Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: PVI 2019

PVI 2019 fa 2 anys 4 mesos #64957

• tresllumscat
  • Avatar de tresllumscat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 6
  • Gràcies rebudes: 1
Hola!! A veure si algú em pot ajudar.. l'any passat vaig treballar al PVI però com a suplent d'informador (tot i que vaig fer gairebé tota la campanya), però aquest any encara no m'han confirmat plaça.. a algú ja l'han trucat per Informador/guaita? Algú es troba en la mateixa situació, o s'hi ha trobat anteriorment? Sap com funciona el tema?
Gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

PVI 2019 fa 2 anys 4 mesos #64966

• Holstainh
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 129
  • Gràcies rebudes: 62
Jo estic a la borsa i mai he treballat. Fa unes setmanes vaig rebre email preguntant disponibilitat i que en cas afirmatiu ens trucarien. Fins al moment res, imagino que arribat el moment trucaran als que ja treballaven i si queden vacants als demés de la borsa.

PVI 2019 fa 2 anys 3 mesos #65995

Bones!

A mi em van trucar farà cosa d'una setmana, per formar part de la borsa de substituts de guaita i informador del PVI 2019.
Em van dir que havia d'assistir obligatòriament a un curs de 4 dies, el 7 de juny i el 11,12 i 13 de juny.
El 7 de juny acabava de nàixer la meva filla, i per tant no vaig assistir el primer dia. El dimarts 11 de juny em trucaven per comunicar-me que no podia assistir a la resta del curs, per molt que, a parer meu,és causa més que justificada.

A algú li ha passat res similar?

PVI 2019 fa 2 anys 3 mesos #65997

• toktok
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 132
  • Gràcies rebudes: 68
Vas avisar el dia 7?
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: serx

PVI 2019 fa 2 anys 3 mesos #65998

Sí,vaig trucar a la Diputació el mateix dia 7, i el van dir que contactés amb el coordinador del curs via fòrum de l'aula virtual,i així ho vaig fer.

PVI 2019 fa 2 anys 3 mesos #65999

• tresllumscat
  • Avatar de tresllumscat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Fresh
  • Navegador Fresh
  • Missatges: 6
  • Gràcies rebudes: 1
Torna a trucar i insisteix si t'interessa. He sentit veus de que van força desesperats perque els hi falta personal..he conegut un noi que va enviar un email amb el seu currículum i sense estar a la borsa l'han pillat..
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: serx

PVI 2019 fa 2 anys 3 mesos #66000

Sí, així ho faré ;)
Merci!

PVI 2019 fa 2 anys 3 mesos #66004

• toktok
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 132
  • Gràcies rebudes: 68

tresllumscat va escriure: Torna a trucar i insisteix si t'interessa. He sentit veus de que van força desesperats perque els hi falta personal..he conegut un noi que va enviar un email amb el seu currículum i sense estar a la borsa l'han pillat..

Si això és cert, és pot muntar un bon cristo...

PVI 2019 fa 2 anys 3 mesos #66005

Doncs a mi m'han enviat un correu dient que si no es fa el curs no pots estar de substitut...

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.113 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.