Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Daltonisme

Daltonisme fa 11 anys 11 mesos #19944

• neli
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 100
  • Gràcies rebudes: 1
Aquest ultims dies m'estic preocupant (i molt) pel tema del daltonisme. Sóc dels afortunats que l'any passat van passar el teoric i el psico pero no vaig poder acabar les fisiques...es igual.
El tema és que les plantilles dels colors em costa molt de veure els numerets. La pregunta que vull fer als que hagueu fet les mèdiques: Són molt estrictes a la hora de fer aquesta prova?? a tothom li fan o bé pito pito colorito??? et deixen agafar la plantilla a tu mateix o bé ta la fiquen ben lluny teu??
res més, gràcies i sort en un futur no molt llunyà.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Daltonisme fa 11 anys 11 mesos #19946

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 641
  • Gràcies rebudes: 0
home aquesta es una de les proves q son una mica estrictes, pq ho llegeixes el q hi ha o no ho llegeixes...li fan a tothom, ningú sescapa, i son ells els q et van ensenyant els dibuixos de forma saltejada...

Asi q noi...ho tens una mica complicat si es veritat q guipes bé els números, pero no et desanimis, mai se sap

El que no em mata, em fa més fort

Daltonisme fa 11 anys 11 mesos #19947

• neli
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 100
gracies kikis,
la meva pregunta és si et posen la plantilla aprop teu (al morros) o bé de lluny?
A vegades si les tinc molt aprop llegeixo algunes plantilles i algunes no... :?

Daltonisme fa 11 anys 11 mesos #19949

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 777

En estos tiempos de crisis...........

Daltonisme fa 11 anys 11 mesos #19951

Tienen unos cuantos libritos con unas 20 ilustraciones cada uno... Si te pasan en primero y los has visto todos perfectos, no te pasan mas. Si has dudado en alguno o te has equivocado, te pasan otro. Si este lo pasas bien... pues pa'lante.

En el caso que no lo veas tampoco, o que dudes demasiado, al final de todo, el doctor que te mita el tema de la espalda y te hace la prueba del corazón... te vuelve a pasar uno de los libros, apuntando en un papel cada una de tus contestaciones, estás más cagado y te pones más nervioso, pero ya lo haces sentado y tomándote tu tiempo si es necesario...

Si aún fallas, o dudas mucho, eres daltónico, pero aún te queda otra oportunidad. Tendrás que ir otro día para hacer otra prueba un poco mas precisa, ya que hay diferentes tipos de daltonismo y tb diferentes grados, no es un blanco/negro. La prueba es algo parecido a esto http://www.xrite.com/custom_page.aspx?PageID=77 Donde tienes que ordenar un seguido de colores.

Como ves, te dan bastantes oportunidades. Pero por experiencia personal te diré, que tienes que tener un grado de daltonismo bastante elevado para no pasar esa prueba.

Espero haberte ayudado algo.

Daltonisme fa 11 anys 11 mesos #19952

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 777
Jo crec que em faran anar al test de Farnsworth-Munsell...ho probaré..

En estos tiempos de crisis...........

Daltonisme fa 11 anys 11 mesos #19954

Otra cosa... tb por experiencia propia y tb pq fue un consejo de uno de los doctores que me hizo a mi la prueba. Cuando te pongan la plantilla delante (te la ponen ellos delante, a unos dos palmos mas o menos), tienes que decir lo primero que veas, si te pones a pensar o a esforzarte para verlo, lo más seguro es que la cagues. Es preferible relajar la vista, relajar los nervios (si puedes) e ir soltando lo k vas viendo.

Daltonisme fa 11 anys 11 mesos #19955

Neil... conec gent que tenint el que tu tens han passat le sproves i ara son bombers, no et preocupis, simplement ho has de preparar una mica i ja està!

No tindras masses poblemes

Salut i República!

Daltonisme fa 11 anys 5 mesos #24836

Neli,em sembla q et puc ajudar amb el tema...posa`t en contacte i parlem.
salut.

Daltonisme fa 11 anys 5 mesos #24842

• joice
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 659
  • Gràcies rebudes: 20
Si la cosa no és molt greu (i pel que dius no ho sembla), segur que entrenant la vista correctament passes la prova sense problemes. Molts ànims i endavant!

Daltonisme fa 11 anys 5 mesos #24847

Fa temps vaig parlar del tema (buscar al foro). Ara no recordo ben be com es diu el test que et fan... pero se sap, i son les mateixes cartolines que apareixen per internet. Solucio: apendre't-ho de memoria, i llestos!

Si ets daltonica de veritat, quan els que no ho son veuen un 8, per exemple, tu hi veuras un 4. Doncs estudiat que tu, quan veguis un 4, has de dir que hi veus un 8 i llestos!

Es enganyar... pero si ets daltonica, es l'unica manera de passar, ja que no es pot operar...

Daltonisme fa 1 mes 4 dies #69751

• Oscar3088
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 8

and79 va escriure: Neli,em sembla q et puc ajudar amb el tema...posa`t en contacte i parlem.
salut.

podries donar-me el teu contacte?

Gracies

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.144 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

Les Cookies ens faciliten poder-vos donar un bon servei. Amb l'ús dels nostres serveis acceptes l'ús de les cookies.
Més informació. Ok