Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Dubte acadèmia fa 16 anys 1 dia #33950

• vilaro
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tothom,

estic en l'iniciació de ser bomber i he trobat una acadèmia "Master D" que et preparen per a tal.
N'heu sentit a parlar? Algu en té expreriència? Què tal?

Penseu que n'hi ha alguna millor? O és millor per lliure.

Moltes gràcies per avançat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Dubte acadèmia fa 16 anys 1 dia #33951

jaja, la masterd nomes serveix per fotrat els diners.

Busca academies com Adams, fes-te fort o temaribombers.es

Aquestes 3, al meu parer, son les millors.

Si tens dubtes o algo, pots contactar amb mi o posar-los aqui al foro, que tothom t'ajudara.

Dubte acadèmia fa 16 anys 14 hores #33954

Hola,

Jo fa uns messos enrera estava en la teva situació i em vaig decidir erròneament per una academia que es Aula Tutor, em va convencer el seu metode de treball en plan personalitzat pero es tracta d'una enganyifa de les grosses realment et donen el temari i es treballa a base de les tutories que un mateix es programa. Jo vaig decidir-me a gastar-me la pasta en una académia perque em coneixo i per estudiar pel meu conte sé que em costa i pensava que tenir algu al darrera m'ajudaria pero ara tinc doble feina, estudiar i anar darrera dels professors per tal d'anar fent el seguiment dels meus estudis concertant tutories amb els profes de cada part del temari.

Jo vista l'experiencia si pogues anar enrera em gastaria la pasta en treure'm algun altre carnet Trailer o Autocar. Que més o menys m'hauria sortit pel mateix dineral

Vés amb comte que hi ha molt pirata, les que et recomana el company semblen millor pel que la gent diu

Ànims i benvingut al món del opositor frustat i enganyat

Dubte acadèmia fa 16 anys 7 hores #33962

• vilaro
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Moltes gràcies per les vostres respostes.

Ja veig que moltes d'aquestes acadèmies et volen vendre la moto. Em miraré aquestes altres alternatives.
El que em van dir a master d, és el que diu realment B-203 i em convenç de no apuntar-m'hi, agraeixo també la teva aportació.

Ànims a tots i fins aviat!!!!

Dubte acadèmia fa 16 anys 7 hores #33964

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Jo no tinc experiència amb aquestes acadèmies però se de fonts fidedignes que fes-te fort és una bona academia.

Dubte acadèmia fa 16 anys 1 hora #33969

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
jo vaig estar a master-d, van jugar amb les meves il.lusions i me la van endinyar, hem van cardar 1700 euros i despres de 3 anys i mig opositant et puc dir que aquesta academia no serveix per res. Amb el seu mega sistema p8.0 i el temari tan dolent que tenen i tot mai estaras preparat per treure nota a cap opo.

Espero que no hagis firmat el contracte, ja que si no, et tocara fer com jo, prenerteu amb filosofia i donar els diners per perduts i buscar una com deu mane.

Sort !

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Dubte acadèmia fa 15 anys 11 mesos #33986

Bones companys/es!

Jo estic apuntat al fes-te fort al grup que entrena a Sabadell, estic preparant les proves físiques i crec que són els millors diners invertits en aquesta opo. Un grup de p.. mare igual que els entrenadors. La part de preparació dels teòrics també m'han parlat moltbé, al setembre comencen un nou curs i és molt probable que també m'inscrigui. Si escolleixes fes-te fort no t'arrepentiras (que consti que no tinc accions de fes-te fort, ni es cap familiar meu el que porta aquest cotarru XD)

A mueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerte amb la opo!!!!!!

Dubte acadèmia fa 15 anys 11 mesos #34166

aixi aquesta academia aula tutor no funciona?
jo l'havia considerat perquè em queda aprop... però ja veig que és una enganyifa!!!
Salut!

Dubte acadèmia fa 15 anys 11 mesos #34172

Hola a tots!! jo e nat a festafort i puc di ke son molt bons. les clases teorikes se les kurren mol. els profesors estan a la ultima de tot el ke surt i les clases son amenas i entenedores. i x les fisikes, jo mu monto sola (de moment pk estic forman un grup a terrassa) pero per colegues ke si an nat, estan x tu i els entrenaments son de calitat.

espero te vagi b l informacio!!

calides salutacions!!

Dubte acadèmia fa 15 anys 11 mesos #34307

Hola, ara va la pregunta del millon...

Les classes teoriques i la preparacio fisica on la donen els de feste fort?? A bcn o voltants?? Jo soc de vora TGN. Se on preparen les fisiques per aqui pero no el teoric.

Dubte acadèmia fa 15 anys 11 mesos #34321

hola!! si mires al inici de la pagina bombers.es, a ma eskerra surt l enyas de ferstafort. si t fikes surten els yocs i horaris de sabadell i bcn. si pots, apuntat! tel rekumano.

sort i a muerte!!

fresketes salutacions!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.179 segons
Gràcies a Fòrum Kunena