Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Graf de barcelona en el Foc dels ports fa 16 anys 5 mesos #30407

• enrakas
  • Avatar de enrakas Autor del tema
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 238
  • Gràcies rebudes: 0
A la vanguardia han penjat un video q varen gravar els graf d bcn el dia q van morir els graf d lleida.
M'ha impactat bastant lo tranquils q estaven en una situació tan ''xunga'', suposso q no eren concients del perill real, ja q les mantes no s'havien provat fins q ho van fer els graf de lleida.
30 persones i 12 mantes.

és el video q hi ha primer
www.lavanguardia.es/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Graf de barcelona en el Foc dels ports fa 16 anys 5 mesos #30409

bufffffffffff....... a sigut increible.......tal i com em van explicar.......

Graf de barcelona en el Foc dels ports fa 16 anys 5 mesos #30410

tela marinera poca broma familia....

Graf de barcelona en el Foc dels ports fa 16 anys 5 mesos #30454

quins collons,oi? em sembla que jo estaría una mica més preocupat... nois, val la pena que mireu el vídeo per saber el que ens pot esperar!

Graf de barcelona en el Foc dels ports fa 16 anys 5 mesos #30455

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
ha sortit a les noticies de totes les cadenes nacionals unes quantes vegades, sembla la peli de REC pero aixo son perills reals que ens esperen, els nostres gajes del oficio.

M'és igual, jo VULL SER BOMBEEEEEER !!! COSTI EL QUE COSTI !!!!

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Graf de barcelona en el Foc dels ports fa 16 anys 5 mesos #30462

• jasonpatatan
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 53
  • Gràcies rebudes: 0
"La meitat del vídeo difós avui per La Vanguardia no correspon a l'incendi d'Horta de Sant Joan"

www.gencat.cat/interior/comunica ... ind_home=1

Graf de barcelona en el Foc dels ports fa 16 anys 5 mesos #30489

Hola estic segur que després de dir el que diré, em cauran CAPONAZOS com a rock.
A mi el que més em sorprén és que la gent estigui fent broma i actuant com si allò no fos una emergència, no parlo dels bombers graf ni dels bombers, sinó de tots nosaltres. Els auxiliars forestals, els que arribem el 15 de juny i marxem el 15 de setembre ( a no ser que haguem agafat campanya de més de 3 mesos). Hi ha un comentari que diu, venga va que esto es serio, ( minut 1:36) després d'uns crits que denoten força desconeixement de la situació.
Jo no sé, però no fa falta ser molt lumbreres per veure que si hi ha algú que treu el seu equipament de protecció individual i l'usa de forma generalitzada, això vol dir que la cosa va peluda.
Jo em poso dins del grup, com auxiliar que sóc, però crec que hem de començar a deixar de pensar que ser auxiliar és un xollo, que no curres una merda i que en lloc de cobrar 800 € al restaurant que ens pilla a l'estiu per currar cada dia la òstia d'hores, combrem 1000€ per fer dia si dia no. Som gent que treballem en emergències, i així hem d'actuar.
Ale ja estic preparat per rebre. salutacions companys de feina.

Graf de barcelona en el Foc dels ports fa 16 anys 5 mesos #30490

No has pas dit cap bestiesa! :)

Graf de barcelona en el Foc dels ports fa 16 anys 5 mesos #30491

derecha izquierda arriba ...1, 2, 3, aquest a de ser capo minim, ningu li diu res!

Sigui Horta sigui Montferri... increible el temple, Albjasa si hi ha gent que fa broma és per por a la mort o per ignorancia o simplement es el seu mecanisme d´alerta.
Mitjans de comunicació=manipulacióa això és el realment trist com fan de la desgracia una arma més per al control social i la por popular.
Em sembla que el video l´han tornat a retallar.
L´heu ensenyat a casa? Ma mare es mor!la meva companya se li han tret les ganes d´opositar, a mi em motiva més per entendre realment la naturaleza, es acojonante de jueves a martes
como dijo.....descartes (Guti)

Graf de barcelona en el Foc dels ports fa 16 anys 5 mesos #30492

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Yo creo que a más de uno de allí le falta un hervor. Creo que se les tenía que haber acercado aún más el fuego para que más de uno le cogiera un poco de respeto a un incendio de tales dimensiones, coño! si han estado a punto de diñarla.. no es plan de que reine la histeria, pero tampoco la apatía. Suerte de la piedad de la madre naturaleza.

En estos tiempos de crisis...........

Graf de barcelona en el Foc dels ports fa 16 anys 5 mesos #30495

No me gustan algunos de vuestros comentarios, en el fuego de Horta fui un forestal que casi se queda ay, exactamente forestal de Badalona, soy uno de los que sale en las imagines del vídeo, y lo que menos consentiré es que alguien critique el comportamiento o palabras dichas por alguien en esa situación, y para aquellos que lo
hacéis, solo deciros que yo no he dudado tanto de mi vida como en ese momentos.

Un aux.forestal tiene la formación de cinco días y la experiencia si es novato nula,cosa que algunos de ay lo eran
Y ya me hubiera gustado a mi veros en una situación la mitad de chunga en vuestro primer incendio.
Y doy gracias a todos los bomberos que estaban ay por haber generado ese ambiente de tranquilidad, por que si fuera por alguno de vosotros a lo mejor hubiera salido corriendo.

Y que yo sepa el respeto al fuego es difícil de enseñar, y más con comentarios absurdos.

Y por favor para todos los que analizáis tanto esas tonterías, como el comportamiento de un forestal delante de una situación así, mejor quedároslas para dentro en vuestro interior por que no son nada constructivas.

Graf de barcelona en el Foc dels ports fa 16 anys 5 mesos #30496

a y llevo 6 años haciendo campañas y desda la primera entendi que ser aux.forestal no es ningun xollo.es que tu si? ten cuidado en la entrevista si llegas.

Graf de barcelona en el Foc dels ports fa 16 anys 5 mesos #30498

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Joer, yo no tengo ninguna campaña.. pero tengo una tienda, eh.

Libertad de opinión.

Quien sabe lo que hubieramos hecho en nuestro primer incendio..ojalá se de el caso, aunke sería mejor que no hubiese ninguno, no? Lo dicho...

En estos tiempos de crisis...........

Graf de barcelona en el Foc dels ports fa 16 anys 5 mesos #30499

Ei! Només per curiositat...

Algú de vosaltres va estar de forestalillu/bomber/bomber voluntari en aquest foc d'Horta de Sant Joan??

Graf de barcelona en el Foc dels ports fa 16 anys 5 mesos #30500

Després d'acabar de llegir totes les respostes corregeixo: ALGÚ MÉS va estar en aquest foc??

Temps de càrrega de la pàgina: 0.200 segons
Gràcies a Fòrum Kunena