Ala!! se estropea el foro justo antes de la prueba y se arregla justo después...Por culpa de eso no le pude dar un "consejillo" a un coleguita que lo hacía el domingo.
hola companys!!!!!!!
fa temps que no pasaba per aquí, he llegit una mica i a estat calentet el foro....
.....bueno, estic bastant content, he tret un 8'8 a falta d'oficialitat ...
....han sigut unes setmanes de buscar-se la vida a saco, oi¿?!!!!!......
sort a tots!!!!
Un 7,5. Em van annular la rampa per pardillo. El camió frenava poc i quan estava preparat per reemprendre la marxa, després d'haver parat correctament, em vaig quedar mirant al cel (perquè no veus res més en aquella posició) i el camió s'estava desplaçant enrera lentament sense adonar-me. L'instructor (caporal del parc de Berga crec que era) va callar i no em va avisar (tampoc tenia perquè dir res) i jo pensava que l'havia fet perfecta... quan em van donar les notes no m'ho podia creure, però c'est la vie... per mi s'ha acabat aquí el viatge.
Molta sort als millors, que no els vull tenir com a rivals a Barna!
Joice, no sé si ho dius per la mitja que et queda, però amb un 7.5, jo crec que passes el tall segur.
Si quan les mides eren amples i la conducció fàcil el tall estava al 7, i aquest any hi han més places.
Espero pq jo tb he tret un 7.5, el primer dia que agafava el camió de bombers, he perdut 11 segons al triple gir intentant que entres la marxa enrere sino tindria un 9,1. La mitja em queda cap al 8,6 mèrits inclosos, a veure que surt el 22. I si, la gent que havia tocat camió de bombers la clavava pero tb s'han cargat a MOLTA gent, i molts que han tingut l'avantatge de practicar amb el de bombers han caigut. Molta ràbia per lo injusta d'aquesta prova que no mesura lo bé que condueixes sino els contactes que tens. I molt emprenyat per companys que han caigut i que estan molt millor preperats que els que els han passat pq s'han pogut enxufar.
Si algun dia la meva integritat ha de dependre d'un company preferiria que aquest ho fos pels seus coneixements (temari) per la seva força (fisiques) i no pq és un enxufat i ha mamat camió o pq porti 5 anys fotent el mateix i acumuli 2 punts de mèrits. Mèrits i conducció són injustos i fan que el nivell del cos de bombers sigui més baix.
JAM va escriure: Joice, no sé si ho dius per la mitja que et queda, però amb un 7.5, jo crec que passes el tall segur.
Si quan les mides eren amples i la conducció fàcil el tall estava al 7, i aquest any hi han més places.
Espero pq jo tb he tret un 7.5, el primer dia que agafava el camió de bombers, he perdut 11 segons al triple gir intentant que entres la marxa enrere sino tindria un 9,1. La mitja em queda cap al 8,6 mèrits inclosos, a veure que surt el 22. I si, la gent que havia tocat camió de bombers la clavava pero tb s'han cargat a MOLTA gent, i molts que han tingut l'avantatge de practicar amb el de bombers han caigut. Molta ràbia per lo injusta d'aquesta prova que no mesura lo bé que condueixes sino els contactes que tens. I molt emprenyat per companys que han caigut i que estan molt millor preperats que els que els han passat pq s'han pogut enxufar.
Si algun dia la meva integritat ha de dependre d'un company preferiria que aquest ho fos pels seus coneixements (temari) per la seva força (fisiques) i no pq és un enxufat i ha mamat camió o pq porti 5 anys fotent el mateix i acumuli 2 punts de mèrits. Mèrits i conducció són injustos i fan que el nivell del cos de bombers sigui més baix.
Merits injustos?? hem sembla que t'etivoques. O potser no tindrà més experiencia un amb 8 campanyes que un sense campanyes?
evident que tindrà més experiència però no crec que sigui algo a valorar, tu et prepares per una feina a un nivell més alt i l'experiència l'agafaràs treballant de bomber i no per fer campanyes com a auxiliar forestal, s'hauria de valorar només la capacitat dels opositors i no l'experiència en una altre feina. És com si per el MIR et donguessin punts per haver treballat d'infermer. No té sentit. Per no parlar dels carnets....
JAM va escriure: Joice, no sé si ho dius per la mitja que et queda, però amb un 7.5, jo crec que passes el tall segur.
És per la mitja JAM (7,33), vaig senser mèrits ni carnets. La meva única opció era el 10 i estic satisfet perquè vaig estar a punt d'aconseguir-ho. Ara és moment de fer les coses bé i treure'm els carnets que em falten per Barna. Amb la teva nota, jo crec que ho tens molt rebé.
Anims Joice, ja sabs el que opino sobre els mèrits.... .Espero que tinguis raó però la veritat és que me despertat amb ansietat, no ho veig gens clar....tocarà patir fins al final....
jo no sé on estarà el tall, però el meu grup hi havia un nivell que fotia por. Molts 9 i pico i algun 10 i tot. La majoria sortia amb cara de satisfacció. No sé, que opineu la resta de la gent del vostres grups.