Bones, algu que tingui fonts més o menys fiables ha sentit quin dia sortirant les llistes dels que han d'anar a l'escola??? ja se que es durant la segona setmana de setembre pero el 15 o el 30...jo soc dels que estic al tall i la veritat que tot plegat és una AGONIAAAAAAA!!!!
Ho sento neli però per molts contactes que puguem tenir tots els de dalt fan el que els rota. Em sembla molt que fins al dia que no es publiquin no sabras res.......
Jo crec(si més no espero) q les llistes sortiran aquest divendres a les 14:55 h . Espero, ja q han tingut dies d sobres per tindre les coses acabades però aquest cop s'han curat en salut i han dit la segona 15ena o sigui q fins el 30 poden fer el q vulguin (com sempre).
Neli jo també veig el tall molt aprop i és un neguit...des de fa quasibé dos mesos.
matorral va escriure: Sabeu si amb les llistes ja sortira una data per començar l'escola???
matorral jo diria q sera rotllo mossos, sortira llista i tot plegat. Lo de portar la documentació, anar a buscar la roba i data d'inici del curs(si mes no la previsió(q aixo de les previsions els i mola))
Jack Bauer va escriure: Acabo de trucar a convocatòries per preguntar quan sortirien les llistes definitives, i m'han dit finals de setembre principis d'octubre.
Però com es pot ser tant inutil??????? Quant de temps necessiten aquesta gent per penjar una merd@ de llista??? de veritat que no entenc res,quina feina tenen?? si ja està tot fet... a més, pel que vaig veure el mossos ja han començat l'escola tot i començar les opos més tard que nosaltres...Ja està,ja ho sé....segur que estant estudiant la possibilitat d'ampliar les places i agafar a tots els que vàrem aprovar la opo, segur que és això, segur....
neli va escriure: Però com es pot ser tant inutil??????? Quant de temps necessiten aquesta gent per penjar una merd@ de llista??? de veritat que no entenc res,quina feina tenen?? si ja està tot fet... a més, pel que vaig veure el mossos ja han començat l'escola tot i començar les opos més tard que nosaltres...Ja està,ja ho sé....segur que estant estudiant la possibilitat d'ampliar les places i agafar a tots els que vàrem aprovar la opo, segur que és això, segur....
neli va escriure: Però com es pot ser tant inutil??????? Quant de temps necessiten aquesta gent per penjar una merd@ de llista??? de veritat que no entenc res,quina feina tenen?? si ja està tot fet... a més, pel que vaig veure el mossos ja han començat l'escola tot i començar les opos més tard que nosaltres...Ja està,ja ho sé....segur que estant estudiant la possibilitat d'ampliar les places i agafar a tots els que vàrem aprovar la opo, segur que és això, segur....
Disfruteu i espereu a que sortin quan vulguin, segur que més d'un voldria estar en la vostra posició (jo el primer) i ojalá estiguessin tardan per agafar tots els que van passar la opo, (sense contar entrevista jeje aqui n'hi ha un) seria un regal BRUTAL, en fin no hos queixeu i disfruteu, vacances, passeito, descansito i ja hos avisaran.
AU SALUT
en fi, sembla que a les bases s'han deixat de posar una de les proves mes importants....que quina es? donç esta clar: septima prova: PACIENCIA es valorara als aspirants la capacitat de no tornar-se boig durant la espera dels resultats finals, els aspirants que o aconsegueixin seran proposats per anar al ispc. colla de .......... no podran amb nosaltres!!!!!!! salut i paciencia.
Gorube, es imposible que pueda estar más de acuerdo contigo son una panda de impresentables todos los de convocatorias, pero bueno es un ejemplo más de como va todo...que poca empatía...