Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Material Esprtiu fa 15 anys 10 mesos #34605

• b-203
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 96
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tots,

Pregunta una mica extranya, pero pregunta en definitiva. He estat mirant les bases de 2009 BCN i de la Generalitat i referent a com s'ha de presentar un a les proves físiques vestit, a la Gene no diu res i a BCN parla de "l'equip esportiu que correspongui a cada modalitat". És a dir jo entenc que es pot dur el tipus de sabatilla, pantaló o samarreta que a cadascú li roti, mentre sigui d'esport, no???

Algú sap sí es fa alguna restricció en aquest sentit, sí s'ho miren gaire?

Entenc que si em presento amb traje i corbata i mocassins em diguin algo pero vestit amb qualsevol tipus de sabatilla, pantaló o samarreta comprat en una botiga d'esports no em diran res no?

Algú coneix algun cas que hi hagi hagut peges per algun material que no considerin homologat o apte per realitzar les proves????

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Material Esprtiu fa 15 anys 10 mesos #34607

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Home, en principi cadascú va com li dona la gana pero en sentit comú.

Per exemple, jo el primer cop que hem vaig presentar, per la prova de natació hem vaig ficar un tanga de tarantula i me'l van fer treure.
Li pots preguntar a Climber que estava al meu grup i es va burlar de mi ( quina falta de respecte )
Sort que portava bañador de recanvi.

Després al pajarito vaig veure un que es va quedar amb boxers XXXXLL i li van cridar l'atenció ja que pintaba a que el tio portava relleno d'algun gas per flotar mes i rascar segons.

Pero bueno, el quit de la qüestio, si tu vas amb les teves bambes habituals, samarretes habituals ja siguin kalanjys, queshuas o del mercadona o de bullycaos ningú et dira res.

Després alli cadascú ja utilitze per cada prova el que cregui mes oportú. Com per exemple portar un parell de bambes diferents. Unes expressament per la navet i l'altra per passar el dia i el circuit d'agilitat.

A la prova del pajarito es costum treguer-te el màxim de pes de sobre i alli tothom es treu el calçat, pero també he vist gent que fins inclús s'han tret la samarreta i s'han quedat amb top less i ningu els hi ha dit res.

Aixi que tranqui, menos els tangues, agafa els teus quimonos prefes, els teu millor bikini i a fondooo !

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Material Esprtiu fa 15 anys 10 mesos #34608

• b-203
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
concreto el dubte es podria fer l'agilitat amb peus de gat d'escalada???

Material Esprtiu fa 15 anys 10 mesos #34609

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Rampa ja et trovavem a faltar jajajaj

B-203 jo escalo i no et recomano fer el circuit amb peus de gat........si es pot o no això ja no u se jaja

Material Esprtiu fa 15 anys 10 mesos #34615

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Peus de gat ??? Osti, jo he vist peus plans, peus amb molt pon, pero peus de gat...

De fet es algo personal, cadascú suposo que entrena amb el calçat que li va millor caminar per la barra. Si a tu et va bé ningú et dira res.

Jo entreno amb un nou model expressament que fàbrica decathlon junt a festefort, pensat amb la forma del peu d'una persona, ajustat al màxim perque sobri espai a la barra, en fi, comoditat al màxim. Costen 30 euros i et regalen un pin de port aventura. Et deixo aqui el model per si t'interessa.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Material Esprtiu fa 15 anys 10 mesos #34616

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Carai Rampa!!!!!!!!
Jo treballo al Decathlon i no en se res de tot això!!!!
ets tot un privilegiat!...........o espia industrial........

Material Esprtiu fa 15 anys 10 mesos #34622

• b-203
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
rampanat ets i sempre seràs el meu ídol, quin fart de riure. La veritat m'agradaria veure la teva carpeta de Mis imagenes, ha de ser un museu per partir-se de riure durant hores.AJJAJAJJAJJA!!!

Gràcies per les vostres respostes, pel que veig ningú a provat la barra amb peus de gat, jo ho provaré i ja us diré que tal van. Es que tinc una corazonada, i ara que m'heu confirmat que en principi ningú em pot dir res per utilitzar-los sí van bé us juro que us ho diré.

Moltes gràcies companys

Material Esprtiu fa 15 anys 10 mesos #34623

el meu pensa es que les sabatilles amb sola de carmel "les de futbol sala " son mes recomanables

SER O MORI !!!!!!!
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.150 segons
Gràcies a Fòrum Kunena