Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Aparellado ladró !!!! fa 16 anys 3 mesos #32152

• rampanat
  • Avatar de rampanat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Jo denuncio a l'aparellador per lladre, com que no vaig atrevir-me a diguer-li a la cara en el seu moment i viu a quasi 500 kms. d'aqui i no vull gastar-me 1 euro trucan.lo al movil doncs li dic per aqui davant de tothom ja que no tinc res a amagar-me.

Quan vam acabar el teoric el dia de l'examen de gene vam anar a dinar tots plegats. Vam demanar una bona amandia pel centre de la taula i després cadascú es va demanar un plat combinat.

Doncs bé, tots vam demanar plats normals, pero ell es va demanar un amb 2 ous farrats !!!!! I a l'hora dels cafes ell es va demanar sacarina.
Quan vam anar a pagar el tio va dir ... no no, la cuenta a partes iguales, i ningú va dir res.
aparellado ladróooooo , perque vam tenir que pagar tots els teus 2 ous farrats i la sacarina ???

Ami que ningú t'hagi reclamat res me la pela, pero ami hem deus 30 centims i com no me'ls tornis trucaré al diario de patricia.

I ara t'aviso, que si t'haig de tornar a avisar, quedaras avisat.

I ahora me enfado y no respiro :oops:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Aparellado ladró !!!! fa 16 anys 3 mesos #32154

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
Rampa, serás ruin ... te recuerdo que tú también me robaste a mí, que te pediste no me acuerdo qué, pero comparado con mi plato de verduras a la parrilla seguro que era mucho más caroooo!!

Así que te impugno a ti y a aparejaitor, que en total me debéis 58,23 céntimos sin iva incluido

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Aparellado ladró !!!! fa 16 anys 3 mesos #32155

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Pues aparellador, pasale los 30 centimos que me debes ami a climber, y asi solo le debo 28 y pico.

Pero date prisa que en julio suben el iva al 18% y no quiero pagar ni un centimo mas. Estoy harto que me roben y de robar :twisted:

Aparellado ladró !!!! fa 16 anys 3 mesos #32156

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
P.D. : Aparellador i que me tocaras las piernas por debajo de la mesa disimuladamente con la escusa de mi lesion ya lo hablaremos tambien.

Aparellado ladró !!!! fa 16 anys 3 mesos #32158

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Añado otra PD: pero ese pie no era tuyo Rampa? entonces quién me tocó a mí con el pie? porque supongo que era el pie, no?????? :lol: :lol:

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Aparellado ladró !!!! fa 16 anys 3 mesos #32160

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Joer, Aparellador pervertit ! , el tio nos metio mano a todos/a !!! Ahora entiendo porque tus amiguitas sentadas a mi izquierda no paravan de mirarme i reirse sonrojadas.

Era el aprovechado este y se pensavan que era yo.

Madre mia, mañana mismo presento una querella y envio un mensaje al admin avisandole de lo sucedido.

Que poca vergüenza algunos ... Luego el tio decia que se le habia caido el vaso del agua encima de los pantalones y era porque ya iba mojao por otras cosas, en fin ...

Aparellado ladró !!!! fa 16 anys 3 mesos #32166

Los vegetas siempre salimos perdiendo cuando se paga a escote. Por eso siempre me pido el postre más caro. Aquí fucking every people or the bitch to the river.

Aparellado ladró !!!! fa 16 anys 3 mesos #32169

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Di que sí Joice!!

Vote Joice for "hombre objeto"!! :lol: :lol:

Aparellado ladró !!!! fa 16 anys 3 mesos #32172

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 1
Los "Vegetas" sois unos tramposos. Así cualquiera está bueno. Los "Gokus" sí que nos merecemos un monumento.

Con cuatro alcachofas y un pepinillo es fácil, pero cómete un buen biestec, unos libritos rebozados, un buen pollo asado, etc. -con las respectivas guarniciones- para ver si luego mantienes el tipo...

Nosotros sí que sufrimos, siempre pensando: "Joder, hoy me he pasado, tendré que correr media hora más".

:(

Climber, con lo del truco, no me estarás llamando aguafiestas por mis parrafadas matrixianoarquitectísticas, ¿no?

Es que, no sé a qué truco te refieres -con mi repertorio...-.

Aparellado ladró !!!! fa 16 anys 3 mesos #32173

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
Cuidaaaaaaaaaaaaoooo cuidaoooooooooooooo conmigo k toy mu loco eh !!!!!! juasjuasjuas....

Viam lo dels 30 cèntims ho podem arreglar... però viam Rampa... quan vem anar després a la casa aquella que hi havien señoretes que fumaven i ens tutejàvem... no em vas dir... deixe'm 50€ que ara te'ls torno quan baixi.... i rian de rian... joder... ja no et vaig veure més el pel i total que vaig haber de fregar tot el garitu un parell de vegades k es veu que no se t'en va escapar ni una....

Hombre climber.... ara no m disimules... k ya sabías que ese no era el rampa... ni era el pie... joer si me estabas haciendo la caídita de ojos durante toda la comida (digo la de plato eh) que hasta te tuve que recoger el ojo derecho del huevo frito y volver a colocar-lo en tu conca ocular... a mi m parece k lo de la caída de ojos no iba así eh....

Kina colla cabrons... jajajajajaja... la propera vegada us porto a dinar i convido jo a toooooooooooooots els escuradents !!!!!!

Aparellado ladró !!!! fa 16 anys 3 mesos #32179

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
aparellador\n

Cuidaaaaaaaaaaaaoooo cuidaoooooooooooooo conmigo k toy mu loco eh !!!!!! juasjuasjuas....

Viam lo dels 30 cèntims ho podem arreglar... però viam Rampa... quan vem anar després a la casa aquella que hi havien señoretes que fumaven i ens tutejàvem... no em vas dir... deixe'm 50€ que ara te'ls torno quan baixi.... i rian de rian... joder... ja no et vaig veure més el pel i total que vaig haber de fregar tot el garitu un parell de vegades k es veu que no se t'en va escapar ni una..../quote]

Una cosa es ser lladre i l'altra chibato ... m'acabes de costar el divorci .. Ara si que et fico no admitido al foro i et denuncio al juego de tu vida. :twisted:

Aparellado ladró !!!! fa 16 anys 3 mesos #32180

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
Va home vaaaaaaaaaaaaaa !!!!! k puc jurar i perjuarar que et vas kedar adormit i no va passar res !!!!!! a més ja te les havia cansat jo a totes... no estaven per gaires guerres més ke després de tanta tensió de psico y teòric... com la climber no em va fer cas (snif snif snif) i les seves amigues tampoc (buaaa buaaaa buaaaaa) pos mira tu... en casa del herrero cuchara de palo juasjuasjuas

Aparellado ladró !!!! fa 16 anys 3 mesos #32181

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
cuchara de palo jajajajja que ruc :lol:

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.171 segons
Gràcies a Fòrum Kunena