Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ordre de les proves en el grup 4 fa 16 anys 4 mesos #31589

• jam
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 0
Això.... algu que hagi fet les proves essent del grup 4 podria dir l'ordre de les proves?????
Merci!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

ordre de les proves en el grup 4 fa 16 anys 4 mesos #31590

• jam
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member

JAM va escriure: Això.... algu que hagi fet les proves essent del grup 4 podria dir l'ordre de les proves?????
Merci!!!

Res, ja esta, és que m'havien comentat que l'ordre era el mateix per els diferents grups, pero ja he vist que no!! Espero que no em toqui el circuit en primer lloc!!

ordre de les proves en el grup 4 fa 16 anys 4 mesos #31592

ostia, doncs jo vaig donar un bot d'alegria quan em van dir que feiem primer el circuit, tenia moltes ganes de treurem de sobre aquest martiri, la putada es que em va tocar el cuart el pajarito i ja havia descarregat massa adrenalina i tensió amb el circuit, dina i piscina,i vaig punxar una mica, però bueno, mai plou a gust de tothom :wink:

ordre de les proves en el grup 4 fa 16 anys 4 mesos #31593

Ostres, a mi em va tocar grup 6, i l'ordre de puta mare.

Primer pajarito, fresquets com estàvem (sobretot abans de la piscina que crec que és contraproduent), després agilitat, i te'l treus de sobre, després dina, després piscina per relaxar-te una mica, i al final navet.

Per mi un ordre perfecte.

A més els "testadors" o com els hi diguin als que agafen els temps, molt macos als que em van tocar.

Al pajarito, em van deixar patir, al circuit, no vaig tenir cap problema, però hi havia gent que se sentia com tocaven valles i deixaven fer. El de l'altre grup de circuit era més mal parit, no permetia massa frecs amb els obstacles. Els de dina em van deixar colocar i recolocar 1000 vegades sense fotre'm pressa, i a piscina ja ens van dir que si tocàvem alguna surera que tampoc farien un drama... que entenien que es podia tocar sense voler si no en treies profit. Finalment a la navet cap problema amb ells tampoc, però he de reconèixer que per por a que em diguessin algo, anava clavat al pito, i tocant línia cada vegada, quin martiri!!

ordre de les proves en el grup 4 fa 16 anys 4 mesos #31595

Bones,
jo estava el grup 1 d'ahir i l'odre era el mateix q el de l'albert82. I si, els grups 1 dels diferent dies han tingut el mateix ordre de les proves. Jo vaig parlar amb un company q estava el grup 1 del diumenge 28 i ell ja li havien dit q el dia avans l'ordre del grup 1 i va ser el mateix i també el mateix q em vaig trobar jo.
L'organització molt b, tot molt rapid i b. L'únic q la testadora del ''pajarito'' (una roseta) era una mica cab... Estava tremolant i em diu q no m'impulsi. Flexiono els genolls a poc a poc enconginme i em diu q si em torno impulsar em para el crono. Vaig flipar. Per lo demes molt b. El paio d la piscina molt catxondo. Els del dina, en alguns els i van canviar la cadena si els i demananven i altres no. Això es una miqueta injust.
Apali sort el q encara les heu d fer.

P.D: el tall estara a 6.5, ja ho veureu

ordre de les proves en el grup 4 fa 16 anys 4 mesos #31598

• fpestaran
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 156
El orden del grupo 4 era: piscina-pajarito-dinamómetro-agilidad-navette

ordre de les proves en el grup 4 fa 16 anys 4 mesos #31601

Grup 2 d'ahir dia 7, ordre:

Agilitat, dina, piscina, ocellet, navet

ordre de les proves en el grup 4 fa 16 anys 4 mesos #31605

• jam
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
LLavors tots els grups del mateix numero i diferent dia tenen el mateix ordre de proves??? Algu m'ho pot assegurar?? Tan de bo sigui com el company del grup 4!! Es que soc el nuemro 2 del grup i preferiria no fer el circuit fred i sense poder mentalitzar-me!! Però bé, vagi com vagi a plantar cara i a GAS!!!

ordre de les proves en el grup 4 fa 16 anys 4 mesos #31611

Enrakas!

Al pajarito nosaltres teníem 2 morenes, una normal i l'altra molt baixeta.

A mi em va tocar la baixeta i de puta mare. Jo tremolava com un pot de gelatina al metro, i no em va dir res. Vaig intentar fer els menors moviments possibles, i a més em va deixar patir fins que la barra em tocava el nas, i jo amb dos collons no baixava, aguantava el màxim.

No hi havia cap rosseta almenys aquest passat finde quan vaig fer les proves amb el grup 6 :D

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.151 segons
Gràcies a Fòrum Kunena