Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Ajuntament Leganes

Ajuntament Leganes fa 8 anys 7 mesos #48346

• rampanat
  • Avatar de rampanat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 57
Algu d'aqui s'ha presentat avui ??? Per compartir opinions .

Oscar_TGN ??? Com ha anat ??

Avui ha sigut el psico.

Quina burrada de gent !

Diria que han fet el psico expressament, no hem sona haver-lo vist per enlloc i diria tambe que no s'han xuscat gaire... aixo vol dir que la nota de tall sera alta i fotran una destralada tremenda.

Jo dels 60 items n'he deixat 3 en blanc. Pero tenin en compte que de cada 3 penalitzaba 1 ... ja veurem com surt la cosa.

Si passo a la Q2 m'enduré els daus pel teoric, ja que no tinc ganes d'empollar callejeo de la ciutat ni estatuts de Madrid, juas !

El teoric si que serà demoledor....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Ajuntament Leganes fa 8 anys 7 mesos #48349

• oscar_tg
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 228
  • Gràcies rebudes: 59
Eiii Rampa! La veritat es que feia falta un tema per a l'ajuntament de Leganés com aquest per no embrutar més el de la Gene ;)

Doncs sobre el examen m'ha anat prou be, però clar, ací no saps que passarà fins que no traguen les notes ja que si volen que passe poqueta gent aquestes seran molt altes.. A vorer si els altres ho han fet pitjor que nosaltres :whistle: , o sent més positiu, ho hem fet millor que ells :P
El Psico ha sigut crec, nou per a tots i això es un avantatge ja que només passaran els millors ( no els que més vegades han fet el mateix a l'acadèmia o casa )..
Si passe aquest examen si que li donaré un poquet de canya al callejero ja que no tinc res més a la vista.. Sobre tot, estos pròxims dies fins que isquen els aptes per continuar, estudiaré temari relacionat en opos en general, i si passe, a tope amb lo exclusiu de allà..
Espere que tingues sort i que continuem, que ens fa falta un poquet de motivació per tantes "bacaes" que em tingut ultimament :unsure:

Ajuntament Leganes fa 8 anys 7 mesos #48369

• oscar_tg
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
Ale! una altra més al "carajo".. Només han passat uns 300 i pico en el primer examen i jo no he segut un d'ells.. La veritat es que em va eixir prou bé però vist lo vist, els demés ho han fet millor que jo.
Espere Rampanat que tu estigues entre els que continuen amb la opo, ja contaràs.

Ajuntament Leganes fa 8 anys 7 mesos #48375

• rampanat
  • Avatar de rampanat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 57
La mare del tano, ami també se m'han cruspit juas !!!

Com deia la Blassa... Ai señor, llévame pronto.

Amb lo que he vist ha Barna que ni que haguessa arribat al final, no haguessa entrat ni de conya amb la de punts que va carregada la gent, i entre que Gene esta mort que mort, tinc uns dies per meditar si ja ho engego definitavent tot a passeis o que.

Oscar, ja no se on podem presentar-nos a donar la tabarra. Pensava que per pesats ens donarien plaça a Lepe, si feia falta, con tal de no veiernos mes el careto jajajajja

Salut company !

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Ajuntament Leganes fa 8 anys 7 mesos #48378

• david1988
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 27
  • Gràcies rebudes: 6
jo tambe he caigut... a la proxima,no mos queda altra!!

Ajuntament Leganes fa 8 anys 7 mesos #48386

• oscar_tg
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
Bo, encara hi ha un altra opo a la vista, es de 14 places a Albacete i faran borsa pareix ser.. Només sortiga en el B.O.E. es podràn presentar instàncies. Més que rés per a estar entretingut :dry:

Ací les bases:
www.dipualba.es/bop/ficheros/2013/17/BOP%2017-13-P-21.PDF

P.d: Ánims als dos, Rampanat i David1988!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.113 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.