Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

algun alma caritativa?? fa 15 anys 11 mesos #34096

• zumbasolo
  • Avatar de zumbasolo Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 30
  • Gràcies rebudes: 0
hola compañeros... alguien me podría pasar algun entrenamiento para las fisicas, ya que son muy distintas a las de valencia y no estoy acostumbrado a entrenarlas.
Gracias majetes... por cierto, para cuando se esperan como pronto las opos a la gene, que saldrán antes, las de barna o las de la gene...en fin. Las de Valencia dicen que en un par de años saldrá consorcio y en 1,5 años +- las del ayuntamiento (aunque hay una corrupción de la hostia).
Nos vemos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

algun alma caritativa?? fa 15 anys 11 mesos #34097

Zumba, el tema que planteas es complicado para responderte en un mensaje. El entrenamiento no sólo depende de las pruebas, sino de tu condición física. ¿Tienes buena base? ¿Cómo vas de navette? Yo te aconsejaría, así por encima, mucho trabajo abdominal, mucha espalda (no sólo dominadas), fartleks, algo de fondo, sentadillas, natación (un día a la semana vas sobrado). El circuito hay que entrenarlo a conciencia y el dinamómetro lo mismo, ya que tienen mucha parte técnica. El pajarito, la navette y la prueba de natación son más "fáciles" de entrenar, no porque no tengan técnica, sino porque no necesitas material específico.

La opo de Barna se supone que saldrá en uno o dos meses y de la de Gene no se sabe nada, pero los rumores apuntan a finales de 2011.

Saludos.

algun alma caritativa?? fa 15 anys 11 mesos #34098

• zumbasolo
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
gracies joice...empezaré haciendo un entrenamiento genérico de un par de meses para prevenir futuras lesiones y luego lo haré más especifico de cara a las pruebas...otra preguntilla si no es abusar compañero...¿por cual te decantarías por llorenc o por feste-fort??
cuidate

algun alma caritativa?? fa 15 anys 11 mesos #34099

No puedo ayudarte en esa decisión, tendrás que preguntar a alguien de Bcn, yo soy de Lleida. Aquí entrenamos trepando a los árboles y corriendo detrás de las mujeres. Somos muy brutos :lol:

algun alma caritativa?? fa 15 anys 11 mesos #34100

Ei joice jo tb soc de per aki lleida, tens pensat de presentar-te a bcn??

Stic pensant d'anar al sicoris a vere si puk preparar les fisiques, saps alguna cosa sobre els dels sicoris??

algun alma caritativa?? fa 15 anys 11 mesos #34116

Ei willyfog, disculpa el retard, porto uns dies sense entrar per aquí. Sí tinc pensat presentar-me a Bcn. Del Sícoris no et puc parlar per mí, ja que no he entrenat mai amb ells, però pel que m'han dit, no és el millor precissament...

Fins ara hi havia el grup de l'Andreu Caravaca, que era el millor de tots, per l'ambient i per l'experiència que acumula, però la cosa sembla que no té continuitat, ja que la persona que s'encarregava dels entrenaments ho va deixar en finalitzar aquesta darrera opo de la Gene i ara està tot a l'aire. Jo intento formar grup, però de moment no tinc res concretat. Voldria fer-ho al nou gimnàs (Trèvol) però crec que no estan gaire per la tasca de gastar peles en material, tot i que les instal·lacions que tenen (piscina, màquines, espai) i la ubicació (al costat del Parc de la Mitjana i del riu, per còrrer i fer sèries) són perfectes pel que necessitem. Si t'interessa això del grup m'ho comentes i si surt alguna cosa et mantindré informat.

De moment entreno pel meu compte i risc.

Salut.

algun alma caritativa?? fa 15 anys 11 mesos #34118

Ei Joice, fa poc vaig parlar amb l'andreu i em va dir que no sabia ben be el que es faria, suposo com dius tu que esta a l'aire, de totes maneres em va dir que a finals de setembre li digues alguna cosa i ja en parlariem.

Potse espera a veure si pot fer un grup, ja que si nomes son dos o tres igual no u fa?

Jo de moment tb estic entrenant pel meu compte i el que m'interessa (suposo que com tothom) es poder disposar del material (dina i circuit agilitat)

Ja veurem pero si pots fer algun grup disme algo ok?

Merci

algun alma caritativa?? fa 15 anys 11 mesos #34139

Ei hola a tots!!

jo tb estaria interesada. Entreno pel meu compte, pero al gym on vaig no hi ha el material. Jo tb havia sentiT parlar del Llorenç o feste fort, pero no se on anar concretament.
Soc de badalona i vaig a correr al Riu Besòs, que la veritat que va molt bé per fer series i continua. Pero suposo que us quedarà lluny.
Si finalment es crea un grup, jo m'apunto, pero fins octubre no podré començar.

Gracies!

algun alma caritativa?? fa 15 anys 11 mesos #34154

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59

Joice va escriure: No puedo ayudarte en esa decisión, tendrás que preguntar a alguien de Bcn, yo soy de Lleida. Aquí entrenamos trepando a los árboles y corriendo detrás de las mujeres. Somos muy brutos :lol:

:lol: molt bona joice jajaja

Oye zumbasolo en Valencia hay las instalaciones del Worclock o clockwork como se llame que alli preparan a opositores, el monitor que lleva los grupos de entreno se llama miguel angel y esta bastante bien.
Yo he entrenado alli y tienen dinamometro y circuito de agilidad casero. Casero en el sentido que la barra de equilibrio es de madera, trampolin de salto cutrillo y ballas normalillas. No es para tirar cohetes pero si te machacas te puede salir el circuito en 17 18 segundos y lo tienes todo al lado de casa.

Si googleas en internet tienen pagina web con telefono de contacto, te lo pasaria pero estoy de vacas y el mobil off.

Au, suerte.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

algun alma caritativa?? fa 15 anys 11 mesos #34168

• zumbasolo
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
gracias rampanat...mire lo de clockwork, de todas formas estoy un poco tocado de un tobillo y prefiero hacer una buena base de carrera antes de meterme caña... ya que supongo que para la gene todavia tenemos tiempo , no¿?...o por lo menos eso espero ya que lo llevo bastante verde, son mis primeras opos por alli por catalunya...gracias compañero y a meterle caña.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.155 segons
Gràcies a Fòrum Kunena