Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

proves mèdiques fa 16 anys 1 setmana #33858

• quim85
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 14
  • Gràcies rebudes: 1
Bones a tots!

a veure ara deixaré anar una pregunta força estupida, però sóc novato i magradaria saber si es pot fer, allà va....

a la part de les proves mèdiques si et presentes amb lents de contacte...tens alguna possibilitat?, és que tinc miopia i astigmatisme i això d'operar-me no és que em faci motla gràcia.

Vinga merci!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

proves mèdiques fa 16 anys 1 setmana #33859

Nops, de fet el primer que et diuen es que no e poden portar lents !!

Salut !

proves mèdiques fa 16 anys 1 setmana #33865

si tens els calers per operarte fes-ho , jo ho vaig fer i estic molt content,es un canvi mol gran, i això ke no tenia gaire miopia.

proves mèdiques fa 16 anys 1 setmana #33866

Hola company,
lentilles no pots portar, t'ho miren i si els hi enganyes i te les detecten et faran fora de la opo de forma fulminant.

Mira al annex de revisió mèdica per saber fins grau pots tenir, pero en tot cas opera't; és segur i tampoc és excessivament car, amb el que t'estalviaras en un futur en ulleres i lentilles ja et surt a compte.

Salut i República!

proves mèdiques fa 16 anys 1 setmana #33878

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
Si tienes poca miopía hay una alternativa a pasar por quirófano, unas lentillas que te las pones por la noche y luego durante el día ves bien. El inconveniente es que en toda Catalunya creo que solo hay una óptica en Barcelona que lo hace, así que dependiendo de donde seas es un engorro porque hay que hacer bastantes pruebas de lentillas ...
Tú verás, pero operarse es la ostia! No te arrepentirás!

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

proves mèdiques fa 16 anys 1 setmana #33879

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Quim tiuuuu , com que por per passar pel quirofano ???? Un tio que vol anar per bomber i li fa por una mini operacio per la vista ?????

Escolta, jo tinc dos colegues que portaven ulleres que semblaven el tio aque que imitaven els de cruz i raya, el bartolo

Pues van passar pel quirofano i recordo que hem van dir que amb 10 o 15 minuts estaven enllestits. Que amb la nova cirurgia laser no et tocaven amb cap visturí.
La suposada operació era rollo .... haber macu, unes gotetes d'anestesia pels ullets, espera 5 minuts... obre be els ulls, espera que tels enganxarem perque no els tanquis involuntariament... haver.. estigues quiet ... 7 o 8 minuts i cap a casa. Ulleres de sol durant 48 hores amb unes gotetes cada 8 hores i listo.

Compi , 10 o 15 minuts a canvi del resto de la teva vida. Menos que un empaste al dentista, menos que un bon polvo amb la xicota, menos que una curs naveet !!!!

Fora por i passa a demanar cita ja !!!!!

:wink:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

proves mèdiques fa 16 anys 1 setmana #33880

i poder mes barat que el dentista???????????????????????????

SER O MORI !!!!!!!

proves mèdiques fa 16 anys 1 setmana #33881

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Joder, m'han agafat ganes d'operarme i això que no ho necesito jajaja
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: FerdoT

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

proves mèdiques fa 16 anys 1 setmana #33882

Compi , 10 o 15 minuts a canvi del resto de la teva vida. Menos que un empaste al dentista, menos que un bon polvo amb la xicota, menos que una curs naveet !!!!

Rampa, entre nosaltres, li hauries de dedicar una mica més de temps. No al dentista ni a la curs navet... :D

proves mèdiques fa 16 anys 1 setmana #33883

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
eee pudrits jajajajaj jo he dit que un bon polvo a de durar MINIM 15 minuts, tot el temps extra ja es cosa de la parella i la imaginació i la valentía.

Encara que ... hi han polvitos acuaticos en alta mar que en 1 minut visto i no visto i son la mar de bons :lol: Cuando el calentón aprieta...

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

proves mèdiques fa 16 anys 5 dies #33913

Quim!!!! Avanç de realitzar-te una operació a la vista tan seriosa com aquesta t' aconselleria que t' informessis molt bé. Quan dic informar-se bé no vull dir el típic "Ah síii, tengo dos colegas que se han operao y estan contentos de la ostia...!!!!!!"

La cirurgia refractiva té els seus pros i els seus contres. Jo conec a gent que està contenta i també conec a gent que s' arrapanetx d' haver-se operat, tal com ho sens!!!!!

A totes les clíniques que vagis a informar-te sobre el tema et pintaran la cirurgia refractiva com una simple operació que et treu la miopia por los restos de la via!!! Pero no t' informaran dels diferents problemas post-operatoris (manca de lubricació a l' ull, mala qualitat de visió nocturna etc..) als quals t' exposarà passar pel quiròfen, i són problemes seriosos!!!! Mira, el que passa amb la cirurgia refractiva és que és nova i encara li queda un llarg recorregut de millora, per no parlar dels problemes a llarg termini, que encara els deconeixem. El que no pot ser es operar-se la vista com aquell que es fa un tatu, perquè "ojito!!!!", que ulls només en tens dos!!!!

No vull aconsellar-te que no t' operis, només et recomano que t' informis bé, i després agafa la balança i decideix, pues si o no, però sempre amb tota la informació objectiva sobre aquesta complexe operació, amb els pros i els contres, informe' t sobre tot, dels contres, els pros ja tels explicaran a les clíniques que visitis!!!!!

La tecnica de la ortoquerotologia és una alternativa que no et fa passar pel quiròfen i et soluciona la papeleta de la opo!!!!

Soy un anti-Laser Quim!!!! Es que he visto cada cosita....!!!!!!!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.211 segons
Gràcies a Fòrum Kunena