Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Quin cami hauria de fer? fa 16 anys 5 mesos #31316

• jordi89
  • Avatar de jordi89 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
bones a tothom!

Sóc nou en aixo del forum i aquest es el meu primer missatge de forma oficial. Era per veure si era possible que hem resolguesiu un parell de dubtes.
Tinc 20 anys i sóc estudinat universitari, estic estudiant ADE (Administració i direcció d'empreses) però tot la vida he volgut ser bomber. Esperu acabar la carrera amb 3 anys, que recomaneu que faci durant aquest temps per preparme per fer les opos a sots-inspector/inspector?
Apart m'agrada molt el subamarisme i tink bastantes titulacions sobre el tema i en un futur el GRAE subacuàtic em crida mol l'atenció. Pots entrari si oposites a sots-inspector o as de ser bomber de 1a?

alguna reconació??

moltes gracies!

jordi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Quin cami hauria de fer? fa 16 anys 5 mesos #31317

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Si vols acabar la carrera tens 3 anys per anar fen cosetes i avançar feina, com per exemple treguer-te tots els carnets C + E i D . El C mínim els altres donen punts i convé tenir-los. De busseig i tot aixo no dona res de res de punts.

I pots començar a sortir a correr 2 o 3 cops per setmana i apuntar-te a algun gym per començar a enfortir el body.

De totes maneres busca les bases de opos i podrás fer-te una idea del que es demana i tu mateix et pots marcar mini objectius per tal d'aqui 3 anys no tinguis tota la feina per fer i començar desde zero.

I depen de com vagis fent , encara que estiguis a la uni, et pots presentar a alguna convocatoria per provar i veure el percal.

:wink:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Quin cami hauria de fer? fa 16 anys 5 mesos #31318

Salut!

Aquí el 99% dels usuaris ens preparem per les oposicions de bomber de l'escala bàsica, no se si et podran ajudar massa...

A la pàgina web de la Gene tens les bases de la última convocatoria de sots-inspector, allà veuràs el que et dona punts.

Diria que per entrar de Sots-Inspector i del Grae aquàtic són camins bastant diferents.

Per bombers de Bcn si que dona punts els carnets de busseig.

Sort!

Quin cami hauria de fer? fa 16 anys 5 mesos #31320

• jordi89
  • Avatar de jordi89 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
perfecte companys!

ara hem passare per la web de la generalitat i li donc unn cop d'ull!

salut!

Quin cami hauria de fer? fa 16 anys 5 mesos #31325

Tenen gaire competencia els grae aquatic? vaig parlar amb un geas quan el tema del submarinista belga a la cova del frances i em va dir que per molt que hi haguès mossos divisiò subaquatica (crec que van fer una primera promoció i no se pas si una segona) i em va dir que si volia fer-ho millor fer de geas perque per molt desplegament de mossos les aiguas les havien de controlar ells ara no recordo si son 10 o 12 milles només de zona territorial + o - i també per esser Catalunya tan fronterer pel nord i em va dir que era minim el suport de mossos i de bombers, i que fan més us dels ures que son voluntaris.
No vaig quedar-me gaire convençut.

Quin cami hauria de fer? fa 16 anys 5 mesos #31326

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
si però fa pocque la generalitat s'ha fet amb les competències de la costa catalana

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.145 segons
Gràcies a Fòrum Kunena