Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Qui deia que els voluntaris no podien.... fa 16 anys 4 mesos #31973

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Com que veig que estem tots molt sensibles amb el tema.. i jo tinc la possibiiltat de pràcticar amb vehicles de bombers... he decidit que renuncio a aquesta opció en pro de la igualtat!
Així que avui mateix faré una donació a alguna ONG dels meus vehicles!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Força i Constància

Qui deia que els voluntaris no podien.... fa 16 anys 4 mesos #31981

ei, sabeu que malversar fons públics és delicte? oju amb aquestes fotos, si es denuncia, multa de la justicia ordinària pal responsable! i estaria bé, tan de bo tots els parcs féssin cas de TOTEs les circulars que arriben, i no només les que interessen!
i soc voluntari, eh? al meu parc esta prohibit utilitzar el camió del parc per fer pràctiques de la opo

salut

Qui deia que els voluntaris no podien.... fa 16 anys 4 mesos #32011

Molt be doncs, denúncieu i tots a la presó...vaya collonades!

I si, sóc voluntari i no he passat el tall i no tinc la possibilitat tampoc de presentarme a forestal per la famosa base de no cobrar subsidi...sort que als voluntaris tot ens ho donen mestegat...

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

Qui deia que els voluntaris no podien.... fa 16 anys 4 mesos #32012

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
de quines fotos parleu? en aquest fil.. no n'he vist pas cap

Qui deia que els voluntaris no podien.... fa 16 anys 4 mesos #32016

Rocks les fotos jo tampoc les he vist, l'admin les va treure.
No té sentit comparar si escales,corres etc.. amb lo de ser voluntari(o tindre un endoll) i poder practicar amb el camió igualet al d l'examen i de gorres!!! Tothom té acces a escalar, corre etc.. i per contra no a ser voluntari ni molt menys a utilizar un camió d bombers.
És una putada per els q no podem però jo si pogues i tant q aprofitaria.
Lo q es més tonteria és intentar negar aquesta gran ''ajudeta'' (des del meu punt d vista, és clau per passar la conducció) q tenen alguns voluntaris/forestals/endollats amb poder pràctiques amb un camió d bombers.
No és lo mateix gastar-se una pasta llogan un camió q no gira igual, no te les mateixes dimensions etc.. però c'est la vie
Ei i no tinc ganes d discutir amb ningú, és només la meva opinió. Puc no¿?

Qui deia que els voluntaris no podien.... fa 16 anys 4 mesos #32017

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Jo passo del tema. Tampoc he vist les fotos,ni segueixo el post des del principi. No m´interessa, però es curiós com fa més d´un mes que espero que activin un altre compte que tinc per deixar aquest e-mail, i l´admin treu aquestes fotos en un moment...que extrany, no?

En estos tiempos de crisis...........

Qui deia que els voluntaris no podien.... fa 16 anys 4 mesos #32018

Pues a mi x poner un msjito un poco xorrada en el otro foro sin ninguna mala intencion y en plan cachondeo me envian un privado soltandome k debia de tener respeto, cuidado etcetc con lo k ponia k no se repitiera mas y paki y pallá....en fin y aki fotos "MAS K XUNGAS" corre corre kitalas del medio xk si no "se va a ve un follon k no jave ni onde san metió" tela......
Yo si las ví y no me enseñaron nada k yo no supiera ya de antemano, es lo k hay y toca pelear con eso y otras 1000 historias mas.....
Taluego y no os rayes k a falta de poco mas de una semanita no vale la pena atavalarse por cosas k se nos escapan....a tope con mi remolke hecho a piezas y a disfrutar de mi eurocargo de mierrrrrrrrrrrrrrrda k no cuadra ni patras..... :( :(
Salut :wink:

Qui deia que els voluntaris no podien.... fa 16 anys 3 mesos #32094

Hola gent,

A mi el que m'emprenya són els diners que m'he de gastar en camions i que a ells els hi surti de franc, i que a més siguin camions "públics" que els estiguem pagant tots... però vaja, bé per ells perquè s'aprofiten d'un recurs que tenen a l'abast.

Igualment, i que consti que no els defenso pas eh, m'agradaria estar al seu lloc per poder practicar ara la conducció, però els que tinguem una feina més o menys ben pagada i estable entenc que cobrem millor que els voluntaris que ho fan per sortides no? En aquest sentit... almenys ens podem pagar els camions...

No sé com ho veieu... però vaja és una cosa que no es pot controlar.

Salut! :P

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.180 segons
Gràcies a Fòrum Kunena