B203 un dia vaig penjar un post sobre com montar-te la teva propia barra d'equilibri i inclús vaig penjar un video on sortia jo amb la meva taula. No el busquis perque hem sembla que el vaig desactivar del youtube fa dies.
Pero bueno, te torno a explicar la meva experiencia.
Jo vaig anar a un fuster i li vaig donar les mides perque hem fes la barra de fusta i després el ferrer li vaig demanar els suports i pim pam, ja tinc la meva barra d'equilibri.
En total hem va costar 140 euros.
Després vaig mirar per internet haver si podia comprar un trampolí de salt i el més barato i cutre sortia per 350 eur així que al final, entre la pasta que val, i alguna tampanada que m'havia futut pujan saltant vaig decidir passar del trampolí i pujar pel costat.
I pujan pel costat es com tot, entrena entrena i també fas molts bons temps i t'ahorres possibles lesions. Sobretot de les que parla en Joice, que segur que tots ens hem depilat gratis més d'un cop a la puta barra
El tema de les valles també les vaig encomanar al ferrer i no hem va cobrar res per soldam 3 ferregots.
I el problema final de on guarduau tot ja que ocupa bastant espai, doncs un compi d'entreno que viu a 20 kms. de casa te un garaig ben gran i alli la tenim per nosaltres solets i la vam pagar a mitges.
Esclar que m'agradaria tenir una super barra com les de les opos plagades de colchonetes per si hem caic i bla bla bla pero aixi la pots entrenar força bé i t'ahorres un mun de pasta.
I com a molt ( idea que se m'ha ocorregut recentment ) un cop passat el teoric , se que a festefort o llorenç, no recordo quina era, venien bonos de sesions per practicar en les seves instal.lacions. Doncs una setmana abans compres bonos i te'n vas alli a rematar la feina.
Au, sort !