K3 de vici....nop, es més per la meva part no es ni una queixa, dis li reflexiò com han fet altres companys i tu, vici gratis percert , queixar-se però mal son els vicis.
joice diu que no paga 100 e, en paga menys pool inclosa, adrià està amb un grup i s´ho van constriur tot..de free...? i tu dius que amb el teu grup d´amics-entrenament tb us ho vareu fer tot tb de pukinuky? ja no et preguntaré com et prepares la conducciò, en el meu escrit, feia la reflexiò de qui més qui menys acaba pagant (per construir-se els circuits, per prepara el dinamometre, per adquirir el temari, el més economic que he trobat jo es el de CCOO i un x l´ase de l´escola de bombers, segur que al igual que molts altres, però tb vaig pagar( passar-lo a format paper), m´estava quedant sense vista de mirar al pc i haguès estat exclos a les mediques, i pagar per una infinitat de gastos directes o ja siguin colaterals..... fissio, ioga per adquirir paciencia, psicoloegs.....) en la meva entrada al post feia una reflexio generalitzada i objectiva, ja que et dic que no soc dels que paguen facilment. Però no em costa gens ficar-me o intentar ficar-me a la pell dels altres...gent amb responsabilitat economiques ;hipoteques credits.... o gent amb una estructura familiar molt comsolidada...fills en edat educativa , pares a casa.... o una infinitat de mes possibles casos, però en definitiva per moltes carregues i per molt lent que un pugui ser....poc o molt s´acaba pagant,, vaig fer el meu comentari per donar-lo a coneixer i per coneixer opions tipus a la de b-203 que desglossa de molt bona manera la part de les fisiques i que comparteixo molt amb ell la opinio, b-203 a la platja nedar i sense neoprè que ja veig aqui els que no els costa pagar un xterra last generation!!
Torno al tema K3, i com bé diu b-203 o ho acceptes o plegues, però no crec que acceptar-ho hagi ser condiccio de estar-ne d´acord! i per que no canviar-ho!
aprofito per fer una falca: quanta gent està d´acord amb la crisis, viure-la i inclos patir-la i de la actitud dels politics (incloienti oposiciò) enfront la crisis i de la gestiò que n´estànt fent?
quant fa que estem en crisis i resseciò? i perque ara s´ha de plantejar una vaga general? per que els hi toquen els sous als funcionaris? on eren els sindicats abans quan treballadors de la seat o delphi o els treballadors de la construcciò, ja patien eres i eros i demès consequencies.....fins que no han tocat un col.lectiu numbròs no existiem els demès, fins que no els hi ha tocat la pell a algù.....per això vaig fer la meva reflexiò fions que algùns no es varen sentir implicats pel tema de la conducciò no han surtit a la ofensiva i que tb comparteixo pel que comentaven dels talls no per lo de la sort,no he treballat ni treballo a la seat ni a la construcciò.
tansols crec que ho podrien possar més accessible, que no més facil! (deia voluntari-palau que hi ha altres models, eua, paisos de sud america tots voluntaris....)
acabo, gracies i perdo per la extensió