Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

estudis mínims requerits fa 15 anys 11 mesos #34272

• maneletvg
  • Avatar de maneletvg Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Primer de tot dir que sóc nou al fòrum, i que vaig una mica perdut em tot plegat, ja que es la primera vegada que vull persentar-me a les oposicions de bomber. Espero que els que sou més veterans amb pogueu donar un cop de mà.

Tinc 34, i he decidit presentar-me a les pròximes oposicions, ja que m'he assebentat que han tret el límit d'edat. El meu problema però, es que també m'han dit que hi ha la possibilitat de que canviïn els estudis mínims requerits per a poder-me presentar. (jo només tinc el graduat escolar)
Algu en sap res d'aquests tema? Per a mi és molt important, ja que si canvien això dels estudis, m'haurè de plantejar treure'm alguna titulació superior.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

estudis mínims requerits fa 15 anys 11 mesos #34274

a ki tens les bases d'altranys : <!-- l --><a class="postlink-local" href="www.bombers.es/forum/viewtopic.php?f=2&t=6942">viewtopic.php?f=2&t=6942

tot lo demes son rumors , si t'ha puntes tot lo que diuen, cada any per Snt. Jordi trauries un llibre
" rumors del mon dels bombers i opocitors "

SER O MORI !!!!!!!

estudis mínims requerits fa 15 anys 11 mesos #34275

i per la edat a ki et deixo el tema :
<!-- l --><a class="postlink-local" href="www.bombers.es/forum/viewtopic.php?f=1&t...lit=llei+edat#p34038">viewtopic.php?f=1&t=6902&p=34038&hilit=llei+edat#p34038

SER O MORI !!!!!!!

estudis mínims requerits fa 15 anys 11 mesos #34281

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
El tema dels estudis es un tema delicat ja que pintaba a que lo de demanar un FP superior o un bachiller eren rumors, pero ja hi han comunitats que o comencen a demanar.

Jo visco a valencia i tiro instancia a tot lo que es mou a 4 hores al voltan de ma casa i aquest any a Ciudad Real i per l'ajuntament d'Alacant ja han demanat tenir un FP2 o el bachiller.

Si ho demanaran o no algun dia a gene o barna ?? Suposo que com els hi peti. Pero si compares la llista d'admesos de comunitats on demanen mes estudis a la de menys estudis i hi ha una diferencia d'aspirants molt considerable.

Aixi que igual algun dia per evitar que es presentin avalanches de 3 o 4000 opositors podria ser que ho demanessin ... o no ... no se sap.

Es algo que t'hauras de plantejar tu personalment en funció del temps que estiguis disposat a invertir en estudiar. Preparar una opo et pot dur 2, 3 i 4 anys de feina , si li afegeixes preparar un cicle superior pues ja ni et dic.

No pinta que en la seguent de gene ho demanin aixi que demoment podries ficarte a fondo a prepararte la opo sense pensar en el tema i mes endavan ja decidir.

Com he dit, es un tema bastant complicat i personal per aconsellar.

Sort :wink:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

estudis mínims requerits fa 15 anys 11 mesos #34298

et tot cas jo penso que per a ells com mes penya millor mes competencia entre natros i mes nivell

SER O MORI !!!!!!!

estudis mínims requerits fa 15 anys 10 mesos #34425

Relacionat amb aquest tema,i algú que ho sàpiga del cert, em podria respondre aquest dubte que tinc. Amb la prova d'accès a grau superior superada i tenint un FP1, em podria presentar a les pròximes opos, en cas de que canviessin la llei de bombers?

Amb la informació que he aconseguit, tinc entès que si, però no ho acabo de veure clar.

estudis mínims requerits fa 15 anys 10 mesos #34451

Amb la prova d'acces a grau superior i d'acces a la universitat pots presentar-te sense cap mena de problema.

estudis mínims requerits fa 15 anys 9 mesos #34954

Hola.

Sobre tot això dels estudis obligatoris.....

en el fet de fer el bachillerat....... quina seria la especialitat més adequada per als aspirants a bomber?

i si fesis FP??

Gràcies

estudis mínims requerits fa 15 anys 9 mesos #34958

Bones Adria
Referent a la teva pregunta, jo penso que sempre que tinguis cursats uns estudis ja és un valor afegit per una persona,
Pero clar si tu vols ser bomber i avanç vols estudiar alguna materia que despres et sigui de profit en el teu ambit laboral, pues a la F.P. tens electricitat, automoció, infermería etc..... sempre materies relacionades amb les antigues proves d´oficis que feien avanç per entrar a bomber, pues res espero que et sigui d´ajuda.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.155 segons
Gràcies a Fòrum Kunena