Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ASTISMATIGMO fa 15 anys 9 mesos #35058

• luisma
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 81
  • Gràcies rebudes: 0
en las bases hablan de perdida de agudeza visual, no son dioptrias, entonces tienes ke decirle al medico ke t haga el test de snellen o buscarlo por internet y hacertelo tu mismo, para tener una idea.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

ASTISMATIGMO fa 15 anys 9 mesos #35094

yo tambien tengo un poco de astigmatismo y pase las medicas sin problemas , te explico lo que te hacen te hacen mirar por una especie de microscopio para que me entiendas y te hacen decir un par de letras si las ves no hay problema, puedes tener un pequeño margen de error porque yo una letra no la vi y no paso nada porque estaba dentro de los varemos, lo mejor que puedes hacer es ir a tu medico y hacerte las pruebas es lo que hice yo antes de las medicas hacerme una revison completa completa, antes de ir a las medicas y por suerte todo salio bien y estoy dentro jejje
bueno metele caña y ya te digo que no creo que tengas problemas porque eso es poquito pero asegurate antes y si no, le pones remedio te operas o lo que haga falta

ASTISMATIGMO fa 15 anys 9 mesos #35140

Ruben!

Yo tambien tengo problemas con la vista en un ojo, y seguramente me operare...me gustaria saber si son muy exigentes con l tema del test de snellen para la vista...gracias!!y suerte en la escuela!

ASTISMATIGMO fa 15 anys 9 mesos #35141

Infermer,
jo em vaig operar i cap problema per passar la prova q et fan. No crec q tinguis ni un problema per l'exigència de les proves d'agudesa visual. On si q normalment hi ha més problema és amb lo del test dels números i colorets, jo em vaig equivocar amb una imatge(pensava q tot havien d ser números i no es així) i em van preguntar mitg llibre!!!!

Sort

P.D: em vaig operar a la quiron i estic encantat(no cobro comissió). Busqueu b pq hi ha moltes ofertes!!!

ASTISMATIGMO fa 15 anys 9 mesos #35145

Moltes gracies company!!Si, ja estic mirant varies cliniques, jo m'he de fer una operació amb laser i posar-me un anell al ull, pero bueno, espero no tenir problemes pel tema de la vista un cop operat!gracies x tot!!!

ASTISMATIGMO fa 15 anys 9 mesos #35169

jo també em tinc d'operar de la vista...però jo tinc un problema de miopia.
El que passa es que crec que aquests darrers mesos m'ha augmentat una mica massa, creieu que tindré problemes a l'hora d'opera'm? Vaig sentir un dia que tens de tenir la vista estabilitzada 2 o 3 anys per a poder realitzar l'operació. éS cert? en aquest cas no podria presenta'm a la següent opo veritat?

ASTISMATIGMO fa 15 anys 9 mesos #35170

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59

Sheldon va escriure: jo també em tinc d'operar de la vista...però jo tinc un problema de miopia.
El que passa es que crec que aquests darrers mesos m'ha augmentat una mica massa, creieu que tindré problemes a l'hora d'opera'm? Vaig sentir un dia que tens de tenir la vista estabilitzada 2 o 3 anys per a poder realitzar l'operació. éS cert? en aquest cas no podria presenta'm a la següent opo veritat?

Per desgracia diria que es cert. La meva dona es vol operar i no pot ja que no se li estabilitza ni a la de tres i li han dit el mateix. Que fins que no se li estabilitzi no es pot operar. Cada any es va fen les corresponents revisions i algo li va augmentant.

Una putada ben gran per un opositor.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

ASTISMATIGMO fa 15 anys 9 mesos #35171

Doncs vaja...i saps perque rampanat? Moltes gràcies per la resposta.

ASTISMATIGMO fa 15 anys 9 mesos #35174

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Sheldon diu la dona que el metge que la va visitar li va dir que amb astismatisme es molt dificil que s'estabilitzi. Amb miopia es mes facil.

Lo que no se si podries fotre una trampeta. T'operes quan surtin les bases i haver si treus plaça. I si en un any o dos els ulls fan de les seves, doncs llavors et fikes lentilles o el que fassi falta i tan panxo un cop dins.

Sera que no he vist jo bombers amb ulleres, peus plans, semi-embarassats, tocats del bolet ... hay de todo en la vila del senyor.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

ASTISMATIGMO fa 15 anys 9 mesos #35207

jajaja gràcies rampanat!
doncs també tens tota la raó. Em sembla que m'he la jugaré, i molt serà que despres perdi mooolta vista i em tinguin de posar ulleres i sinó...doncs quin remei!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.147 segons
Gràcies a Fòrum Kunena