Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Qui deia que els voluntaris no podien.... fa 16 anys 4 mesos #31951

• srg
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 24
  • Gràcies rebudes: 0
fer pràctiques amb el camió del parc???

Doncs aquests voluntaris si que poden... Ja se que si ets voluntari i tens ocasió de fer pràctiques amb el camió has de ser tonto per rebutjar-ho. Jo no critico als voluntaris, critico a qui ho permet (cap de parc, comandaments o qui sigui...) ja que es totalment desfavorable per la gent que no te accés a aquests vehicles.

A més de que estan fent us d'un material públic, que paguem tots, per un aprofitament totalment personal...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Qui deia que els voluntaris no podien.... fa 16 anys 4 mesos #31953

Ara els poseu detectius als voluntaris? Carai, aquesta es nova jajaja!!

Jo denunciaré als que escalen perquè tenen avantatge al pajarito i als que fan natació de petits perquè naden massa ràpid i també denunciaré als que tenen la novia psicologa jajaja....

Ja us passaré els videos...em sembla increïble...

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

Qui deia que els voluntaris no podien.... fa 16 anys 4 mesos #31954

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Doncs jo hem denuncio ami mateix per haver-me gastat un dineral per tenir una barra d'equilibri al garaig de meva casa, au.

Tambe hem denuncio per haver currat durant 2 anys de basurero i haver utilitzat els camions de la nau per practicar.

Apa, Rampanat impgunat ! ens veiem a Barna :mrgreen:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Qui deia que els voluntaris no podien.... fa 16 anys 4 mesos #31955

Tú no critiques als voluntaris però amb aquestes fotos no busques una altra cosa més que putejar-los de mala manera. L'enveja no és bona consellera noi.

Qui deia que els voluntaris no podien.... fa 16 anys 4 mesos #31956

en fin...... sense comentaris......

Qui deia que els voluntaris no podien.... fa 16 anys 4 mesos #31958

Siguem o no siguem voluntaris, aquest "treball d'investigació" de fotos darrere les mates amb el mòbil i amb zoom em sembla bastant patètic la veritat...amb companys aixi...

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

Qui deia que els voluntaris no podien.... fa 16 anys 4 mesos #31959

déu n'hi do SRG m'has deixat parat amb el teu treball de camp! patètic... si que tens temps per fer això. Potser et sortiria més a compte gastar-lo a preparar la conducció.
Salut

Qui deia que els voluntaris no podien.... fa 16 anys 4 mesos #31960

No sé perquè us tireu a sobre del srg. Ha dit alguna cosa que no sabiem tots?? ha ensenyat alguna matrícula, cara d'algú??
Al Rampa i altres que fan demagogia del tema: realment costa tant veure que no és el mateix currar-te una opo (físiques, teòriques, CONDUCCIÓ), que estar impotent veient com t'has hagut de gastar els calers llogant un camió i n'hi ha d'altres que estant practicant amb un camió pagat amb els calers de tothom idèntic al de la opo (que per molt que t'ho curris NO PODRÀS utilitzar)??

Tranquils tots plegats, a mi el tema no em fa enveja, em fa ràbia.

Per cert Srg, si vols anar a fer fotos passat pel parc d'Igualada, que allà practiquen forestals i "civils" enxufats.

PD: jo si pogués també ho faira, però em continuaria semblant una vergonya.

Qui deia que els voluntaris no podien.... fa 16 anys 4 mesos #31961

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
A mi em fa enveja, però em dona igual. Pasaré de totes maneres. :wink:

En estos tiempos de crisis...........

Qui deia que els voluntaris no podien.... fa 16 anys 4 mesos #31962

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
¿Soy el único que no ve nada aparte de texto en el tópic? ¿De qué fotos habláis? ¿O es que os habéis pasado de sutiles y no pillo algunas cosas? Y yo que pensaba que el sarcasmo y la ironía se me daban bien -utilizarlos e interpretarlos-. :(

Raiden, no te tomes a mal los comentariso de Rampanat Van Damme y Romeu Norris; simplemente son hombres de hierro a los que les gusta que los demás tengan algo de ventaja... Si no, todo es demasiado fácil... :wink: Ellos, al darse cuenta de que alguien les ha atado los cordones entre las deportivas antes de empezar la Navette, lejos de quejarse, lo que hacen es darle las gracias al tramposo y seguir sin deshacer el nudo.

No, en serio, están un poco quemados de algunos "quejicas" y por eso quizá no son demasiado delicados con todo aquel que no esté de acuerdo con algún "topicazo" de las oposiciones. Realmente es muy diferente el caso de la novia psicóloga o el escalador respecto al que utiliza un camión de bomberos para practicar -como bien dices-, pero el cachondeo y las exageraciones aquí son una tónica general que nos distrae de la rutina del opositor.

Mucho más cercano al caso que comenta srg es lo que ocurre con los enchufados a los que estiran en la cuerda de los forestales, y dudo que Romeu o Rampa estén de acuerdo con ello; sin embargo, como ya te he dicho, están un poco "quemados" de alguno que se quejan a la mínima, sea o no el caso del compañero que ha escrito este tópic.

Lo que está claro es que cualquiera de nosotros -me incluyo-, si pudiera, haría lo mismo... Tal vez, lo que realmente "toca los huevos" es que alguno haya venido aquí a defender a los voluntarios y a decir que todos son unos angelitos, de corazón más puro que el del propio Goku, y que no practican nunca con los camiones de los parques... Que diría que, más que anda, es eso lo que critica y molesta a srg.

Qui deia que els voluntaris no podien.... fa 16 anys 4 mesos #31963

HurkyPurky con lo de Goku me has dejado tocado!
tienes razón con todo lo que dices.

Qui deia que els voluntaris no podien.... fa 16 anys 4 mesos #31964

Yo solo hago una comparación como la que ha hecho la gente....
el k escala, escala xk kiere y cualkiera puede ir a escalar, si no vas es xk o no te gusta o eres un perro o prefieres prepararlo de otra manera( yo no escalo k kede claro..)
Si tienes una novia k es psicologa pues perfecto pero creo que no será la que te haga la entrevista.....
Y el que hace deporte o corre desde pequeño pues lo hace xk kiere pero cualquiera puede hacerlo la INJUSTICIA es que unos puedan utilizar el camión del examen y el resto no!!!!!!!!
Es como si algunos afortunados puedieran entrenar con el psico que va entrar o con el examen.... vamos k me hace mucha gracia.... y luego muchos de los que no ven un agrabio comparativo en que ellos puedan utilizar el camión y el resto no se quejarán en barna de que si tal tenia o si pascual llevaba preguntas apuntadas.....
En fin no se va a solucionar pero almenos me he quedado trankilo jajajja y ahora k lluevan las criticas...

Qui deia que els voluntaris no podien.... fa 16 anys 4 mesos #31965

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Mañana todas las respuestas sobre nuestras dudas, sobre nuestras impugnaciones, sobre trapicheos, sobre curradas como cabrones, sobre nuestra larga y dura oposicion, sobre como se lo montan unos y otros ...

a las 22:00 en la Cuatro, Callejeros Opositores

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Qui deia que els voluntaris no podien.... fa 16 anys 4 mesos #31967

És evident que no és just que alguns puguin practicar amb els vehicles oficials i altres no. Però venir aquí a publicar unes fotos en plan detectiu, em sembla fatal. Més que res perquè el mateix que publica les fotos, si tingués la possibilitat, seria el primer (com tots) en pujar a aquest camió per practicar. Por cierto Hurky, no se ven las fotos porque el autor o alguien las ha retirado.

Qui deia que els voluntaris no podien.... fa 16 anys 4 mesos #31972

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395

Joice va escriure: És evident que no és just que alguns puguin practicar amb els vehicles oficials i altres no. Però venir aquí a publicar unes fotos en plan detectiu, em sembla fatal. Més que res perquè el mateix que publica les fotos, si tingués la possibilitat, seria el primer (com tots) en pujar a aquest camió per practicar. Por cierto Hurky, no se ven las fotos porque el autor o alguien las ha retirado.

Es lo que pensé, pero me extrañé por varias apreciaciones:

1. Aquí, en principio, que yo sepa, los posts no se pueden editar ni borrar por los usuarios.

2. El que puede -el admin- estaba de "vacaciones", o eso creíamos cuando salieron no hace mucho todos los posts con spam. Ahora, por cierto, creo que ya no están, con lo que todo parece ser obra del Admin.

3. Sin verlas, algunos seguían posteando como si las vieran...; mientras que yo en ningún momento las vi -esto ha sido lo más extraño de todo-.

Lo de postear las fotos tampoco me parece demasiado bien. Es como si Climber posteara aquí alguna de mis fotos "in pailots"... No es plan, no es justo deprimir a la gente así (que cada uno lo interprete como quiera).

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.186 segons
Gràcies a Fòrum Kunena