Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

COM IMPUGNAR fa 16 anys 6 mesos #29974

• ungoliath
  • Avatar de ungoliath Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Hola companys/es... m'agradaria que aquest Post fos exclusivement per a aportacions sobre com impugnar (el procés) una pregunta...

No doneu opinions ni queixes... així serà realment pràctic i util!!!

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Força i Constància

COM IMPUGNAR fa 16 anys 6 mesos #29986

Si que estaria bé saber com impugnar.

M'imagino que s'ha de presentar al registre d'interior un escrit adreçat al tribunal exposant el perquè es vol impugnar la pregunta X...etc...etc

Alguna pregunta hi pot haber impugnable...

deuu

Els sacrificis tenen recompensa!!!!

COM IMPUGNAR fa 16 anys 6 mesos #30062

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Algú sap exactament on, quan, en quin format i a nom de qui s'ha de presentar la impugnació?

Els que aneu a academies us han dit res d'això?

Força i Constància

COM IMPUGNAR fa 16 anys 6 mesos #30091

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
En la opo anterior presenté un escrito así (dicho por un profe de temario):

"Sr. President del Tribunal de la Convocatòria 72/08 d’accés al Cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya,

Jo, XXXXXXXXXXX (nombres y apellidos) amb DNI xxxxxxxxx, amb domicili xxxxxxxxxx, com a participant en la Convocatòria 72/08,

DEMANO

La revisió de les preguntes següents del qüestionari Model B, de dia 19 de juliol, per entendre que les preguntes i llur respostes donades com a correctes no estan ben plantejades:

Pregunta X : y la argumentación correspondiente"

Lo presenté en Vía Laietana. Aunque supongo que cualquier registro de la gene es válido ...

Saludos :wink:

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

COM IMPUGNAR fa 16 anys 6 mesos #30092

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Lo que no sé es si se puede presentar ya o hay que esperar a la publicación oficial de las notas ... Imagino que en las bases lo pondrá, no tengo ganas de mirarlo ahora, jeje.

PD: la de la organización jerárquica por mi parte cae sí o sí ;-)

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

COM IMPUGNAR fa 16 anys 6 mesos #30097

Les bases diran fins quan es poden presentar impugnacions, si no diu res, no ho tinc clar. Jo se que l'ultima opo de Gene vaig impugnar una pregunta quan ja havien sortit resolucions sobre altres impugnacions i sem va acceptar (be, no se si vaig ser jo, pero crec que si).

Si ja han sortit les respostes, en teoria ja podeu impugnar.

COM IMPUGNAR fa 16 anys 6 mesos #30102

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

climber va escriure: Lo que no sé es si se puede presentar ya o hay que esperar a la publicación oficial de las notas ... Imagino que en las bases lo pondrá, no tengo ganas de mirarlo ahora, jeje.

PD: la de la organización jerárquica por mi parte cae sí o sí ;-)

Estoy contigo... me informaré y ya digo algo!

Força i Constància

COM IMPUGNAR fa 16 anys 6 mesos #30178

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Jo demà o dijous presentaré aquesta al·legació o a alguna de les Regions o on em diguin allà:

Animeu-vos els que tingueu coses a dir!

Sol•licitut de revisió de determinades preguntes de la prova de coneixement de la convocatòria 76/09 d’accés al Cos de Bombers dela Generalitat de Catalunya, escala Bàsica.

A l’atenció de la Sra. Rosa Batalla i Pascual, Presidenta del Tribunal de la Convocatòria 76/09 d’accés al Cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya,
Jo, xxxxxxx amb DNI xxxxxxxxx amb domicili al c/xxxxxxxxxxxxx , com a participant en la Convocatòria 76/09;

DEMANO

La revisió de les preguntes següents del qüestionari Model A, de dia 31 de Gener, per entendre que les preguntes i llur respostes donades com a correctes no estan ben plantejades o son errònies:

Pregunta 22 :

El text diu així;

“El Cos de Bombers de la Generalitat té una estructura i d’acord amb la Llei 5/1994, de 4 de maig, de regulació dels serveis de prevenció i extinció d’incendis i de salvament de Catalunya:”

Es considera com a correcte l’opció b) que diu així;

“Una organització jerarquitzada per mitjà dels òrgans del Departament d’Interior, Relacions Institucionals i Participació determinats per decret”

Mentre que a la llei citada (5/1994 de 4 de maig) diu textualment:

“Article 11
1- El Cos de Bombers de la Generalitat té una estructura i una organització jerarquitzades, per mitjà dels òrgans del Departament de Governació que siguin determinats per reglament.”

Per tant la resposta correcte hauria d’haver estat la d) ja que cap resposta cita el text anterior.

Pregunta 10:

El text diu així;

”En arribar a un lloc on ha succeït un accident de trànsit, us trobeu un motorista estirat al terra. Se li ha de treure el casc?”

Es considera com a correcte l’opció c) que diu així;

“Sempre s’ha de retirar, però quan hi ha dues persones per fer-ho”

Segons Creu Roja, només s’ha de treure el casc d’un accidentat si no respira o si ho fa amb dificultat, si te vòmits o si ha vomitat, i sempre per una persona que sapiga com fer-ho. Retirar el Casc implica sempre un risc per a la vícitma.

Per tant, la resposta que es dona com a vàlida c) “Sempre s’ha de retirar, però quan hi ha dues persones per fer-ho” no és correcte.

En primer lloc perquè diu SEMPRE, i si el pacient està conscient i no corre perill la seva vida, el millor que es pot fer és no treure-li el casc fins que no arribi a un hospital i li extregui el personal sanitari especialitzat.
En segon lloc, perquè el fet de que hi hagi dues persones no vol dir que una d’elles conegui la tècnica d’extracció i per tant podriem agreujar les possibles lesions per traumatisme cervical que pugui patir l’accidentat.

Finalment afegir que la resposta b) “només es pot treure si l’afectat no respira” tot i que incomplerta si compleix la condició d’emergència vital del pacient com a raó per a extreure el casc. En aquest cas, fins i tot sense coneixer la tècnica, es recomana extreure el casc i realitzar RCP, ja que es considera primordial la supervivència de l’accidentat abans que evitar agreujar les possibles lesions que pugui tenir.

En conclusió, demano l’anul•lació de les preguntes anterior, si el tribunal considera que les meves al•legacions tenen fonaments acceptables.

Atentament
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Força i Constància

COM IMPUGNAR fa 16 anys 6 mesos #30179

Jo també sol·licitaré la impugnació de la pregunta 10, quan més siguem, més en serio s'ho prendran

COM IMPUGNAR fa 16 anys 6 mesos #30184

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
El texto está bien Ungoliath, lo que pasa es que en la pregunta 22 yo haría más hincapié en que está mal no porque ninguna respuesta cite el texto legal, sino porque la opción que han dado como correcta CONTRADICE lo que dice la ley. Mi opinión simplemente. :wink:

Y la de las concas internacionales no la impugnas? Hay una ley, la 6/1999, que habla del tema y divide el territorio de Catalunya sólo en conques internes y intracomunitarias, sin nombrar en ningún momento las internacionales. Anda engaaaa, échame una manita con esta también :lol:

COM IMPUGNAR fa 16 anys 6 mesos #30185

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

climber va escriure: El texto está bien Ungoliath, lo que pasa es que en la pregunta 22 yo haría más hincapié en que está mal no porque ninguna respuesta cite el texto legal, sino porque la opción que han dado como correcta CONTRADICE lo que dice la ley. Mi opinión simplemente. :wink:

Y la de las concas internacionales no la impugnas? Hay una ley, la 6/1999, que habla del tema y divide el territorio de Catalunya sólo en conques internes y intracomunitarias, sin nombrar en ningún momento las internacionales. Anda engaaaa, échame una manita con esta también :lol:

uff esta me parece chunguisima de impugnar... odo dependerà de a que clasificacion hagan caso! Y fijo que todas existen!

Força i Constància

COM IMPUGNAR fa 16 anys 6 mesos #30188

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
más razón aún para impugnar, si hay 2 clasificaciones según la ley a que te remitas, entonces si no especifican a qué ley hacen referencia, hay 2 respuestas correctas!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.268 segons
Gràcies a Fòrum Kunena