Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Ultims grups de la prova de conducció fa 16 anys 4 mesos #31828

• pakitu
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 4
  • Gràcies rebudes: 0
Bones companys, soc de l'ultim grup de diumenge, i analitzant l'horari, creiem que no tindrem les mateixes condicions de visibilitat que la resta de grups. Si tot va rodat i sense retards (cosa poc provable), estem convocats a les 16.45, aixó vol dir; desplaçament amb el bus, entrega de DNI i veure el video de la prova, total començar a fer el remolc a les 17.30 com a mínim. Som 30 persones i a partir de les 18.30 mal assunto per veure les coses en perfecte claredat.
Els interessats, valoreu i feu el que cregueu convenient, segur que no canviarà res, pero com a mínim que ens garanteixin que farem la prova amb les mateixes condicions que tots els altres.

SALUT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Ultims grups de la prova de conducció fa 16 anys 4 mesos #31836

No se si saps que l'últim dissabte del mes de març CADA ANY es canvia l'hora. Així que fins a les 20:00 hi ha llum de sobres.

Ultims grups de la prova de conducció fa 16 anys 4 mesos #31837

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314

matorral va escriure: No se si saps que l'últim dissabte del mes de març CADA ANY es canvia l'hora. Així que fins a les 20:00 hi ha llum de sobres.

Menys mal que hi ha algú amb ceny!

Jo crec que impugnaré la Rampa, ja que els primers portaran més pes pel gasoil... mentre que els altres ja hauran gastat bastants litres i per tant el camió pesarà menys!!!

Vinga nanos! no ens flipem...!

Força i Constància

Ultims grups de la prova de conducció fa 16 anys 4 mesos #31838

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Jo ja he pres mesures, tinc totes les injusticies controlades...

1er : Dur el mobil amb la bateria atope. A les bases no diu res de no poder utilitzar la llum del mobil per il.luminar el terra.

2on : M'he comprat unes ulleres amb infrarrojos, amb aixo encara que sigui de nit, com si fos de dia.

3er: Kit de 5 vengales, a les bases tampoc diu res de no poder utilitzar-les. ( si algu no en te que m'envii un privat que encara m'en queden unes quantes que han sobrat aqui a les falles de Valencia )

4art: 2 taulons de fusta ( combustible ) i 1 encenedor ( provocar l'ignició ) , recordeu que la fusta als 200º comença la pirolisi, aixi que fen un petit foc al centre de la pista estara tot bastant il.lumintat.

5è: Tinc un pot de vidre amb 8 luciernegues vives dins per penjar per alli i tenir ilumintat el que vulgui.

I mes coses que diria pero no es plan de donar-vos la feina mastegada. Nois , que aquí cadascú s'ha d'espavilar i no serveix de res queixar-se i bla bla bla, entrenar , entrenar y entrenar i anar a muerte !!!

:lol:

Després com que arribara la revisió mèdica ja donaré consells perque ningu impugni si el citen a les 8 del matí. Ja que no es el mateix a les 8 recen despertat, amb la cara de son, ulleres, leganyes, mocs, restes de l'esmorzar i els chococrispis entre les dents, olitosis de tallat a la boca.. que un a les 12:00 que s'ha pogut llevar trankil i bla bla bla.

I a l'entrevista també, tinc solucions per tots, que si no, tots els que han estudiat psicologia, o tenen familia psicologa tenen ventatja. Els que han anat a una academia també.

Pau i tranquil.litat i bons aliments, tot al seu temps :wink:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Ultims grups de la prova de conducció fa 16 anys 4 mesos #31841

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Ungoliath digué : Jo crec que impugnaré la Rampa

Ami no fa falta que m'inpugnis que ja se'm van cruspir al psico :lol:

P.d: Que dolent, no hem tireu a la foguera :oops:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Ultims grups de la prova de conducció fa 16 anys 4 mesos #31842

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089

Ungoliath va escriure: Jo crec que impugnaré la Rampa, ja que els primers portaran més pes pel gasoil... mentre que els altres ja hauran gastat bastants litres i per tant el camió pesarà menys!!!

:lol: :lol: :lol:

Rampanata ... a ti te vamos a impugnar por cambiarte de sexo ... jajajaja

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Ultims grups de la prova de conducció fa 16 anys 4 mesos #31857

• pakitu
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 4
No sabia del canvi horari, avui m'ho han dit.

SALUT

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.165 segons
Gràcies a Fòrum Kunena