Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Al tall fa 16 anys 1 setmana #33843

• neli
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 100
  • Gràcies rebudes: 1
A falta de que publiquin les llistes oficials...jo estic a RES de estar entre els 176 millors. Si si una putada!!! recordo que tot entrenant deiem, espero no quedar entre els 5 primers de NO entrar, la veritat es que és una frustració bastant forta. En fi creieu que es pot donar alguna opcio que algu renunci a plaça...o jo què sé, MACAGUN!!! res més necessito defogar-me d'alguna manera...apa arreveure companys.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Al tall fa 16 anys 1 setmana #33844

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Ostres Neli, la britat és que és una putada si noi, però bueno miratu pel coatt positiu, saps que estas capacitat i tens les aptituds que es demanen, així que si ara ets dels primers dels que es queden fora a la pròxima convocatòria seras dels primers que entren!!!!
Veig realment dificil que renuncii a la plaça algçu he.........potser amb les llistes definitives pots pujar alguna posició ja es veura al setembre això ara ja només et queda esperar........Ves a correr o a nadar o amb bici o algu per desfogar-te!
Vinga va molts anims a tots!!!!

Al tall fa 16 anys 1 setmana #33846

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Neli, "anecdotes" d'aquestes molts n'hem viscut i realment dol en el alma el veure a lo poquet que t'has quedat, i per tant poquet... au, continua estudian, entrenan i passan calamitats.

Per aqui al foro conec algú que això ja li ha passat 2 o 3 cops, imagina't.

Ami hem va passar el mateix l'any passat a una opo de Granada, 52 places eren, 100 supervivents al final i hem vaig a 4 centessimes del tall.

A una opo de Almeria la setmana anterior a les físiques vaig tenir un petit desgarre darrera el genoll, hem va provocar un derrame al gemel i no vaig poder-me presentar. Tota la feina dedicada a aquella opo tirada a la basura.

I en alguna que altra opo de por ahi també amb una miqueta més de sort haguessa pogut fotre el morro.

Ja se que no serveix molt de consol, pero s'ha d'aprofitar lo positiu. ¿ saps que he aprés jo ??? Que treguen resultats aixi, tinc possibilitats d'entrar. Tard o d'hora la sort es ficara del meu costat i cap a dins, mentrestant paciencia i constancia.

Aixi que ànims Neli i pensa així. Agafa't uns dies per desconectar, aprofita l'estiu, platjeta, unes mini-vacances... el que t'agradi i al setembre al ataquer un altre cop amb Barna. I si pel que sigui toca la flauta en aquesta de Gene i passa algo i alguns se'n van fora per algun motiu, doncs un regal que et trobaràs, pero mentres intenta no rallar-te, no patir, ja que al final tot es basa en .. continuo lluitan ?? o abandono ??

Quan es comença a estar a les portes d'una plaça, no es pot abandonar, s'ha d'aguantar com sigui.

:wink:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Al tall fa 16 anys 1 setmana #33849

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
Pues sí Neli, es un putadón. No me gustaría estar en tu piel, tiene que ser horrible, y más cuando van a tardar tanto en sacar las listas definitivas ...

Que alguien renuncie a su plaza? Mira, no es por desanimarte ni mucho menos, ojalá entraras, te lo has currado, pero los casos que conozco son de cuando coincidieron Barna con Gene, que la mayoría de los que llegaron al final de ambas opos renunciaron a su plaza de barna por la de gene ... No creo que nadie renuncie así como así ... Podría pasar algo rollo que alguien se rompiera la pata antes de entrar en la escuela, caso en el que según dicen las malas lenguas, se quedaría fuera de la opo ... pero joder, espero ahora que tampoco te líes ahora con un bate de béisbol contra algunos de los que tienen plaza eh?? jeje. No, en serio, espero que tengas suerte y puedas entrar.

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Al tall fa 16 anys 1 setmana #33868

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
neli sin animo de ofender, si no tienes meritosque añadir, es una putada per lo mas seguro es k aun te puedas ir hasta mas atrás.
Jode porque son muchas oras dedicadas, kien dice oras dice dias, semanas y meses, y aora tokara volver a empezar, pero yoestoy en tu situacion y la verdad ya estoy con barcelona ace unos dias.
Porqué el único consuelo que puedo tener es el de entrar de una vez. Me he tomado un poko de vacaciones de entreno, he dejado de hacer cursas y cosas, para descansar, playita y fiesta. y aora toca volver a lo k toka, y sabiendo que si se ha llegado hasta aquí, es porqué se vale, y si en esta no ha podido ser, en la próxima lo lograremos.

venga suerte a todos los que vamos a la siguiente, i Felicidades a los escolarizados!
Pasaoslo bien y disfrutad, que en 2 dias ya sereis funcionarios, entrais con el sueldo recortado no ?? jejejej

Al tall fa 16 anys 1 setmana #33869

Nelli, em sap greu pero si pasa alguna cosa és que la llista corri enrere, és adir que algú que hagi quedat fora reclami alguns mèrits i entri i els últims corrins unes poques places enrere. T'ho dic per experiència que l'any passat era el 108 i vaig acabar el 111 després de reclamacions de mèrits i entrevistes de la gent.
No és per dessanimar i espero equivocar-me pero inclús el 175 pot acabar fora....

Pero en tot cas com diu el rampanat:
"Quan es comença a estar a les portes d'una plaça, no es pot abandonar, s'ha d'aguantar com sigui."
I és cert, insistint tot es pot aconseguir!

Sort company

Salut i República!

Al tall fa 16 anys 1 setmana #33871

Si q és una putada la veritat, però també és una putada caure abans. Tu ara ja tens l'experiència d'una opo sencera i això val molt. Anims tio!!!
Jo estic per les últimes posicions i intentant averiguar com estan el tema reclamacions. Ja et puc dir q en se d'alguns q ja han reclamat i dos concretament estaven fora plaça, no els varen comptar el punt de carnets i aquests dos en total seguretat es posaran en plaça i desplaçaran dos posicions.
Quin collons d'espera més llarg.

Al tall fa 16 anys 1 setmana #33872

molts ànims nelli!!! és una situació difícil però la esperança és l'últim que es perd!!!
molta sort en aquestes o en les pròximes, segueix insistin i molta força company!!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.130 segons
Gràcies a Fòrum Kunena