Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

bombers juvenils fa 18 anys 1 mes #12908

• jordiir
  • Avatar de jordiir Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 0
algu sap com va aixo de els bombers juvenils ??? eske a internet no hi ha molta informacio :(

i si algun bomber de lleida sap com va aixo doncs millor xd

gracies :P :D

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

bombers juvenils fa 18 anys 1 mes #12914

www.gencat.net/interior/esc/docs/esc_bombers.htm

Posa't aquí i tu explica!!!!!

Pro jo et recomanaria que no vaagis als bombers voluntaris juvenils perque no fan gran cosa que estigui relacionada amb tema bombers, a la de boombers voluntaris activa mensembla que ja es molt mes relacionat amb bombers pro per el que a mi m'han dit no val la pena perque no et contan gaire els merits ja que has de estar com a minim 3 anys al cos, i també pel que m'han dit el millor es fer de forestal ja que per més tens ja merits molts més dels que o mes rapit dels que agafes als bombers voluntaris!!!

Esperu que aixo et serveixi i si algu tu pot ampliar mes millor que millor!!!!!!!

salut!

bombers juvenils fa 18 anys 1 mes #12917

A veure anem per parts.
Els bombers juvenis es troben en parcs de bombers, actualment si no vaig errat tots o quasi tots en parcs de bombers voluntaris. I pertanyen a la Generalitat
A Barcelona Sant Llorens Savall, Castellar del Vallés, Viladecavalls i no se si men deixo algun altre.
A Lleida Isona i Artes de Segre.
La formació que els hi donen és tota relacionada amb bombers, desde tema transmission i socorrisme fins a orientació i altres.
Si algú s'ho mire per tema de mèrits no puntua res ja que només s'hi pot estar desde els 13 fins al 18 anys, al fer els 18 causen baixa com a juvenil i poden entrar a formar part de la plantilla del parc al pqual pertanyen.

Espero haver resolt els dubtes

bombers juvenils fa 18 anys 1 mes #12921

• jordiir
  • Avatar de jordiir Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 0
moltes graciess :lol:

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.107 segons
Gràcies a Fòrum Kunena