Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

LLISTAT IMPUGNACIONS fa 16 anys 6 mesos #30286

• ratafia 40o
  • Avatar de ratafia 40o Autor del tema
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 208
  • Gràcies rebudes: 0
Bon dia, veig que estem per impugnar les mateixes preguntes aquest diumenge farà una setmana, el tema és que sembla que anem donant voltes al mateix però sembla que ningú s´ha decidit a enviar el text per impugnar-ne unes quantes que sembla que tots tenim bastant clares, o no??

M´agradaria saber si ja algú s´hi ha posat les piles per felicitar-lo i si no doncs intentar crear un fil ordenat per d´avui a dilluns fer un recopilatori de preguntes que considerem impugnables i em comprometo el dilluns posar-ho tot ben escrit dins un sobre i portar-ho als del tribunal.

Per començar, hi poso la dels vents de Catalunya, que si encara puc quedar-me amb cara de circumstància pel terral i la marinada, no m´empasso lu del topogràfic.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

LLISTAT IMPUGNACIONS fa 16 anys 6 mesos #30291

Doncs io t´animo a que impugnis pq la vai fallar, pero vai consultar a un company una mica entés en meteorologia i em va dir que estava bé, que vents locals es referia a vents localitzats en alguna zona concreta i en situacions de calma atmosfèrica, dit d´una altra manera si al nord de cap de creus bufa tramuntana i al sur no doncs hi hauria zones que pel canvi de temperatura es crearia marinada i terral i tot aixo,en canvi on bufa tramuntana no, i em va dir que lo del topogràfic es refereixen a vents de vall i muntanya, allo de vents anabatics i catabatics. En fi, que segons ell estava ben formulada, i que segurament si no la impugnen el tribunal es basaria en aixo.

LLISTAT IMPUGNACIONS fa 16 anys 6 mesos #30298

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Jo ja ho he envia't!

Força i Constància

LLISTAT IMPUGNACIONS fa 16 anys 6 mesos #30303

Hola doncs jo ja he inpugnat la de: quin toca més i més tard el Sol i la del pacient inconscient si s'ha de repetir la maniobra front-mentó!
Jo també vaig fallar la dels vents locals peró crec que és bastant clar perquè et diu quin és local o sigui que si la marinada es localitza a la costa no es localitzarà a l'interior no? és una opinio!
Si no ho feu avui o demà crec que poder ja no s'acceptarà!!!
Algu ha inpugnat les mateixes que jo o alguna altre de diferent?

LLISTAT IMPUGNACIONS fa 16 anys 6 mesos #30309

Jo he estat avui al departament de interior i he parlat amb una responsable del SPEIS m´ha dit que no hi ha data limit x impugnar, pero que ho fessim lo abans posible, pero com no hi ha cap escrit que dongui una data límit es podrien presentar fins i tot després de que sortis la nota(això últim ho dic jo no m´ho ha dit ella) el que si que ma dit es que demanes una fulla de impugnacions de preguntes al regsitre de entrada. Aixi que , hi ha un model de full per demanar la impugnació de preguntes, pero suposo que qualsevol escrit ben redactat servirà.
Salut

LLISTAT IMPUGNACIONS fa 16 anys 6 mesos #30310

Ah!! jo impugnaré la de la maquina simple i la de el colector d´admissió ... :wink:

LLISTAT IMPUGNACIONS fa 16 anys 6 mesos #30314

Jo les impugnaré totes, aixi potser fan un exàmen nou....

Es que em fa gràcia que la gunt busqui a veure que pot impugnar per treure millor nota.

No dic que hi hagi alguna pregunta que es possible que sigui impugnable utilitzant arguments sòlids, però moltes de les que es mencionen no te ni cap ni peus intentar impugnar-les, és simplement per la ràbia d'haber-la fallat o ràbia de no pensar-la correctament o e que sigui... però, som lliures de fer el que volguem, però no busquem petroli allà on no n'hi ha.

Només és una opinió.

PD: jo no impugno cap pregunta pq pel que veig entre tots segur que totes s'intenten impugnar, aixi que no perdo el temps i el dedico a seguir treballant...

Els sacrificis tenen recompensa!!!!

LLISTAT IMPUGNACIONS fa 16 anys 6 mesos #30315

arn1 va escriure: Ah!! jo impugnaré la de la maquina simple i la de el colector d´admissió ... :wink:

No perdis el temps, la pregunta i la resposta és clarissima, i mira que en vaig fallar una (la de la màquina).

LLISTAT IMPUGNACIONS fa 16 anys 6 mesos #30316

La del front mentó tb és claríssima. No val entrar a discutir si és el millor o no o s'ha de fer una altre cosa. De les respostes que et donen és la millor. Quina vas posar???

LLISTAT IMPUGNACIONS fa 16 anys 6 mesos #30317

El dia que algú impugni una pregunta mal redactada tot i tenir-la bé de xiripa, en un acte de simple i pura solidaritat, me la tallo i em faig monja.

LLISTAT IMPUGNACIONS fa 16 anys 6 mesos #30319

Jo sóc de Mataró.

Com podeu comprovar amb el vídeo de l'ex entrenador, allà tots tenim els collons molt grans jajaja

LLISTAT IMPUGNACIONS fa 16 anys 6 mesos #30329

M´agradaria saber si ja algú s´hi ha posat les piles per felicitar-lo i si no doncs intentar crear un fil ordenat per d´avui a dilluns fer un recopilatori de preguntes que considerem impugnables i em comprometo el dilluns posar-ho tot ben escrit dins un sobre i portar-ho als del tribunal.

RATAFIA 40º, la del inconscient q respon a estimuls sonors crec q s'ha d'impugnar. Com és possible q respongui a estimuls sonors si està inconscient!!. Si respon es q t'està escoltant, un altre cosa seria q esbofegues, faci sorolls, parli sense ser conscient... Mil coses, pero si respon vol dir q tu li has preguntat, i lògicament si l'has preguntat i t'ha respòs, NO ESTÀ INCONSCIENT!

LLISTAT IMPUGNACIONS fa 16 anys 6 mesos #30332

respondre no vol dir verbalment, sino que el seu cos respon a estimuls sonors, no cal que parli, pot fer un petit espasme un peti moviment ocular, encara que tingui els ulls tancats, que estigui inconscient no vol dir que el nostre cos no respongui als estimuls externs sonors o d´altre tipus, el nostre sistema nerviós continua procesant informació.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.168 segons
Gràcies a Fòrum Kunena