Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

com ha anat la conducció? fa 16 anys 3 mesos #32252

si que es va veure força nivell i es logic pensant que hi ha hagut un mes per practicar pero tb vai veure molts fiascos, jo tb em vai quedar amb els 9's i els 10 del meu grup pero basicament son els unics que deien algu pq els suspesos o els que no tenien notes masses altes no deien res, aixi que tampoc crec que la nota de tall estigui per els nuvols pero bueno no deixa de ser un opinió mes.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

com ha anat la conducció? fa 16 anys 3 mesos #32253

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343
  • Gràcies rebudes: 0

snov666 va escriure: si que es va veure força nivell i es logic pensant que hi ha hagut un mes per practicar pero tb vai veure molts fiascos, jo tb em vai quedar amb els 9's i els 10 del meu grup pero basicament son els unics que deien algu pq els suspesos o els que no tenien notes masses altes no deien res, aixi que tampoc crec que la nota de tall estigui per els nuvols pero bueno no deixa de ser un opinió mes.

Això mateix pensava jo amb les físiques i mira.... :lol:

com ha anat la conducció? fa 16 anys 3 mesos #32254

a mi em va anar bé, quasi perfecte. i penso que és una prova en què depens totalment dels nervis.
i no pas haver-ho fet am un camió de bombers o no. jo crec que com més cacharros diferents toquis millor. Total, per aquestes proves l'únic que has de fer és agafar 4 referencies i és molt mecànic tot. I a l'hora de la veritat... aguantar la pressió, i respirar i fer el que hem fet 1000 cops i sabem fer a la perfecció (remolc, triplegir i canvisentit).
El que ho ha preparat, si aguanta bé els nervis, no és dificil. Encara que ho hagis fet amb un camió diferent, quan agafes el de bombers et deixen provar. Jo vaig quedar-me 5 minuts regulant miralls i seient, marxa endavant, endarrera, arrancar en pujada,i també vaig apurar una linia i vaig baixar del camió per veure la referència que havia d'agafar.
La meva opinió, clar...

salut

com ha anat la conducció? fa 16 anys 3 mesos #32262

Vaja m'alegro per tú Pec, però això ja és una cosa que depén molt de l'instructor que et tocava a la vora. El que vaig tenir jo no em va deixar fer gran cosa. Se'l veia amb ganes d'acabar i molt, però que molt estricte. De totes formes, gràcies per comentar-ho, ho tindré en compte la propera.

com ha anat la conducció? fa 16 anys 3 mesos #32270

Hola,

Tens raó Pec amb això dels nervis, a mi em van poder. Resultat: penalització de 12 segons entre canvi i triple... i alguna cosa més.

Penso en com em va sortir la prova, i és molt diferent a com ho havia entrenat. També és cert que depèn de les referències, i que a partir d'aquí només cal que el camió tingui més o menys les mides, tampoc cal que sigui exactament el de Bombers...

Vaja, si no passo el tall, per la pròxima intentaré no posar-me tant nerviós...

com ha anat la conducció? fa 16 anys 3 mesos #32291

7,1 a la conducció...
Penso que en 2 minuts es difícil demostrar que saps portar un camió de bombers i un vehicle amb remolc..en fi, a esperar la nota de tall

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.154 segons
Gràcies a Fòrum Kunena