Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Mosso fa 16 anys 3 mesos #32437

• alfa34
  • Visitant
  • Visitant
Ep hola a tot-hom!!!!
Jo puc parlar amb coneixement de causa: resulta que com que no em vaig poder presentar a bomber per l'edat ( em va sortir la vocació tard, coses de la "life") vaig optar a mosso, ara soc mosso, i us puc assegurar que no canviaria per res, soc la mateixa persona de sempre.
Hi ha gent que em coneix de tota la vida que em diu cony!!! que no et renten el cervell a l'acadèmia? i jo els i dic sempre: si tu no vols no.
Hi ha molta gent que diu: els mossos son repressors i els bombers salven vides, i es clar que la policia en alguns moments ha de ser repressora es part de la feina no? els bombers no fan mai foc per controlar un foc? el que si que us puc dir es que de 100 actuacions, requeriments digueu-li com vulgueu 95 son assistencials.
Total que ja no us dono mes la tabarra, que jo no soc ningú per dir si bomber o mosso, nomes explico la meva experiència, com a pretext per tornar a parlar en aquest fòrum que feia molt de temps que no deia res de res.

Apali SALUT i endavant :wink:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Mosso fa 16 anys 3 mesos #32439

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Hem sorpren la de bestieses que s'han de llegir per aqui moltes vegades...

Menos mal que tenim a HurkyPurky que s'arma de paciencia per explicar les coses amb educació i respecte que si no això es convertiria o en un desert o en una batalla campal.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Mosso fa 16 anys 3 mesos #32442

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 1

rampanat va escriure: Hem sorpren la de bestieses que s'han de llegir per aqui moltes vegades...

Menos mal que tenim a HurkyPurky que s'arma de paciencia per explicar les coses amb educació i respecte que si no això es convertiria o en un desert o en una batalla campal.

juas

Pues algunas "batallas" las provoqué yo, pero gracias por el halago ;)

Me alegra verte de vuelta por el foro y espero que hayas disfrutado con el viajecito.

Mosso fa 16 anys 3 mesos #32443

• AlexRuizAR
  • Avatar de AlexRuizAR Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343
  • Gràcies rebudes: 0
Joer, jo he obert el post per veure si algú havia passat i que expliqués la seva experiència en el tema psicotècnic... però ja veig que SEMPRE que surt el tema "Mosso" heu d'acabar igual....

Jo opino que totes dues parts teniu part de raó, però opino que encara tenen "més" raó els que volen optar per les dos coses, el ser bomber te una gran part vocacional, està clar, però no per això t'has de tancar les portes a res més... i sino, digueu-me, tots els que esteu opositant per a bomber, no treballeu en res? perque si treballeu en alguna altra cosa, esteu fent lo contrari als vostres (suposats) principis... amb això em vinc a referir que no per ser la teva vocació el ser bomber, no puguis opositar a una altra cosa (tot i que sigui per tenir una seguretat laboral entre d'altres coses..) i de mentres seguir opositant per la teva il·lusió -ser bomber-

I ara una altra pregunta, imagineu-vos que esteu treballant en un lloc on més o menys esteu contents, peeerò, que cobreu 1000€ guarros al mes, i de cop trobeu l'oportunitat de treballar en un lloc (que segurament serà millor, ja us ho asseguro..), que cobreu casi el doble i teniu millor horari... Esteu segurs de que us quedaríeu a lloc dels 1000€ ???? Seguuurr??? si canvieu, esteu fent una altra vegada lo contrari al que dieu molts....

Ahí lo dejo señores... xd pensarlo... xd

Mosso fa 16 anys 3 mesos #32444

Hola Àlex!

Et dono la raó, òbviament no penso deixar la feina amb contracte indefinit per agafar-me l'atur i preparar-me la opo.

Si no passo la conducció serà pels nervis que he tingut i no pel fet de treballar. És cert que he anat bastant apurat amb el tema teòric + entrenos però ara que veig que potser no tinc la sort que necessitava, agraeixo no haver deixat la feina, estaria amb una mà davant i una darrere.

I trobo molt bé això que dius de comparar un sou de 1000 € amb el de mosso, jo també opositaria a mosso a veure si sona la flauta...

Mosso fa 16 anys 3 mesos #32450

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
MIRA QUE A MI LO DE MOSSO NO EM MOLA EH.. PERÒ AMB LA DE BAGENADES QUE LLEGEIXO... COM EM FACI MOSSO ENTRARÉ ALS ANTIAVALOTS I FLIPAREU CUANDO SAQUE A RELUCIR MI PORRA JAJAJAJAJA.... i s'ha acabat ja tant tonteria tant diàleg i tanta història.... juasssssssss

Que cadascú faci el que vulgui o el que pugui home... només faltaria !!!!! Apa saluttttttttt i els que entre de mosso de per aquí... osti... aviseu que sempre va bé tenir un amigote en el cuerpo pa por si hay folloneeeee !!!!! i ho dic per experiència jejejejee....

apaaaaaaaaaa salut i porros !!!!! bueno els mossos no eh !!!!! k només ens falta un pajaro fumat i amb pistola !!!!!

Va home vaaaaaaaaa sigeu més hippies k la gent foti el que vulgui !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tota feina és mooolt respectable !!!!!

Mosso fa 16 anys 3 mesos #32452

jo a mosso seria anti els meus principis pero anar al examen per el pscotecnics si , i si aprovesa el teoric naria a fisiques i axi cuntinuan i si entrepusan caic a l'academia no emb sabria greu pero naria trankil senser trencam els cuernos i sempre pensan amb les opos de bomber

l'altredia emb miraba les fisiques de urbano, COLLONS SI SON DE RIURE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UN PUTO 5 A BOMBERS ES UN PUTO 10 A URBANO joder sugur que les fisiques les pasariemb tots els que ens preparem per a bomber

SER O MORI !!!!!!!
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.160 segons
Gràcies a Fòrum Kunena