Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ALGÚ COMENTA LA SEVA ENTREVISTA D'AVUI? fa 16 anys 1 mes #33640

• chiliconffetti
  • Avatar de chiliconffetti Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 15
  • Gràcies rebudes: 0
QUI COMENÇA A OBRIR LA CAPSA DELS TRONS?

COM ANAT AVUI ALS QUI HEU ANAT A L'ENTREVISTA?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

ALGÚ COMENTA LA SEVA ENTREVISTA D'AVUI? fa 16 anys 1 mes #33641

Estaría be que comentassiu les vostres experiencies a l´entrevista.

Us anim a que les conteu.

ALGÚ COMENTA LA SEVA ENTREVISTA D'AVUI? fa 16 anys 1 mes #33642

JJajajaja,

me juego 5 pesetas que nadie dice ni mu de lo que le han preguntado :D :D

Saludos.

ALGÚ COMENTA LA SEVA ENTREVISTA D'AVUI? fa 16 anys 1 mes #33643

aquí ningú dirà res... lógic...

ALGÚ COMENTA LA SEVA ENTREVISTA D'AVUI? fa 16 anys 1 mes #33646

...aqui bon rollete, fins q s'arriba a la entrevista... :lol: :lol: :lol: :lol:

ALGÚ COMENTA LA SEVA ENTREVISTA D'AVUI? fa 16 anys 1 mes #33648

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................eccoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!

SER O MORI !!!!!!!

ALGÚ COMENTA LA SEVA ENTREVISTA D'AVUI? fa 16 anys 1 mes #33649

jajaja que trastos sois!
yo soy de Mallorca y es mi primer año.

Os deseo mucha suerte a todos!

un saludo

ALGÚ COMENTA LA SEVA ENTREVISTA D'AVUI? fa 16 anys 1 mes #33655

M'han comentat els que han anat a fer l'entrevista que els han apretat força. És cert això???

ALGÚ COMENTA LA SEVA ENTREVISTA D'AVUI? fa 16 anys 1 mes #33657

Jo de moment només sé el que m'han dit en un sms: "no m'han apretat gaire, ja veurem"

Això de les entrevistes, és tan personalitzat, que no cal patir gaire per com els ha anat als demés, penso jo...

ALGÚ COMENTA LA SEVA ENTREVISTA D'AVUI? fa 16 anys 1 mes #33666

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
Jo la vaig anar a fer l'altre dia. i la veritat és que no em van apretar gaire. No se, els dos que estan amb tu molt cordials, et preguntaven les coses de maneres diferents si veien que no t'agradava la pregunta tal i com te l'havien fet. I realment et donaven una sensació que donava gust està allà dins parlant.
No se com anirà, potser el que he dit no els ha agradat, però com a mínim tens la seguretat d'haver dit el que tu volies, i de no haver-te entrabancat enlloc.
Sort a la resta

ALGÚ COMENTA LA SEVA ENTREVISTA D'AVUI? fa 16 anys 1 mes #33667

Muchas gracias Roks.
Me da algo de seguridad leer eso... aunque nunca se sabe.

ALGÚ COMENTA LA SEVA ENTREVISTA D'AVUI? fa 16 anys 1 mes #33693

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Doncs ami avui m'han tornat a tumbar a l'entrevista. La psicologa era compi meva i m'ha dit ... jordi no et puc contractar ja que al estar opositant, després d'enseñar-te i adiestrar-te qualsevol dia entraras i hem fotras el camp i hem deixaras penjat.

Cagun la puta , per una entrevista que consegueixo i hem passa aixo ....

Si es que no es pot opositar per bomber, entre que no tens collons a entrar i despres la gent de confi no et dona curro per por ....

Aixi que els que hagueu tingut sort felicitats, la resta... deixeu la opo que nomes porta maldecaps :lol:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.157 segons
Gràcies a Fòrum Kunena