Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

OPOS A LA GENE PER QUANT? fa 15 anys 9 mesos #34929

• carles35
  • Avatar de carles35 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 31
  • Gràcies rebudes: 0
Hola bona nit a tots/es, sóc nou en aquest forum i ara fa una estoneta he llegit una pregunta que ha fet un company del chat preguntant per quant les opos de la gene... les respostes són bastant relacionades amb radio macuto.
Algú em podria confirmar alguna cosa sobre quant surten?
merci a TOTS PER ENDAVANT I SALUT!!!! :D

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

OPOS A LA GENE PER QUANT? fa 15 anys 9 mesos #34933

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Es fàcil , mira , tenim les següents informacions super fiables :

1 - Estadísticament surten bases pel 2011 i comencem examens pel 2012
2 - Segons els Mayes , el 2012 ve la fi del mon, aixi que mai mes hi han opos a Gene
3 - Segons Aramis Fuster, vindrán quan toquin.
4 - Segons els polítics, primer hi han eleccions i jugaran amb nosaltres a te las saco o no te las saco
5 - Segons uns que surtin quan els hi peti dels nassos, total l'unic que podem fer es entrenar i estudiar mentre esperem.
6 - Segons altres que surtin quan els hi petit, total fins 3 mesos abans hem foto la vida padre i ja apretare al final.
7 - Segons el Tumatic, té una trucada enregistrada del Cap d'interior al telefon que publiquen bases al Gener, que les porten els Reis Macs.
8 - Segons tot l'estat español .. madre de dios que crisis que llevamos. Asi que primero continuar saliendo de fiesta, haciendo el perro porai, bebiendo , fumando , androgandonos y luego ya veremos, sobre la marcha, que sea lo que dios quiera.
9 - El brikidance
10 - El Crusaito
11 - Haurem d'esperar haver si la Belen Estevan se li escapa algun dato important.

Resumin, abans de que moris segur que cau algo. Per a mes informació et deixo aqui la meva secretaria personal. La meva companya Antonieta de Palafrugell.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

OPOS A LA GENE PER QUANT? fa 15 anys 9 mesos #34938

• carles35
  • Avatar de carles35 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 31
  • Gràcies rebudes: 0
Bé la teva informació si que m' ha estat d' ajuda je,je!!!
merci :mrgreen:

OPOS A LA GENE PER QUANT? fa 15 anys 9 mesos #34940

jajajaj Abans de que moris segur que cau algo. Esa a sido muy buena rampa jajaj Un alivio para todos! es como la frase esa que dice, en 100 años todos calvos jaja así que no te preocupes jeje. Bien bien! :lol:

OPOS A LA GENE PER QUANT? fa 15 anys 9 mesos #34941

Y a tu secretaria habría que darle por el culo la verdad jaja

OPOS A LA GENE PER QUANT? fa 15 anys 9 mesos #34963

Hola Carles35 i a tots també, només dir-te que normalment totes les oposicions solen surtir després de que presentin els pressupostos de la Generalitat. Fins que no surtin els mateixos et diran i veuràs xorrades com moltes, però aquí tens un exemple de la necesitat que els mateixos bombers presentaren al Congrés la proposta de suprimir l'edat dels 35 anys al·legant molta immadureç en els de nou ingrés.
Així un noiet de 20 anys que encara viu amb els papes i no a treballat mai perquè la mama encara li fa el llit, aprova una opo a bomber la qual requereix molta responsabilitat i li manca immadureç, en canvi un altre de 40, fart de portar tràiler per exemple, li passa la mà per la cara en quant a conducció-responsabilitat. Això és la base de la proposta dels bombers al Congrés, així, la propera opo es tindrà molt en conta aquests requisits, madureç/responsabilitat/física/mèrits.
Apa doncs, sort a tots!!! I que consti que no vui ofendre a ningú, és la realitat.

OPOS A LA GENE PER QUANT? fa 15 anys 9 mesos #35127

Per Muxu: estic d'acord amb el que has dit, pero no tots els joves de 20 anys som així, hi ha que portem treballant i estudiant desde ben joves i soposo que tenim la oportunitat d'arribar a ser bombers desde aquestes edats (qui diu bomber diu altres oficis). D'aquesta manera quan tinguem nosaltres 40 anys portarem 20 anys sent bombers i tenir 20 anys d'experiencia .... tot es mirar-ho desde punts de vista diferents :D

OPOS A LA GENE PER QUANT? fa 15 anys 9 mesos #35128

moinsen: estic totalment d'acord amb el q dius la importancia no esta en al eda si no en les persones com son ! tu diu un q te 30 anys pero porta treballan desde els 18 !

pd : jo conect molts de 30 i pique q de madures en te o !

OPOS A LA GENE PER QUANT? fa 15 anys 9 mesos #35135

tot el que entra s´ho mereix...tingui la edat que tingui!!! i qui no entra... a apretar!!!!!!
Ara resultara que et donaran merits per edat, pq ets mes madur!!!! no fotem!!!!

OPOS A LA GENE PER QUANT? fa 15 anys 9 mesos #35322

hola nois, jo si que penso que es positiu que valoren la experiència laboral que no la edat.

OPOS A LA GENE PER QUANT? fa 15 anys 8 mesos #35647

JO ESTIC D'ACORD AMB QUE UN NOI DE 20 ANYETS POT SORTIR MES VERD DE LA ACADEMIA QUE UN DE MES EDAD. PRO SI A ENTRAT ES PER ALGO I LA EXPERIENCIA LA AGAFARA CURRAN AL COSTAT DE BOMBERS VETERANS, I QUE S'HAURA DE GUANYAR LA SEVA CONFIANÇA, U QUE

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.147 segons
Gràcies a Fòrum Kunena