Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Exclusio medica fa 16 anys 5 mesos #30605

• david-bmb
  • Avatar de david-bmb Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Hola,

Estava llegint les exclusion, hi posta textual ment "Luxacio recidivant d'espatlla"
A mi m'han operat al octubre de una lixació recidivant d'espatlla, pero clar, estic operat per que no em torni a luxar més. Fins ara mai m'habia fixat en aquesta exclusio. I me da a mi, q les tinc molt negres per pasar les mediques. Creieu que si estic operat podria pasar les mediques o cal q em busqui feina a un altre lloc?
Salut.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Exclusio medica fa 16 anys 5 mesos #30613

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
si te han operado, me prosupongo yo que te habrán dejado bien. Y si te han dejado bien, entonces no tienes nada mal. Y si no tienes nada mal, entonces para qué te van a echar. Porque no creo que consulten el oráculo de bombermatrix para saber si te han operado o no. De todas formas, dime a mí qué pastilla te vas a tomar, la roja o la azul, para llegar a las médicas sin pasar por las físicas, porque los posos del café me han dicho que te vas a NY y a Hong Kong ... :mrgreen:

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Exclusio medica fa 16 anys 5 mesos #30614

Hosti david,doncs no t'ho sabria dir.Pero si t'han operat llavors ja t'han solucionat el problema diria jo. Per aixo son les operacions no?

Exclusio medica fa 16 anys 5 mesos #30616

David, deberían exponer que ni "Luxacio recidivant d'espatlla" en ningún momento o sin "luxació recidivant d'espatlla" incluso sin cirugía.
Evidentemente que con esa luxación no se podrá entrar, pero tu te has operado y has eliminado esa exclusión médica.
Sé que hay una oposición, por ejemplo, que no puedes tener miopía incluso operado y así lo dicen en las bases de la convocatoria. Por eso, tu estás exempto de esa eliminación.
Eso sí, yo como te vea en las médicas, impugno!!! jajajaja!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Exclusio medica fa 16 anys 5 mesos #30626

• bilivonpou
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 25
  • Gràcies rebudes: 0
Entenc luxació recidivant d'espatlla quan la clavícula se't surt del puesto molt fàcilment. Hi ha gent que li passa. Se la tornen a posar al lloc i llestos. Suposo que és això el que no volen. A mi se'm va sortir del lloc fa uns cinc anys i no he tornat a tindre cap problema :D

Exclusio medica fa 16 anys 5 mesos #30632

• david-bmb
  • Avatar de david-bmb Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
A mi se me salió en mayo por primera vez haciendo dominadas en el gim. Apartir de aki, en un plazo de 3 o 4 meses se me salió 5 veces mas, durmiendo, moviendo el brazon sin ningun tipo de esfuerzo. Hasta q dije de operarme. Desde entonces estoy perfectamente. Yo al igual q vosotros, tb entiendo que si estas operado, desaparece el problema, pero realmente no las tengo todas.... Imaginaros llegar a las medicas y q te tumben. Ha de ser lo peor de lo peor.
Climber! Esa bola de cristal, que bien te va! Mirame a ver si llego a ser bombero algun dia muahaha.
A las fisicas de este año, solo tenia intención de presentarme para chafardear y ver q tal, pero no las iva hacer de todas maneras... Asi q prefiero ir de viaje. Paso de arriesgar haciendo el pajarito o el dina y que me pete el brazo. Prefiero esperar a barna ;) Me operé en octubre, y esta muy reciente, aunq no tengo ya ningun tipo de molestia. Proximamente me dejo caer por "Cal fullet"
Saludos y gracias por las respuestas!

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Exclusio medica fa 16 anys 5 mesos #30651

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
don't guorry! jeje.. ara preocupa't pel psico com tots que les mèdiques si tas operat la cosa ja ta feta.. i primrer s'hi ha d'arribar... surtiran avui?

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.121 segons
Gràcies a Fòrum Kunena