Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ELS 35 ANYS fa 15 anys 9 mesos #34939

• carles35
  • Avatar de carles35 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 31
  • Gràcies rebudes: 0
Hola bona tarda a tots i a totes,
tinc 35 anys i al meva il.lusió és poder ser algún dia bomber, ara ja se que per l' ajuntament de barna ja no puc , per edat, però he llegit i parlat amb gent que em confirma que a la gene, el topall dels 35 anys ja no hi és.
Algú em pòdria confirmar aquest extrem?
MERCI I SATUTT!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

ELS 35 ANYS fa 15 anys 9 mesos #34942

COMFIRMAT

ELS 35 ANYS fa 15 anys 9 mesos #34944

• carles35
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Merci matorral, aixó em dóna tarnquil.litat. DE MOMENT.

ELS 35 ANYS fa 15 anys 9 mesos #34951

Hola, jo també soc nou per aquí i et diré una cosa, no et preocupis per l'edat, jo en tinc 37 i et puc assegurar que hi vaig a per totes, l'edat no és un obstacle, menja bé, entrenat bé i descanse bé.... i sobre tot estudia bé.

ELS 35 ANYS fa 15 anys 9 mesos #34952

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Bueno suposu que en Carles ho deia per l'inconvenient legal de complir les bases però si que és britat que amb l'edad que teniu us heu de cuidar més jejejej és broma he no ens enfadessim
Salut!

ELS 35 ANYS fa 15 anys 9 mesos #34953

hola
jo també en tinc 37
les proves físiques seran igual pels avis com jo? o ens donaran peixet?

ELS 35 ANYS fa 15 anys 9 mesos #34955

• cancellara
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 37
CARLES35 lo de la edad en Barna aun no esta confirmado. Tenemos que esperar a que salgan las bases y luego ya veremos. Esta claro que si no quitan la edad en Barna esta opo se impugnara como se hizo en el 2008 que aumentaron al final a 35 y no se si van a tener ganas de que eso ocurra. Barna tarde o temprano la va a tener que quitar ya que esta incluida en la ley de bomberos.

ELS 35 ANYS fa 15 anys 9 mesos #34957

• carles35
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Pendre nota i estaré "altanto" de les properes opos de barna.
MERCI A TOTS PER LA INFORMACIÓ SOU UNS CRACKS!!!
SALUT!!!!

ELS 35 ANYS fa 15 anys 9 mesos #34962

Bones companys!!!
Esteu en lo cert, aquest any 2010 el Congrés ha aprovat per unanimitat la suprimició de l'edat màxima dels 35 anys per l'accés lliure a la categoria de bomber escala bàsica (DOGC 5629-14/05/2010) i (BOE 139. Martes 8/06/2010 Secc.I. Pág.48943), així doncs canya al mono.
Referent a les proves físiques, segurament hi hauran barems en proporció a l'edat com passa amb els agents rurals. Mireu per tenir una ideia l'última convocatòria dels mateixos on surten els barems.
De totes maneres, vigileu les exclusions mèdiques i no perdeu temps! Una de molt important és l'índex de massa corporal, s'han acabat aquells "solomillos" que us foteu eh? i una altra bastant sèria és la miopía, així que si porteu ulleres(i no de sol), passeu per la Quiron i el làser farà de les seves, només us costarà 1.500 euracos i apa, a córrer!!!!!!

ELS 35 ANYS fa 15 anys 9 mesos #34979

Sí que teniu raó, els dels treinta i tants ens en de cuidar una mica més...de totes maneres aneu amb compte perque més d'un dona molta canya je je je. De jove tot es força, amb els anys tenim una fórmula: Força + intel·ligència + técnica + experiència = No vegis el tio!!!!!!

:D

ELS 35 ANYS fa 15 anys 9 mesos #34980

I com creieu que poden anar aquests barems? Jo en tinc 28, creieu que hi pot haver un barem a partir dels 30? amb el que queda segurament ja els tindré.. jeje.

*No estudieu gaire ;)

ELS 35 ANYS fa 15 anys 9 mesos #34984

Si hi ha barems serà una vergonya...pero bueno com sempre aqui diem els que ens interesa!!! si un tio de 40 esta al nivell fisic que es demana, doncs chapeau!!! no foteu tants macutazos!!!el que volen es gent rentable!!!massa fill de conseller amb informació privilegada veig per aquí... :lol:

ELS 35 ANYS fa 15 anys 9 mesos #34985

• cancellara
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 37
Ojala Barna ceda y quiten el limite de edad ya que es de los pocos ayuntamientos que aun no lo han hecho. En Palma de mallorca la acaban de quitar y en otras como Valencia o Malaga esta en 55 años, que es lo mismo que si no pusieran. En cuanto a los baremos por edad me parece insultante. Yo tengo 35 y quiero competir con las mismas condiciones que todo el mundo.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.165 segons
Gràcies a Fòrum Kunena