Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

bombers voluntaris? fa 19 anys 2 mesos #2073

• iceman22
  • Avatar de iceman22 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 0
Que s'ha de fer per ser bomber voluntari? els torns, pagues i la calitat de vida és la mateixa que els bombers que ja tenen la plaça?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

bombers voluntaris? fa 19 anys 2 mesos #2095

no noi, tant de bó els bombers voluntaris cobressim el q cobren els funcionaris...

un bomber voluntari no fa guardies com els funcionaris, només obriras el parc quan a control central creguin que hi ha un risc, o bé per la campanya, també t avisen quan hi ha alguna cosa en la teva zona. t'estic parlant de parcs de voluntaris exclusivament.es a dir que no hi ha funcionaris amb nosaltres. els parcs mixtes nose com funcionen.

bombers voluntaris? fa 19 anys 2 mesos #2098

• alfa34
  • Visitant
  • Visitant
Hola iceman22, si vols ser voluntari as d'anar a un parc que no estigui mes lluny de 15km del teu domicili, i parlar amb el cap del parc per si hi ha cap plaça de voluntari lliure, si es aixi el cap de parc ja t'explicara el llaaaaarg procés per arribar a ser un bomber voluntari. Per el que fa la feina es vol que els voluntaris fem el mateix que els funcionaris però cobrant molt poc, ja que la nostra disponibilitat va lligada a feina, familia etc etc, si tens la sort d'entrar en un parc de voluntaris es mes fàcil que pillis alguna sortida guapa de tant en tant, pero si entres de voluntari en un parc de funcionaris poca cosa faràs.

Sort

bombers voluntaris? fa 19 anys 2 mesos #2138

• arros amb oli
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 50
Bones jo tb estic interessat en l tema de voluntariat... em podrieu dir on podria trobar alguna informació sobre el tema? Hi ha algu que sigui voluntari? que tal l'experiència?

Estic empadronat a Cardona, no se si a part del parc que hi ha a Cardona n'hi ha algun altre de voluntaris a prop.

bombers voluntaris? fa 19 anys 2 mesos #2149

@ arros amb oli

En aquet link www.gencat.net/interior/esc/docs ... ombers.htm pots trobar alguna info sobre el tem de voluntaris.

Pero el millor que pots fer es fer el que diu en alfa34, anar al parc y parlar en el cap de parc a veure que tens fer per se voluntari en el seu parc.

sergius

bombers voluntaris? fa 19 anys 2 mesos #2152

• arros amb oli
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 50
Moltes gracies per la info...

I anims a tots, que cada dia queda una mica menys.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.128 segons
Gràcies a Fòrum Kunena