trovaria bé fer uns estandars d'ensenyament, però tingues en compte que fer les mateixes pràctiques a cada parc és una mica difil i tampoc no ho veig necessari. Al igual que als parcs de funcionaris, cada parc fa les practiques que vol.
Tu parles com a home de vocació, i per això vols més serietat i "posar-te en plan militar" però pensa que per tu ara això és una forma dinamica d'aprendre passanto bé, no pots anar a maxacar amb "protocols" i òsties a nanus de 16 anys.....amb que hi hagi respecte crec que n'hi ha prou.(Això inclou resposta a lo dels diferents graus), com a molt i podria haver ajudant de voluntari o cap de secció juvenil, res més.
Doncs això és tot, i si no contesta gaire gent no tu prenguis malament però com s'ha discutit vegades per posts de per aquí, no tothom està d'acord en que hi hagin bombers voluntaris...............
Salut vailet!
Crec que aquests noms (ajudant de voluntari o cap de secció juvenil) em sembles més bones paraules per aixo
Quan deia de fer les mateixes pràctiques no em referia a fer-les a l mateix any/temps vull dir k mes o menys,, buenu k igualment entenc i comprenc el k as dit.