Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ajuda a un novell... fa 16 anys 5 mesos #30503

• bisaura
  • Avatar de bisaura Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 4
  • Gràcies rebudes: 0
M'estic plantejar presentarme a les proximes convocatories a bombers (Barcelona o Gene) o forestals i vaig molt perdut. algu em podria guiar per on començar? on trobar temaris? he vist que es parlava de Safety i Adams (no se exactament que vol dir) per a bombers, pero no se on aconseguir-los. es possible fer-ho per lliure? Com entrenar, etc..S'ensuma algo sobre lo de treure l'edat a bombers?. Sabeu quan es preveu que surti la convocatoria? Gràcies per avançat. qualsevol informació em serà util

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

ajuda a un novell... fa 16 anys 5 mesos #30504

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Osti, tot aquest grapat de preguntes les tens per aqui al foro contestades mil vegades. Xafardeja i xafardeja que trobaras informacio per donar i vendre. Inclus a la pagina d'inici tens les bases de les convocatories, examens, psicos ... en fi , sort i anims.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

ajuda a un novell... fa 16 anys 5 mesos #30505

caram! son moltes preguntes en una eh! Com diu l'amic rampanat tat aixo ja esta pel foro, pero et intento respondre algo...

A veure safety i adams son dos dels temaris que podras trobar editats. El d'adams el pots demanar per internet i el de safety jo el vaig comprar a la copisteria ccd que esta al carrer sardenya, 64, barcelona.

Proxima convocatoria es comenta per aqui que sera cap alla ala setembre, per gene calcula un any minim. Res d'aixo son fons fiables, el millor que pots fer es anar consultant les pagines on es publiquen les bases:
bacelona: w3.bcn.es/V61/Home/V61HomeLinkPl ... _1,00.html
gene: www.gencat.cat/interior/esc/docs ... tories.htm

Aqui podras veure les convocatories en curs (gene) i la de l'ultim any de bcn perque et facis una idea de com va.

Tambe es fan alguns cursos com per exemple el de CCOO i hi ha academies que et preparen. Obviament pots prepararte per lliure. Pero no et fiis massa dels temaris editats i feste el teu propi contrastant temaris diferents internet i el material que creguis necessari.

Crec que de moment ja tens una mica de feina. Consells: Estudia cada dia, fes tots els psicotecnics que puguis aconseguir i entrena fins que el cos no pugui mes.

ajuda a un novell... fa 16 anys 5 mesos #30550

Aconsegueix els temaris d'Adams, Safety i CCOO i contacta amb algun grup de preparació física. No et cal res més per començar. Per altra part i com ja t'han comentat els companys, remena el fòrum i trobaràs molta informació, a part d'alguna altra foto de ties bones que penja el rampanat.

ajuda a un novell... fa 16 anys 5 mesos #30556

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Joice te quiero conocer, me ha recomendado un murcielago. Agregame que me como las mangueras de 45 mm de dos en dos y te voy a dar por el racor barcelona hasta dejarte la columna seca.

Me llamo Antonia y tengo solo 19 añitos, toda una teen para ti.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

ajuda a un novell... fa 16 anys 5 mesos #30557

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
bisaura t he enviat un missatge privat explicante tot... mira't el a la safata d'entrada que ets capaç de no veure-ho putilla

apa salut

ajuda a un novell... fa 16 anys 5 mesos #30587

• bisaura
  • Avatar de bisaura Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 4
Ostres!!! gràcies a tots...ja en tinc per engegar...

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.125 segons
Gràcies a Fòrum Kunena