Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: OPOS MALLORCA

OPOS MALLORCA fa 9 anys 5 mesos #44686

• RF-240
  • Visitant
  • Visitant
M'extranya no haber vist cap informació al respecte, o se m'ha passat, però tenim fins al 10/03 per apuntar-nos a les 6 ráquítiques places de Palma de Malorca.
Algú te experiència al respecte?
Et convaliden el nivell C de català? o ara ha canviat i és el C1?
Almenys m'ho prendré com un entrenament fins que surtin les de Barna i Gene
Salut!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

OPOS MALLORCA fa 9 anys 5 mesos #44688

• Torrens
  • Visitant
  • Visitant

RF-240 va escriure: M'extranya no haber vist cap informació al respecte, o se m'ha passat, però tenim fins al 10/03 per apuntar-nos a les 6 ráquítiques places de Palma de Malorca.
Algú te experiència al respecte?
Et convaliden el nivell C de català? o ara ha canviat i és el C1?
Almenys m'ho prendré com un entrenament fins que surtin les de Barna i Gene
Salut!!!

Hola! Jo hi vaig ser i va ser una bona experiencia i hi vaig fer-hi un bon amic.

El català no el convaliden i et fan anar allà a demostrar que el parles i l'entens. Comprensió lectora, verval i una entrevista. Tot molt distret, un pur tramit per els catalanoparlants.
T'aconsello que si proves la opo, no ho facis com un entrenament, ja que els bitllets d'avió quan s'acosta l'estiu s'encareixen bastant i et pot sortir com a poc per un ull de la cara, ja que primer vas al català, despres al psico, primer teoric, segon teoric,etc...

Jo hi vaig anar per intentar ser bomber de l'ajuntament de Palma i els nervis i la desena de preguntes de coneixements de Palma, em van botar fora de la opo!.

Aixì que si ho proves, que tinguis molta sort!

OPOS MALLORCA fa 9 anys 5 mesos #44689

• pirpacq
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 89
  • Gràcies rebudes: 2
Yo el año pasado fui y no se lo aconsejo a nadie por varios motivos.....

tienes que ir a una prueba tonta de catalan porque no te convalidad el de aqui....por lo tanto dinero de avion para 5 minutos de examen........

el examen de conocimientos vas con desventaja con la gente de alli puesto que hay unas cuntatitas preguntas de calles y conocimiento de la ciudad que por poco que conozcan los de alli en la nota del examen llevan un punto mas que tu...................

otra cosa es que para reclamar, que seguro que necesitas reclamar.....viajecito a mallorca......y otro tema es que como no compres el billete con tiempo....de 150e no baja...................

examen a parte de legislacion.....palazo.............................

y para colmo las fisicas..............tongazo del quince...puesto que te explican y te remarcan que al recinto donde se hacen las pruebas no puede entrar nadie ajeno al examen bla bla bla bla.....y cuando llegas alli....resulta que hay un rinconcito con makinas, pesas y aparatos mas un entrenador que resulta que solo pueden usar la gente que va a una de las academias de alli....y tu para calentar......te buscas la vida...............por lo que ventaja para los de alli.........................

otro tema el psico..................salio un psico que no habia visto en mi vida......y cuando salimos del examen.....corritos y murmullos..del palo...."si, ha salido el que teniamos, o el que vimos el otro dia....o algo similar........."

al final de la opo si consigues llegar al final.......ves a un tio inflao de meritos de trabajo a los cuales tu no llegas ni de conya....

resumen.......

avion por separado para.......catalan, psicotecnico, conocimientos, legislacion, fisicas, entrega de meritos, y alguna reclamacion que otra................................

ami no me importaria pagarlos si se que estoy en igualdad de condiciones, pero dudo que cualquiera de fuera lo este.......

y luego las pruebas......si llevas tiempo entrenandolas pues bien, si no olvidate...por cierto....pruebate la de natacion, jeje, es bastante exigente hasta para el mismisimo phels.....

apa...adeu siau.

OPOS MALLORCA fa 9 anys 5 mesos #44692

• carxofa
  • Fora de línea
  • Navegador Junior
  • Navegador Junior
  • Missatges: 26
  • Gràcies rebudes: 0
Hombre, evidentemente la gente de allí va con ventaja, como en cualquier opo, supongo. Sobre lo de los billetes te aseguro que no es cierto o no has buscado bien. Mi novia es de Mallorca, así que te digo por experiencia que encontrar billetes por menos de 100 euros con una semana de antelación no es tan difícil. Te lo aseguro, que estuvimos una época a distancia yendo y viniendo jajaja. En cualquier caso, como dices, es un gasto excesivo para jugar con desventaja... y encima sólo 6 plazas. Yo que vosotros esperaría a que salga algo aquí e invertiría ese dinero en seguir preparándose...

OPOS MALLORCA fa 9 anys 5 mesos #44693

• pirpacq
  • Fora de línea
  • Navegador Expert
  • Navegador Expert
  • Missatges: 89
  • Gràcies rebudes: 2
carxofa, tienes razon ke no salen los billetes tan caro si los pillas con tiempo, el primero de catalan como dieron el examen muchisimo antes me salio por 20 euros, el problema esque fui con tiempo justo, perdi el avion y me gaste 140 en uno de urgencias.

los siguientes fueron de 100 o asi pq sacaban los examenes la misma semana que se celebraban.

aunque llegara a las fisicas, prefiero coger todo ese dinero y emplearlo en un curso de psicos, o un curso de repaso de temario o incluso en unos meses de academia de fisicas, todo depende lo que lleves peor.

OPOS MALLORCA fa 9 anys 5 mesos #44694

Buenas compis!

Estoy con pirpacq y Torrens en lo que dicen y añadiré algo más. Yo llegue al final de la opo ( en este caso las físicas ). Que nos hagan convalidar el catalan ya me parecio un gasto bastante inútil, pero bueno así hacen una criba para la peña que viene de fuera. Es una opo que esta enfocada para la gente de la isla. Para empezar el viaje para hacer el catalan, el psicotécnico la academias de allí la peña ya los había hecho ( royo barna ), luego el examen de conocimientos de las 80 preguntas 10 eran de la ciudad de palma, ya es un punto y pico que te saca de ventaja así de forma fácil. Mirando las notas y hablando con la gente que venia de fuera de la isla, los pocos que sobrevivimos al primer examen eran las peores notas de la opo. Luego el segundo examen teórico tema legsilación y leyes de palma, más de lo mismo, las peores notas peña de fuera de la isla. A las físicas de los 80 opositores más o menos que quedábamos, eramos 6 o así de la península y como dice el compañero, no podía entrar peña que no fuera de la opo y luego veías entrenadores y gente externa a la opo dentro del recinto con material. Para acabar, de los 21 que entraron eran todos de mallorca, es más, los q entraron eran de dos academias de allí. No quiero decir con esto que haya tongo ni nada, y hablando con más gente me explicaron que a los bomberos de palma no les interesa que venga peña de fuera de la isla, y tiene su lógica, ya que es gente que una vez tienen la plaza en mallorca sigue preparando la opo de su zona donde vive y cuando consiguen entrar renuncian al puesto y dejan libre un sitio que luego se encuentra vacío y es una puitada para los bomberos de mallorca, y por eso la opo está más 'orientada' para la gente de allí. Encima este año solo son 6 plazas. Si vas sobrado de pasta ves y prueba, si no, mejor no ir a probar. Salut i força al canut!

OPOS MALLORCA fa 9 anys 5 mesos #44745

• RF-240
  • Visitant
  • Visitant
Nois moltes gràcies!
Em sembla que seran un menys a les opos de Mallorca. Ja contava que els autòctons tinguessin ventatge, per això m'ho prenia com un entrenament per no perdre la forma, però encara no havia fet els números de les despeses. I lo del català m'ha arribat a l'ànima.
Doncs a esperar o desesperar toca.
Ànims

OPOS MALLORCA fa 9 anys 5 mesos #44754

• rampanat
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 57
A mi m'ha tirat enrere la proba d'elasticitat del caixó. 25 cms son moooolts !!! O tens bona genètica de serie, o ja et pots podrir a fer estiraments que et fotras. :cry:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

OPOS MALLORCA fa 9 anys 5 mesos #44755

Rampanat la corda te el seu que, també, 6,5 metres pujarla i baixarla sense ayuda dels peus. I la halterofilia el 5 son 60 kilos, 10 més que forestal un 5 pelat. Es una opo per peña amb més força de tronc superior que una opo de gene o barna. Però no se si prefereixo la corda o el pu.... pajaritu XD

OPOS MALLORCA fa 9 anys 5 mesos #44759

• rampanat
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
Jo personalment tinc sort i la corda se'm dona de perles, ja m'he presentat a comunitats on hi ha aquesta prova i pujo caganllets sense problemes.
La de l'halterofilia sincerament no l'he probat, pero la del caixonet dels nassus .. aquí m'hauria d'operar com Van Dame :cry:

No res Ricky, paciencia i a ver si passat estiu treuen les bases de Barna i els reis d'orient data d'examen i amb sort d'aquí un any ens matem al CAR un altre cop :lol:

Ai senyor... llévame pronto.... Ric per no plorar....

OPOS MALLORCA fa 9 anys 4 mesos #45066

Nois, soc a Palma ara mateix i acabo de llegir aixo!!! Marxo avui a la nit... Sabeu si hi soc a temps d´inscribirme? Com ho he de fer... no trob res a la web!!!!
Ajudeu-me si us plau!!!
Gracies a tots!!!

OPOS MALLORCA fa 9 anys 4 mesos #45067

• oscar_tg
  • Fora de línea
  • Navegador Gold
  • Navegador Gold
  • Missatges: 228
  • Gràcies rebudes: 59
Sirocco,

"Presentació d'instàncies: del 22/03/2012 al 10/04/2012"

Com pots veure, ja no pots presentarte.. Més info: <!-- m --><a class="postlink" href=" www.palmademallorca.es/IMI/PORTAL/PRD/fd...uage=ca&agrupacion=0 "> www.palmademallorca.es/IMI/PORTA ... rupacion=0</a><!-- m -->

OPOS MALLORCA fa 9 anys 4 mesos #45171

• Torrens
  • Visitant
  • Visitant
Hola, com dit ja vaig dir al inici, la meva experiència va ser diferent a la d'ells. I tot i que el període d'inscripció ja ha finalitzat, donaré la meva opinió.

pirpacq diu: que per reclamar has de viatjar a Mallorca i això no es cert, si més no, no en part. Les reclamacions es poden fer per correu,però la copia del examen no l'envien, fins passat es període de reclamacions (putada).

Parlant del psico diu: " salio un psico que no habia visto en mi vida"... Tant de bo! tant de bo en totes les oposicions succeís això!!, però no va ser el cas, ni en aquesta ni en altres...

En quant a la exigència que demanen en natació, no estic d'acord en que destaqui en dificultat respecte a ses altres ( i menys en aquestes noves bases on hi han afegit un parell de segons).
Buscant 10 : Pujar una corda de 6.5 metres en menys de 6 segons, qui ho fa? Aixecar 92.5 Kg a la primera,algú? 15.5 Navette? 15.1 de circuit + "floripondio"? .... Natació amb menys de 39 anar crol, agafar una anella deixar-la i tornar esquena... tot i que jo soc incapaç de fer-ho, al meu semblar em sembla el 10 més suau.

Rampanat:
"CREK"(onomatopeia dels tendons quan es trenquen) que vas errat, crec que si que son 25cm, però et regalen 15 ( amb la placa superior adossada) , així doncs , son 10 cm d'elasticitat que s'ha de sobrepassar de la línia dels peus. ( Corregeix-me Riky siusplau).

Personalment el que em va portar de cul va ser respondre 90 preguntes en 60 minuts, i si erraves alguna, s'havia de demanar un altre full... i omplir-lo de nou! I realment s'hi perdia molt temps!

Espero haver servit d'info a algú, i si no, aquí queda.

OPOS MALLORCA fa 9 anys 4 mesos #45181

Tens raó en el tema de l'elasticitat, són 25 cm, però te truco!! Els dits han de pasar 10 cm de la punta dels peus quan els tens recolzats al caixeti amb el qual el mesuren. Per a mi les físiques són més dures que aquí, el 10 a la corda es molt complicat i l'halterofilia el 10 has d'estar a to i tindre bona técnica. La natació es factible i a sobre la han baixat, en aquesta vaig treure el 10.

L'examen teòric al restar tant i tant poc de temps es va fer complicat, les notes eren baixes i si li sumes 9 preguntes de carrers de palma, doncs cágate lorito.

OPOS MALLORCA fa 9 anys 4 mesos #45191

• rampanat
  • Fora de línea
  • Navegador Platinum
  • Navegador Platinum
Moltes gràcies per les aclaracions nois, el tema de la prova d'elasticitat hem tenia acullunit, sobretot ja que devegades havia sentit rumors que si la volien tornar a ficar a les físiques de Barna com igual tornar a ficar les proves d'ofici.

De totes maneres ara mateix no tenia gaires ganes d'estar mallorca amunt i avall gastant peles ambbitllets d'avio, hotels, etc. com que d'aquí uns mesos, si tot va bé, seré papi, prefereixo guardar calers i continuar centrat per la següent de Barna. 8)

A ver aquestes famoses 60 places si surten d'una punyetera vegada !!!!

Molts anims a tots !!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.161 segons
Gràcies a Fòrum Kunena

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.