Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Oposicions mentre es treballa? fa 15 anys 9 mesos #35225

• okult82
  • Avatar de okult82 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 16
  • Gràcies rebudes: 0
Hola aspirants:
Finalment he fet el pas i vull presentar-me a les opos. Fa 4 anys que estic treballant fix en una empresa de 8 del matí a 6 de la tarda. També faig futbol i estic en bona forma..
1_Veieu factible que em pugui preparar com cal sense haver de deixar la feina?
2_Algú s'ha trobat en el meu cas?
3_Com puc fer per examinar-me sense que el meu jefe ho sàpiga? (les represàlies podrien ser irreparables)

Necessito consells dels experts!
Gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Oposicions mentre es treballa? fa 15 anys 9 mesos #35226

Hola okult82!

Hi ha molta gent que està treballant i preparant la opo, no et preocupis però hauràs de treure temps com puguis per anar a entrenar quan surtis de la feina i estudiar molt.
Ànims! :D

Oposicions mentre es treballa? fa 15 anys 9 mesos #35227

1- Molts opositors treballen mentre es preparen la oposició. Si no, es té altra opció millor com que et regalin els carnets etc... Quin remei queda si no treballar? Per tant la resposta es SI.

2 - Jo mateix em trobo en la teva mateixa situació.

3- Cadascú sap com funciona el seu treball i la millor manera de fer les coses no creus? Si no vols que el teu jefe s'asabenti...no li diguis!!

Salut!!

Oposicions mentre es treballa? fa 15 anys 9 mesos #35259

• williwonka
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 30
Ánimo, que somos muchos que estamos del trabajo al entreno diariamente. La recompensa vale la pena!!
Además lo que buscan de perfil para bombero es gente que tenga experiéncia trabajando durante años, que sepan lo que es currar!

Oposicions mentre es treballa? fa 15 anys 9 mesos #35267

Jo no em preocuparia.
Estaria molt mes preocupat si no tingues una feina fixa i m'ho jugues tot a unes opos i a la llarga si t'ho curres pots arribar a compaginar les dues coses.
Peró be tot sigui dit preferiria ser un NiNi de 25 anys sense responsabilitats familiars i amb tot el temps del mon:)
Salut!

Oposicions mentre es treballa? fa 15 anys 9 mesos #35269

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Okult molts currem, tenim hipoteques i bastants problemes més.

El quit de la qüestio es que estas disposat a sacrificar per lluitar per la opo ???

Fes-te a la idea que el 1er any tranquil.lament entre entrenament i estudi se't pot anar 4 hores diares de dilluns a diumenge els 365 dies de l'any.
T'hauras d'espavilar a treure aquestes 4 hores deixan de quedar amb els amics, recuperar l'estudi el cap de setmana clausurat tancat a casa, dies que t'hauras de llevar a les 6 del mati per sortir a correr perque no et queda altre remei ...
Per rematar t'has de treure tots els carnets ja que tothom els te i donen punts.

El temps lliure d'un opositor es estudiar i entrenar ja estiguis de vacances, sigui nadal, etc etc.

Com t'he dit tot depen de lo que estiguis disposat a entregar-te i sacarificar-te.

Sobre lo del teu jefe no te perque enterar-se. No et vindra a espiar a casa per veure si estudies o que fas a la biblioteca i menos al gimnas i si et veu corren porai es algo que fan tots els deportistes.

Aixi que el millor es que comencis a buscar un entrenador que et comenci a fer unes rutines per prepararte les proves, i que comencis a estudiar el rato que puguis.
Tu mateix ja veuras el partit que ets capas de treguer-li a un dia per fer mes o menys i poc a poc anar-te organitzant.

Si en un parell de mesos veus que vas aguantan i et sents motivat doncs llavors començat a gastar els calerots apuntante a l'autoescola a treguerte tots els carnets i plantejar-te d'apuntarte a algun curs aixi coneixeras gent, apendras coses noves i et fotras al mundillo per també intercambiar material, opinions, apunts, psicos, etc , etc.

I sobretot paciencia i constancia.

Au, ara tu decideixes :wink:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Oposicions mentre es treballa? fa 15 anys 9 mesos #35274

• okult82
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Gràcies a TOTS, sobretot a tu rampanat. És agradable saber que tots ens podem animar i ajudar (tret de passar psicos i apunts, jeje).
No disposo de gaire temps lliure, però m'organitzaré la vida per tal que pugui portar-ho tot endavant. Se'm gira feina però estic disposat a sacrificar-me!

Salut! i no estudieu gaire ;)

Oposicions mentre es treballa? fa 15 anys 9 mesos #35275

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
derres macu !

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Oposicions mentre es treballa? fa 15 anys 9 mesos #35284

Opositar treballant és molt dur, però opositar tenint novieta és pijor encara i no ho dic de conya!

Oposicions mentre es treballa? fa 15 anys 9 mesos #35306

• okult82
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Així jo ho tinc tot! jaja
Xicota, futbol, feina, el carnet de camió per treure'm i opos.. kina festa m'espera!!! xDD

Oposicions mentre es treballa? fa 15 anys 9 mesos #35316

• bomberjuvenilcaldes
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 106

okult82 va escriure: Així jo ho tinc tot! jaja
Xicota, futbol, feina, el carnet de camió per treure'm i opos.. kina festa m'espera!!! xDD

jo tinc amics k an stat aixi i si t'ho curres et sortira molt bé!

també hi ha gent k diu k akesta barreja es dolenta tota a l'hora xd

jo stic amb la primera opció:)

Oposicions mentre es treballa? fa 15 anys 8 mesos #35450

Hola gent!!! Feia temps que no entrava, jo també estic igual, estic treballant, sense temps per res, a mes, estic acabant una carrera, nomes em queda el projecte, aixi que encara pitjor. Tot i així m'he de plantejar com trobar algo de temps per estudiar.

Ànims a tots, que es dur pero si algun dia podem treure algo en clar, millor!!!

Oposicions mentre es treballa? fa 15 anys 8 mesos #35549

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
nano estic en el teu mateix cas... ja m he presentat a una... i els exàmens són en cap de setmana així que difícilment s'enterarà de que t'estàs examinant a la opo a no ser que siguis el "burrot" que trien per fer la entrevista els de TV3 jajajaja...

sort... ànimss... i paciència... k això es més durillo del que sembla

per tot lo demés... mastercard... jajaja vull dir... per tot lo demés aquí estem per ajudar en el que es pugui

Oposicions mentre es treballa? fa 15 anys 8 mesos #35550

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
nano estic en el teu mateix cas... ja m he presentat a una... i els exàmens són en cap de setmana així que difícilment s'enterarà de que t'estàs examinant a la opo a no ser que siguis el "burrot" que trien per fer la entrevista els de TV3 jajajaja...

sort... ànimss... i paciència... k això es més durillo del que sembla

per tot lo demés... mastercard... jajaja vull dir... per tot lo demés aquí estem per ajudar en el que es pugui

Oposicions mentre es treballa? fa 15 anys 8 mesos #35554

raulcc va escriure: Hola gent!!! Feia temps que no entrava, jo també estic igual, estic treballant, sense temps per res, a mes, estic acabant una carrera, nomes em queda el projecte, aixi que encara pitjor. Tot i així m'he de plantejar com trobar algo de temps per estudiar.

Ànims a tots, que es dur pero si algun dia podem treure algo en clar, millor!!!

Hola companys,

Jo sóc un dels afortunats que ha entrat a aquesta última opo.

Jo em vaig treure els carnets, em vaig preparar les físiques i vaig estudiar mentre treballava i feia la carrera. Just un mes abans de l'examen teòric vaig plegar de la feina, no totalment, però si en part per poder estudiar a fons. La veritat és que si estàs acostumat a estudiar, treballar, i fer mil coses, a la que disposes de tant de temps, gaire bé vaig estudiar menys....

Crec que és qüestió simplement d'organitzar-te. Jo molts cops tenia poc temps per estudiar, però quant m'hi posava estava completament concentrat en estudiar. Quan entrenava ho donava tot a cada entrenament. Crec que és millor dedicar poc temps però de qualitat, que no pas aquells que es passen 8 hores a la biblio però no estan concenctrats.

Completament d'acord amb que els més difícil és compaginar la opo amb la xicota. Algunes es podria dir que són santes!! Se'ls hauria de fer un monument!

Ànim que val pena!!!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.214 segons
Gràcies a Fòrum Kunena