Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Preguntes varies fa 16 anys 2 mesos #33072

• ricky
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 218
  • Gràcies rebudes: 5
Bona tarda companys/es!

M'estic preparant les opos per l'any que ve, ( i es mi primera vez, dicen que la primera vez siempre duele jeje) I re tenia alguns dubtes a vere si em podeu ajudar. Bueno la meva situació actual es de parat, així que temps per prepar-me en tinc bastant. Tinc 24 anys i sempre he fet esport, basquet basicament i natació. Sóc llicenciat en Geologia, així que els dubtes que tingueu sobre les pedres aqui estic XD. Gràcies i aqui van els meus dubtes.

Aquí va les preguntes:

Pel teòric, amb el temari que hi ha al llibre de la ADAMS es suficient per treure una bona nota al teòric o és millor que m'ampli be el temari? SI es així, quins temes em sugeriu que amplii? Ja estic començant a estudiar un parell d'hores al dia, o veieu exagerat o amb 3 - 4 mesos abans d'examen ja aniria be? Es recomenable anar a academia pel teoric?

El psicotècnic quina estrategia és la millor per prepar-me? Ara vaig fent poc a poc, però encara no m'he ficat a tope. Suposo que ara començaré a donar-li canya.

Part física, ara estic entrenat 5 cops al dia gairabe una horeta. Faig dos dies de carrera continua 45 minuts, un dia de bici i y un de pajarito y un de peses. La part que porto pitjor i més em preocupa es la del pajarito. Soc un pallo de 1,97, encara q soc bastant prim (peso 94 kilos) i ara mateix és la prova q porto pitjor, vaig començar a entrenar al febrer i feia 24 segons ara estic fent 45, veieu que tinc marge per poder arribar a fer una marca de minut 40 segons o aixi? Quin entrenament m'aconselleu per treballar be el pajarito. Tinc la idea de apuntarme a una academia de entrenament a principis de setembre per entrenar en grup la part de les fisiques, quina em recomaneu?

Conducció, quan em tindria de començar a preparar aquesta part, amb quin marge de temps per portar-la be?

Bueno aquests son els meus dubtes, que no son pocs jejej. Agrairé tota l'informació que em pogueu donar. I aprofitar per dir si algu és de la zona de Santa Perpetua de Mogoda y vol quedar per entrenar, estoy a vuestra disposición.

Sort als que encare esteu en el procés de selecció i a la resta ens veiem a la próxima opo!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Preguntes varies fa 16 anys 2 mesos #33075

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Pel teòric, amb el temari que hi ha al llibre de la ADAMS es suficient per treure una bona nota al teòric o és millor que m'ampli be el temari? SI es així, quins temes em sugeriu que amplii? Ja estic començant a estudiar un parell d'hores al dia, o veieu exagerat o amb 3 - 4 mesos abans d'examen ja aniria be? Es recomenable anar a academia pel teoric?

Mai n'hi ha prou i a més al no haver-hi cap temari unificat.. pots trobar contradiccions en els diferents temaris.. Adams, CC.OO....
Lo d'estudiar 2 o més hores al dia... depen de cadascú.. no serveix de res fer 6h si no retens res... si un dia veus que estas 4h i encara estas clar fote-li.. si a la 1h ja estas fart para i ves a fer una birra o a córrer!
Sobre anar a una academia... al principi pot estar bé per agafar una idea general, però amb constancia pots fer tula feina i estalviar-te els diners que ja et faran falta per altres coses!

El psicotècnic quina estrategia és la millor per prepar-me? Ara vaig fent poc a poc, però encara no m'he ficat a tope. Suposo que ara començaré a donar-li canya.

Pel psicotècnic comprat un parell de llibres del mateix estil que surten a la opo i ves fent a estones mortes.. amb fer un parell d'hores a la setmana jo crec que està prou bé a aquestes alçades!

Part física, ara estic entrenat 5 cops al dia gairabe una horeta. Faig dos dies de carrera continua 45 minuts, un dia de bici i y un de pajarito y un de peses. La part que porto pitjor i més em preocupa es la del pajarito. Soc un pallo de 1,97, encara q soc bastant prim (peso 94 kilos) i ara mateix és la prova q porto pitjor, vaig començar a entrenar al febrer i feia 24 segons ara estic fent 45, veieu que tinc marge per poder arribar a fer una marca de minut 40 segons o aixi? Quin entrenament m'aconselleu per treballar be el pajarito. Tinc la idea de apuntarme a una academia de entrenament a principis de setembre per entrenar en grup la part de les fisiques, quina em recomaneu?

Aquest tema és molt dificil de dir per aqui.. però millor vagis a algun lloc on t'assesorin.. perquè des del meu punt de vista no tens gaire bé repartides les sessions d'entreno.. i vigila amb el pajarito que és molt lesiu i pots acabar amb tendinitis!

Conducció, quan em tindria de començar a preparar aquesta part, amb quin marge de temps per portar-la be?

No et preocupis per la conducció.. treu-te tots els carnets i quan hagis passat les fisiques, el teòric i el psicotècnic ja correras com tots per practicar la conducció!

Força i Constància

Preguntes varies fa 16 anys 2 mesos #33078

• ricky
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
Gràcies Ungoliaht!

Quin lloc em recomanes perque em puguin assesorar el tema de les`proves físiques? Soc de Santa Perpètua de Mogoda (al costat de Mollet y la LLagosta).

Preguntes varies fa 16 anys 2 mesos #33084

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314

Ricky va escriure: Gràcies Ungoliaht!

Quin lloc em recomanes perque em puguin assesorar el tema de les`proves físiques? Soc de Santa Perpètua de Mogoda (al costat de Mollet y la LLagosta).

No en tinc ni idea pero segur que a Terrassa i Sabadell hi ha llocs

Força i Constància

Preguntes varies fa 16 anys 2 mesos #33155

• ricky
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
La meva ideia es apuntar-me a un grup de treball al septembre, segurament un que hi ha al Club Natació Sabadell. I abans de començar a treballar a tope ara estic entrenant fort per la meva conta. Algu em podria dir un 'planing' per anar treballant la course navete i el pajarito (sobretot pajarito). Gràcies!

Preguntes varies fa 16 anys 2 mesos #33156

Hola Ricky!!!!!! Si pots anar al CNS escollirás bé, tenen tot el necessàri per poder entrenar en condicions unes bones insatal.lacions i una molt bona gent, si a més tens la sort de fer un grupet maco...doncs ja ho tens tot xk entrenar un tot sol está bé però res com tenir un/s companys k t'apretin un dia i un altre. Jo hi sóc i no m'arrepenteixo, l'únic "inconvenient" k et bufen 100 euracos al mes i els mesos passant volant, però és una bona inversió, tu mateix.
Siau i sort. :wink:

Preguntes varies fa 16 anys 2 mesos #33173

Ricky va escriure: Bones Derek!!
I quants dies entreneu i quin horari feu? Es que em volia apuntar per setembre, però crec que m'apuntare abans. Fan vacances o horari especial? Com portes el pajarito?? Si et fa pal respondrem per aqui enviam un meil Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. i estem en contacte. Mercy!!

Bones!!!!
Mira entrenem tots els dies, tens un planing d'entreno k t'envien cada setmana, no tots els dies i setmanes s'entrena a mort xo si vas pujant i baijant la intensitat, no hi ha vacances el k passa es k com la opo de BCN no té pinta de sortir fins al Setembre ara no hi ha molts opositors, unconsell?? tu comença ja xk quan abans comencis a fotreli al asunto millor k millor, no esperis a k surti la convocatoria xk en 2 mesos no es pot milllorar gaire. Horaris s'entrena a 9'30 i a la tarde a les 19:00 tot és dirigit depenent del tipus d'entreno i el nivell farás una cosa o l'altre. Tu mateix si vols probar ves-hi i si no t'agrada "pos aire k vol dir vent", ara ets a temps.
Si t'he ajudat m'alegro.
Siau i a tope. :wink:

Preguntes varies fa 16 anys 2 mesos #33175

Buenas Ricky, en el anejo de exclusiones médicas de las bases de la Generalitat pone que la altura debe estar comprendida entre 160-195 cm... Míratelo por si me equivoco, pero me suena que era algo así. Saludos.

Preguntes varies fa 16 anys 2 mesos #33176

• ricky
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
Per barna si que no puc entrar, però generalitat no hi ha cap problema. Gràcies per l'interés jejej.

Jesus podrá caminar por el agua, pero Chuck Norris puede nadar por la tierra.

Preguntes varies fa 16 anys 2 mesos #33182

• ricky
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
Derek el mes que ve m'apunto, perque aquest vaig mol pelat i estic acabant de pagar-me el carnet E. Pero al Juny espero estar donant canya, suposan que les físiques surtin més o menys al març son uns 10 mesos d'entreno en grup. Crec que està prou be no? A mes no començo de zero perque porto 3 mesos entrenant i sempre he fet esport que no soc un payo que estigui tot el dia al sofa jejej. La prova que em fa més por es el pajarito, però bueno confio en la força de Chuck Norris.

El volcan de Islandia no existe, es Chuck Norris que esta haciendo una barbacoa

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.174 segons
Gràcies a Fòrum Kunena